Gå til innhold

Under kjolen:-(


Madelenemie

Anbefalte innlegg

 

550w_odd_fat_lady_1.jpg

 

Når tror jeg ikke fokuset er hva tykke mennesker gjør på toalettet.

 

Dette er en tykk dame:

 

 

Anonymous poster hash: 8a5f6...20e

 

Hei!

 

Det er ikke en tykk person.

 

Det er et vesen som må hentes med kran.

 hun sitter vel på do:-(

 

Jeg syns det er rett og slett ekkelt

Og

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 210
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    29

  • AnonymBruker

    28

  • Kayia

    28

  • Babette

    19

 

Disse kvinnene er da ikke fete?

Anonymous poster hash: 543cf...39f

 

Hei!

 

hva heter det da, valk på valk av fett, sunt er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nettopp det er en privatsak, noe man ikke tenker på.

 

Men når en kjukkas kler av seg og setter seg på¨do mitt i frokosten, det er da det ikke er så privat lenger

Huff :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

hva heter det da, valk på valk av fett, sunt er det ikke.

 

De fleste får valker når man kommer litt opp i årene.

Anonymous poster hash: 8a5f6...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De fleste får valker når man kommer litt opp i årene.

Anonymous poster hash: 8a5f6...20e

 

Hei!

 

Jeg har kommet opp i årene selv, og jeg har selvkontroll nok til å ikke ødelegge kroppen på chips og godteri. 

 

Sykdom forstår jeg, men personen skriver ikke at jeg er syk, later som om alt er ok, noe man jo ser det ikke er, mest pga dobildet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Nettopp og enig, det er ikke hyggelig

Blir litt oppgitt når du kaller dem feite pga noen valker, mange tynne folk har valker. De som har spisefortyrrelser er sikkert helt skrapet, men et fåtall av normale folk er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt oppgitt når du kaller dem feite pga noen valker, mange tynne folk har valker. De som har spisefortyrrelser er sikkert helt skrapet, men et fåtall av normale folk er det.

Hei!

 

Ok

 

Faktisk ser jeg lite på mennesker i RL

 

De jeg ser, ser jeg på bilder, film og avisene, jeg ser merkelig nok lite mennesker ute og rundt meg, de er der, men jeg er opptatt av andre ting.

 

Jeg traff et dol-menneske, slankt og normalt, ikke at jeg så så grundig, men alt virket helt normalt.

 

Jeg bør kanskje ikke uttale meg? Faktisk ser jeg svært lite på mennesker,

 

det hender, men mest ser jeg på systemen ute i RL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har kommet opp i årene selv, og jeg har selvkontroll nok til å ikke ødelegge kroppen på chips og godteri. 

 

 

 

Nå syntes jeg du er streng. De fleste tror jeg nok har "valker" (rart ord).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ok

 

Faktisk ser jeg lite på mennesker i RL

 

De jeg ser, ser jeg på bilder, film og avisene, jeg ser merkelig nok lite mennesker ute og rundt meg, de er der, men jeg er opptatt av andre ting.

 

Jeg traff et dol-menneske, slankt og normalt, ikke at jeg så så grundig, men alt virket helt normalt.

 

Vedkommende hadde vel klær på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Hei!

Ok

Men jeg syns ikke de gjør det ved å sette fokus på hva tykke mennesker gjør på toalettet.

Jeg syns ekkelt selv når jeg ser en slank person på toalettet, det er ikke noe hyggelig syn.

Jeg synes heller ikke de forandrer noen ting. I tillegg har ikke jeg heller behov for å se andre sitte på do, enten det er fotomodeller eller trailersjåfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt oppgitt når du kaller dem feite pga noen valker, mange tynne folk har valker. De som har spisefortyrrelser er sikkert helt skrapet, men et fåtall av normale folk er det.

Hei!

 

Bare vit Big Mama, at til slutt er ærligheten den viktigste, du er ærlig og det liker jeg aller mest!!

 

Jeg ville heller giftet meg med en kjukkas, enn en uærlig analytiker, det indre er og blir viktigst:-)

 

Dette bare startet jo med menneske som sitter på do.

 

Det er andre kvaliteter som er viktige hos et menneske, men jeg hadde aldri giftet meg med en mann som MÅ sitte på dagladets forside på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes heller ikke de forandrer noen ting. I tillegg har ikke jeg heller behov for å se andre sitte på do, enten det er fotomodeller eller trailersjåfører.

Hei!

 

Godt :)

 

så er vi enige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Hei!

 

 

Det er rart at de må avbilde seg selv på do.

 

Men det føyer seg inn i rekken av rariteter, det virker som kvinner er født syke:-(

 

De er jo ikke det! hadde de ikke hatt venninner ville de kun tenkt "søren også"

 

Når de fikk det teite upraktiske dumme ubrukelige angstfulle, og kvalmende mnd syklusen. Plager annet enn skrekk for blod er det ikke, bare en følelse av at nå besvimer jeg, og det fordi man ikke forstår at noe så tragisk må man overleve.

Det er det eneste jeg hater ved å være jente,!

 

Jeg hater det og ville satt pris på tabl så jeg slapp få skrekk og avsky mnd etter mnd gjennom livet:-(

 

http://www.dagbladet.no/2014/10/17/kultur/kamille/kroppen/thorhallsdottir/dora_thorhallsdottir/35793108/

"Med bildene håper 41-åringen å bidra til å rette kroppsfokuset over i en helt annen retning"

 

Annen retning ? Hva slags retning ? Er rar ting å si i den grad overvektsproblemtikken bare øker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Hei!

 

Bare vit Big Mama, at til slutt er ærligheten den viktigste, du er ærlig og det liker jeg aller mest!!

 

Jeg ville heller giftet meg med en kjukkas, enn en uærlig analytiker, det indre er og blir viktigst:-)

 

Dette bare startet jo med menneske som sitter på do.

 

Det er andre kvaliteter som er viktige hos et menneske, men jeg hadde aldri giftet meg med en mann som MÅ sitte på dagladets forside på do.

Veldig enig i det siste avsnittet ditt her :-) Skjønner ikke poenget med den greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ok

 

Faktisk ser jeg lite på mennesker i RL

 

De jeg ser, ser jeg på bilder, film og avisene, jeg ser merkelig nok lite mennesker ute og rundt meg, de er der, men jeg er opptatt av andre ting.

 

Jeg traff et dol-menneske, slankt og normalt, ikke at jeg så så grundig, men alt virket helt normalt.

 

Jeg bør kanskje ikke uttale meg? Faktisk ser jeg svært lite på mennesker,

 

det hender, men mest ser jeg på systemen ute i RL

Det finnes jo ikke bare tynne folk heller, kan ikke forstå at du unngår å se de overvektige. Godt du ikke har sett meg det, hadde vel vekket avsky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesteleser

Vet du hva Madelenemie, av og til er du så ubehagelig i din ærlighet at det blir for mye. Jeg skjønner at dette har med autisme og mangel på empati å gjøre, men sånn snakker man ikke om andre mennesker.

 

Hun sitter på et toalett for å vise det dagligdagse i kroppen, ikke fordi hun nødvendigvis gjør sitt fornødne. Det har absolutt ingenting med avføring eller fete kropper å gjøre, det er et kunstnerisk uttrykk i en bildeserie som handler om å feire kroppen sin SÅNN SOM DEN ER.

 

Dette er helt normale kvinnekropper. Slik som du beskriver deg selv har du alltid vært tynn, da vet du ingenting om hvordan kroppen utvikler seg for oss som ikke har vært stramme hele tiden. Hud strekkes og tyngdekraften hjelper ikke, da får man "valker" selv om det ikke er fett men rett og slett hud som er et par nummer for stor.

 

Det hadde vært fint for både oss og deg selv om du kunne tenke over hva du skriver en ekstra gang før du poster det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Bare vit Big Mama, at til slutt er ærligheten den viktigste, du er ærlig og det liker jeg aller mest!!

 

Jeg ville heller giftet meg med en kjukkas, enn en uærlig analytiker, det indre er og blir viktigst:-)

 

Dette bare startet jo med menneske som sitter på do.

 

Det er andre kvaliteter som er viktige hos et menneske, men jeg hadde aldri giftet meg med en mann som MÅ sitte på dagladets forside på do.

Å det var da enda godt, fikk det for meg at du avskydde overvektige mennesker. Enig i at det er andre ting som er viktigere enn det ytre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Med bildene håper 41-åringen å bidra til å rette kroppsfokuset over i en helt annen retning"

 

Annen retning ? Hva slags retning ? 

 

Mot normale kropper?

Anonymous poster hash: 8a5f6...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...