Gå til innhold

Endringer på Doktor Online


Gjest Admin Doktoronline

Anbefalte innlegg

hei

Ny bruker her og plages med teknikken. Finner ikke e-postadr til admin. Kan dere svare på dette, så jeg får en e-postadr jeg kan sende spørsmål ang det tekniske til?

Mvh Anne62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline

hei

Ny bruker her og plages med teknikken. Finner ikke e-postadr til admin. Kan dere svare på dette, så jeg får en e-postadr jeg kan sende spørsmål ang det tekniske til?

Mvh Anne62

 

Hei,

 

Det enkleste er at du sender oss en melding ved å klikke på konvoluttikonet øverst til høyre, dvs. send  til Admin Doktoronline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Admin Doktoronline

hei

jeg har startet en tråd , men vil gjerne starte en ny en (nytt spørsmål),hvordan gjør jeg det?

 

Først velger du hvilket forum du vil stille et spørsmål i fra listen her: http://forum.doktoronline.no/index.php?/forum/1-doktoronline/

 

Når du har kommet til det aktuelle forum, så klikker du på "Opprett nytt emne" som ligger relativt høyt oppe på høyre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynekolog Mette Moen følger med og svarer gratis på spørsmål i forum for gynekologi, graviditet og forumet som heter "vi ønsker barn". Vi gjør oppmerksom på at hun ikke vil ha mulighet til å svare på alle spørsmål som kommer inn, og hun velger selv hvilke spørsmål hun svarer på. 

 

Her kan du stille spørsmål, jeg er på plass.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Groms i utflod/mens overgangsalder

47 år er kommet i overgangsalderen, muligens snart ferdig. Har hatt noe hetetokter, men mest hjerteklapp. Bruker og har brukt vagifem i mange år. Ble opperet med thermobehandling for ca 10 år siden. Mensen ble ikke helt borte, da jeg har muskel/cyte i livmoren husker ikke helt, men det som er vanlig. Har blødd lite og det er for det meste sort. Mensen har vært borte i 6 mnd flere ganger. kommet tilbake 3 dager og blødd sort. i ca 8 mnd har det vært annerledes, det kommer ofte sort/brun groms/utflod , en dag for så å være borte i 3 dager.. kommer igjen og er borte. Synes dette er ekkelt med denne utfloden som er farget.. Ble sterilisert for 17 år siden, har ikke født mine barn, kun keisersnitt. er dette normalt?, skulle dette ha vært undersøkt?.

Har fulgt kreftprogrammet i alle år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Får altid feilmedig vd inlogging.Vrker some kommer inn på eil sed.Hvordankmmr jeg inne på ovrsikten over alle fora? Jeg blir mer på Åpen,og mndre på psykiatrin fremovr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Har uroterapeuten blitt borte eller er det jeg som ikke finner henne?

 

Hun er dessverre ikke her lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så flott   :)

Hei :-) Kan du hjelpe meg, er helt ny her. Prøver å legge ut et innlegg, men finner ikke Send-knappen :rolleyes:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Velkommen:-)

 

Først må du velge hvilket forum du vil poste i. Deretter klikker du på "opprett nytt emne" - først øverst på siden når du vil starte et nytt emne, og så nederst når du har skrevet inn den teksten du ønsker å poste.  Håper dette ble forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...