Gå til innhold

Er det for mye trolling på DOL?


AnonymBruker

  

27 stemmer

  1. 1. Er det for mye trolling her?

    • Ja
      10
    • Nei
      8
    • Vet ikke.
      4
    • Hva er et troll?
      3
    • Jeg er et troll.
      2


Anbefalte innlegg

JA det er definitivt for mye trolling her!

 

Det er derfor jeg har sluttet å henge her.

 

Ser innom en kjapp tur en gang iblandt men gidder ikke skrive

 

Men men, hva forventer man av et galehus lizzom

Kom tilbake da! Savner innleggene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    40

  • Kaptein Kaos

    14

  • skrev

    10

  • Madelenemie

    6

Å kope kan bety å ikke gjøre noe som helst. Men "to cope" på engelsk betyr noe annet; å i en viss grad mestre motgang/problemer. Så jeg er forvirret.

Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ønske at dere sluttet med det nick-rotet dere tre som snakker mest sammen her inne.

Hei!

 

Ja gargamel er jo i alle fjasetråder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja gargamel er jo i alle fjasetråder :D

Det er ikke gargamel jeg tenkte på, men Smir, Dexter og Slabbedask som kloner seg selv stadig vekk slik jeg oppfatter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke gargamel jeg tenkte på, men Smir, Dexter og Slabbedask som kloner seg selv stadig vekk slik jeg oppfatter det.

 

Pass deg ellers kommer adminsa og tar deg, ulovlig å spekulere om andres tidligere brukernavn ;) De fleste som spekulerer tar dessuten feil, bare spørr slabbedask han er ekspert på å feile på det området :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det er ikke gargamel jeg tenkte på, men Smir, Dexter og Slabbedask som kloner seg selv stadig vekk slik jeg oppfatter det.

I tilfelle noen faktisk er i tvil så har jeg bare ett nick, og har postet kun ett anonymt innlegg det siste året. Det var et seriøst innlegg. Jeg har hatt et annet nick, men det ble brukt sist gang for 16 år siden.

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle noen faktisk er i tvil så har jeg bare ett nick, og har postet kun ett anonymt innlegg det siste året. Det var et seriøst innlegg. Jeg har hatt et annet nick, men det ble brukt sist gang for 16 år siden.

Jeg for min del oppfatter deg som seriøs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tilfelle noen faktisk er i tvil så har jeg bare ett nick, og har postet kun ett anonymt innlegg det siste året. Det var et seriøst innlegg. Jeg har hatt et annet nick, men det ble brukt sist gang for 16 år siden.

Hei!

 

Så er du anonym med dobbelt nick :P visste det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg ellers kommer adminsa og tar deg, ulovlig å spekulere om andres tidligere brukernavn ;) De fleste som spekulerer tar dessuten feil, bare spørr slabbedask han er ekspert på å feile på det området :lol:

:D

 

ja slabbedask :lol:

 

Kanskje alle egentlig er en og samme person, bare ulike proxy :huh: :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg ellers kommer adminsa og tar deg, ulovlig å spekulere om andres tidligere brukernavn ;) De fleste som spekulerer tar dessuten feil, bare spørr slabbedask han er ekspert på å feile på det området :lol:

Loven er ikke lik for alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

 

ja slabbedask :lol:

 

Kanskje alle egentlig er en og samme person, bare ulike proxy :huh: :-)

 

Nei, det er minst tre personer.

Anonymous poster hash: 0126a...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

 

??

Anonymous poster hash: ef833...8a5

 

Vi hadde satt pris på om de av dere som har mange brukerkontoer, ikke poster fra flere av disse i en og samme tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...