Gå til innhold

Hvilken sovemedisin er sterkest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åja da så, hvis du slapp smerten. Trodde den bare låste deg fast jeg.

nei :) jeg var innlagt på dps og hadde det sånn, jeg orker faen ikke mer, og løp til vaktrommet og sa jeg ikke klarte mer, så ringte de lege som foreslo flytende nozinan, og da sovnet jeg vekk fra smerten. men nå bruker jeg litium så nå trenger jeg ikke flytende nozinan. men dette blir litt off topic. men du sovner iallfall... pillene fikk meg ikke i søvn, kun restless legs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • skrevet

    10

  • missmas

    9

  • AnonymBruker

    7

  • Obrenovich

    3

nei :) jeg var innlagt på dps og hadde det sånn, jeg orker faen ikke mer, og løp til vaktrommet og sa jeg ikke klarte mer, så ringte de lege som foreslo flytende nozinan, og da sovnet jeg vekk fra smerten. men nå bruker jeg litium så nå trenger jeg ikke flytende nozinan. men dette blir litt off topic. men du sovner iallfall... pillene fikk meg ikke i søvn, kun restless legs

 

Det sterkeste jeg har vært borte i har vært Apodorm + Vallergan. De reagerer sammen. Men vil ikke anbefale det, fordi du føler deg helt forferdelig også.

 

Men egentlig så føler jeg meg dårligere av alle slags sovemedisiner... syns det er bedre å sove dårlig... altså ikke når det er så ille at man er søvnløs da... hvis du sitter på nettet to netter på rad blir du bare snøvlete.

 

Men men.

 

Bare noe jeg tenkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov ikke på to mnd og da ble jeg psykotisk. Vel første mnd sov jeg kanskje et par timer her og et par timer der, men så stoppet hjernen fullstendig opp med å sovne. Da ble det vrangforestillinger og hallusinasjoner. Helt vilt. Tok meg to år å bli helbredet fra skaden den påførte min hjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov ikke på to mnd og da ble jeg psykotisk. Vel første mnd sov jeg kanskje et par timer her og et par timer der, men så stoppet hjernen fullstendig opp med å sovne. Da ble det vrangforestillinger og hallusinasjoner. Helt vilt. Tok meg to år å bli helbredet fra skaden den påførte min hjerne

 

Det er ikke mulig å være søvnløs i 1 måned... du sov nok / duppet litt av uten å legge merke til det. Tid som bare forsvant. Jeg antar du mistet grepet om tiden. Nei, det er ikke fysisk mulig. Sånn rent kroppslig. Så godt som alle er psykotiske etter 3-4-5 døgn uten søvn. Etterhvert stopper bare kroppen opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å være søvnløs i 1 måned... du sov nok / duppet litt av uten å legge merke til det. Tid som bare forsvant. Jeg antar du mistet grepet om tiden. Nei, det er ikke fysisk mulig. Sånn rent kroppslig. Så godt som alle er psykotiske etter 3-4-5 døgn uten søvn. Etterhvert stopper bare kroppen opp.

er jo det jeg sa, de første mnd så sov jeg et par timer i døgnet  :)

Endret av missmas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo det jeg sa, de første mnd så sov jeg et par timer i døgnet  :)

Åja, sånn ja. Da misforstod jeg.

Kjipt å ikke "være noe"... :P Jeg, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, sånn ja. Da misforstod jeg.

Kjipt å ikke "være noe"... :P Jeg, altså.

men jeg var sengeliggende hele tiden. men jeg hadde så stor aktivitet i hodet at jeg ikke trengte verken tv eller internett. bare ble underholdt av tankene som rullet rundt konstant.

 

er du ikke noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du ikke noe?

Nei, siden jeg bare er opptatt av ære og berømmelse...

men jeg var sengeliggende hele tiden. men jeg hadde så stor aktivitet i hodet at jeg ikke trengte verken tv eller internett. bare ble underholdt av tankene som rullet rundt konstant.

Når jeg var "syk" hadde jeg samtaler med folk som jeg fremkalte da. Snakket høyt til de. "Snakket" med psykiateren og plutselig hadde det gått 2 timer. Husker jeg kjørte rundt og hadde en samtale med meg selv. Hm. Hadde bestemt meg for å slutte på medisiner men nå begynte jeg å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, siden jeg bare er opptatt av ære og berømmelse...

Når jeg var "syk" hadde jeg samtaler med folk som jeg fremkalte da. Snakket høyt til de. "Snakket" med psykiateren og plutselig hadde det gått 2 timer. Husker jeg kjørte rundt og hadde en samtale med meg selv. Hm. Hadde bestemt meg for å slutte på medisiner men nå begynte jeg å lure.

jeg hadde samtale med gutten jeg var forelsket i, lange monologer der jeg forklarte han at jeg ikke var dum.

forberedte meg til vi skulle møtes og jeg skulle forklare at jeg ikke var dum (selv om jeg ga han penger)

da dagen endelig kom var jeg så oppspilt at jeg fikk hukommelsestap. men han tror ikke lenger jeg var dum, for tankene raste så fort rundt i hodet at jeg snakket kjempemasse og kjempefort..men jeg tror jeg gjentok mye av det samme hele tiden.. men jeg var manisk da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde samtale med gutten jeg var forelsket i, lange monologer der jeg forklarte han at jeg ikke var dum.

forberedte meg til vi skulle møtes og jeg skulle forklare at jeg ikke var dum (selv om jeg ga han penger)

da dagen endelig kom var jeg så oppspilt at jeg fikk hukommelsestap. men han tror ikke lenger jeg var dum, for tankene raste så fort rundt i hodet at jeg snakket kjempemasse og kjempefort..men jeg tror jeg gjentok mye av det samme hele tiden.. men jeg var manisk da..

Sånt er nok tungt for hjernen.

Jeg vet ikke hva jeg har vært når jeg har vært "syk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er nok tungt for hjernen.

Jeg vet ikke hva jeg har vært når jeg har vært "syk".

kjipt å ikke vite. jeg liker å vite nøyaktig hva som var galt.

 

så nå hvis søvnen opphører kan jeg ta noen zopiklon istedet for nå vet jeg åssen det kan ende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sagt "nøyaktig" hva som var galt tidligere. Men det har vært flere sannheter, alt ettersom hvem som kom med åpenbaringen og tidspunktet for åpenbaring. Så det der er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for masse svar drit bra forum sovnet av 150mg fenemal i natt virket ikke som det fungerte så bra egentlig tok ganske lang tid før jeg sovnet.men det kan no vere fordi jeg har nesten ikke sovet på mange dager får se i natt. Er benzo bedre en barbitaler ? Jeg har sosial angst,så jeg tenker at det må vere my bedre å bruke sovetabletter som demper angsten og. Bruker cipralex 15mg nå. Har ikke fått noe effekt av di. Er benzo farligere en fenemal ? Er fenemal vannedanende ?

Anonymous poster hash: 376b9...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for masse svar drit bra forum sovnet av 150mg fenemal i natt virket ikke som det fungerte så bra egentlig tok ganske lang tid før jeg sovnet.

Anonymous poster hash: 376b9...4b4

Fenemal absorberes veldig langsomt, så det er derfor det tok lang tid før du sovnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har funnet ut av det fenemal fungerer utmerket for søvn,sovner så å sei med engang jeg legger meg ned

Anonymous poster hash: 376b9...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
På 2.1.2015 den 4.28, skrevet skrev:

Den ultimate sovemedisinen er nok flunitrazepam aka Rohypnol, Flunipam og "hypper". Samt voldtektsdop.

 

Jeg tror ikke denne produseres lenger, den er i alle fall trukket fra norsk marked.

 

Det er en moral her: jo "bedre" stoff, jo farligere stoff.

 

På 2.1.2015 den 4.28, skrevet skrev:

Den ultimate sovemedisinen er nok flunitrazepam aka Rohypnol, Flunipam og "hypper". Samt voldtektsdop.

 

Jeg tror ikke denne produseres lenger, den er i alle fall trukket fra norsk marked.

 

Det er en moral her: jo "bedre" stoff, jo farligere stoff.

Helt enig eneste som kan få meg noen timer med søvn og det er ikke tatt bort har bare byttet navn til rohypnol 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2015 den 4.28, skrevet skrev:

Den ultimate sovemedisinen er nok flunitrazepam aka Rohypnol, Flunipam og "hypper". Samt voldtektsdop.

 

Jeg tror ikke denne produseres lenger, den er i alle fall trukket fra norsk marked.

Det er faktisk det minst farlige medisiner man kan få å ta hver eneste dag uten å måtte noen gå av og gir ingen store skader 

Det er en moral her: jo "bedre" stoff, jo farligere stoff.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Rohypnol og Flunipam er trukket fra markedet her til lands. Var vel avhengighesfaren, og det ble misbrukt en del. Prøvde det så vindt under en innleggelse en gang, og jeg sov som en baby. Så fikk jeg noe som heter cloralhydrat. Flytende guffe jeg også sov fantastisk på, kanskje det beste sovemiddel jeg har prøvd. Men det var bare institusjoner som fikk det, tror ikke det er tilgjengelig mer det heller. Xanor + en eller annen type antihistamin burde jo og være ganske effektivt. Men man skal være forsiktig med Xanor - den er svært vanedannende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...