Gå til innhold

Hvordan er 14 åringer i gjennomsnitt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplever min 14 åring (jente) som grinete og trøtt.

Hun tilbringer 99% av tiden her hjemme i sengen.

 

Stikker hun nesa inn i stua er hun sur og kranglete med lillebroren.

 

Flink på skolen og trener et par dager i uke/er med venner.

Men som sakt, her hjemme ser v henne "lite" og da er hun kke akkurat sprudlende....

 

Vanlig i denne alderen?



Anonymous poster hash: 9ff8b...08f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner igjen to ting på min 14-åring og det er flink på skolen og krangler med storebroren. Men det er vel like stor forskjell på fjortiser som det er på oss i andre aldre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på 13 og en på 15. Ingen av dem pleier å holde seg på rommet. De er mye i stua. De trener 2-5 ganger pr uke, og hun på 13 er av og til sammen med noen sånn uorganisert, men ikke ofte. De jobber godt på skolen begge to, og både terger/krangler og leker med hverandre og lillesøstera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Kanskje ikke svar du forventer, men her er det omvendt. Min datter fyller 14 om noen måneder. Hun er født blid og er fortsatt like positiv og blid. Noen kaller henne bare Smiley. Pliktoppfyllende og skoleflink. Merker ikke noe til puberteten.

 

Begge deler er vel like vanlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg må ha vært en grusom 14åring  iforhold til svarene.

Jeg isolerte meg mye, depresjon, ikke skoleflink i det hele tatt, elendige karakterer, ikke trening. Ikke pliktoppfyllende heller.

 

Jah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...