Gå til innhold

Hvorfor?


Caylee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Caylee

    58

  • Toga

    40

  • slabbedask

    17

  • Trine

    16

Mest aktive i denne tråden

Morsom du. Det har jeg gjort nok på slike steder :ph34r:

 

En gang var det en dude som kom med BACKGAMMON. Det skjønte ikke pleierene hva var for no' slags rare greier. Nei, nei, nei. Hva var dette for hippe, unorske greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ikke svarer eller responderer til hver enkelt :)

Sånn ja, skjønner. Bra å vite :)

 

Jeg har alltid trodd folk svarer til hver person og ikke til alle på en gang. Men da lærte jeg noe nytt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang var det en dude som kom med BACKGAMMON. Det skjønte ikke pleierene hva var for no' slags rare greier. Nei, nei, nei. Hva var dette for hippe, unorske greier?

.

Endret av Caylee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang var det en dude som kom med BACKGAMMON. Det skjønte ikke pleierene hva var for no' slags rare greier. Nei, nei, nei. Hva var dette for hippe, unorske greier?

.

Endret av Caylee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dum som vanlig :/

Var ikke mening å gjøre noen redd. Er sikkert veldig mange steder de spillene er. Jeg burde slutte skrive formye jeg vil angre på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dum som vanlig :/

Var ikke mening å gjøre noen redd. Er sikkert veldig mange steder de spillene er. Jeg burde slutte skrive formye jeg vil angre på..

 

Kanskje du og toga har hatt litt kontakt IRL på senteret? Han ser ut som en høy mann litt tykk blek hud litt nerdete, matcher det med IRL ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke alltid svare om noen andre allerede har svart det jeg tenkte si. Noen ganger får jeg ikke med meg alt heller og noen ganger har jeg ikke noe å svare. Men jeg liker at du svarer på innleggene mine :) og jeg prøver å svare på dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du og toga har hatt litt kontakt IRL på senteret? Han ser ut som en høy mann litt tykk blek hud litt nerdete, matcher det med IRL ? ;)

 

:o

 

No vart e skræmt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som bryr seg om hva jeg skriver heller. Det tar jeg ikke så tungt.

 

Så sånn er det med det.

 

Jeg bryr meg :)

 

Men men....

 

Har forresten fått time til utredning i mars

 

Så sånn er det med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... :P

 

Itte vet je, du slettet alt i hop. :P

 

Men men.

 

Går de likar no?

Åja så du så ikke innleggene?

Jeg trodde du ble satt ut eller noe.. Ble litt redd jeg gjorde deg redd eller no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du og toga har hatt litt kontakt IRL på senteret? Han ser ut som en høy mann litt tykk blek hud litt nerdete, matcher det med IRL ? ;)

Haha hvem vet. Man kan møte folk fra nettet uten å vite det i teorien når som helst. For alt jeg vet er naboen min på samme steder på nettet som meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja så du så ikke innleggene?

Jeg trodde du ble satt ut eller noe.. Ble litt redd jeg gjorde deg redd eller no

 

Nei, nei. ;) Jeg måtte nerde litt. Kan jo ikke bare sitte her, lizzm... :o

 

Kan ikke bare klage? :P

 

Må nerde litt og.

 

Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke alltid svare om noen andre allerede har svart det jeg tenkte si. Noen ganger får jeg ikke med meg alt heller og noen ganger har jeg ikke noe å svare. Men jeg liker at du svarer på innleggene mine :) og jeg prøver å svare på dine.

Du er en av dem som pleier å svare:) Må bare nevne det hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg :)

 

Men men....

 

Har forresten fått time til utredning i mars

 

Så sånn er det med det!

Så bra du har fått en slags dato. Er ikke så lenge til mars heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...