Gå til innhold

Ensom og lys våken


Toga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Toga

    21

  • slabbedask

    8

  • stjernestøv

    4

  • AnonymBruker

    4

Jeg er ensom og lys våken.Alle sover.Ikke hadde jeg hatt noen å være med heller. :)Er det slik jeg ønsker å leve livet mitt?

Nei, det er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er trist.

Ja.

Men jeg har jo trygd da. I stedet for å måtte jobbe eller tigge på sosialen. Så er jeg vel "heldig".

(Mener folk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.Men jeg har jo trygd da. I stedet for å måtte jobbe eller tigge på sosialen. Så er jeg vel "heldig".(Mener folk.)

Hmm.

Jeg har ikke trygd. Eller regnes aap som trygd?

Tror uansett det er bedre å ha et liv og jobbe enn dette her. Men bedre enn sosialen da. Så det kunne vært verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.

Jeg har ikke trygd. Eller regnes aap som trygd?

Tror uansett det er bedre å ha et liv og jobbe enn dette her. Men bedre enn sosialen da. Så det kunne vært verre.

Vi bor i Norge, og har ikke ALS. Da får vi være positive og takknemlige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er bedre...

Vet ikke om jeg blir zombie på disse. Ble det av Truxal og Vallergan, dog.

Nå er det ikke sikkert det virker engang.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.

Jeg har ikke trygd. Eller regnes aap som trygd?

Tror uansett det er bedre å ha et liv og jobbe enn dette her. Men bedre enn sosialen da. Så det kunne vært verre.

Nei, å jobbe/skole er ikke bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det virket kanonbra denne doble dosen, jeg. Selv om det er en liten mulighet for at det kom av andre ting.

 

Anbefales!!!

Dobbel dose hva?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres skummel ut.

Hvorfor det? Med 10 mg Vallergan eller 15-30 mg Truxal (som er minstedosen av disse medisinene) så blir jeg zombie dagen derpå. Nå, derimot, med 80 mg Zeldox, så er jeg helt våken. (Men jeg kan innrømme at dette kanskje ikke er den typiske reaksjonen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Med 10 mg Vallergan eller 15-30 mg Truxal (som er minstedosen av disse medisinene) så blir jeg zombie dagen derpå. Nå, derimot, med 80 mg Zeldox, så er jeg helt våken. (Men jeg kan innrømme at dette kanskje ikke er den typiske reaksjonen.)

Nei, jeg bare leste indikasjonen i felleskatalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Med 10 mg Vallergan eller 15-30 mg Truxal (som er minstedosen av disse medisinene) så blir jeg zombie dagen derpå. Nå, derimot, med 80 mg Zeldox, så er jeg helt våken. (Men jeg kan innrømme at dette kanskje ikke er den typiske reaksjonen.)

Ble du trøtt av zeldox?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bare leste indikasjonen i felleskatalogen.

Mange, inkl. meg selv, tar den for andre ting enn schizofreni... :)

Men det er vel slettes ikke gitt at den ville virket på deg. Faktisk har jeg lest at folk får insomni av den. Har inntrykk at du har et annet slags problem enn meg, og. Jeg har ikke søvnproblemer grunnet angst, det er fordi jeg blir så "aktivert" i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...