Gå til innhold

Latskap


Toga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Toga

    72

  • slabbedask

    13

  • Trine

    13

  • stjernestøv

    10

Mest aktive i denne tråden

  • 2 uker senere...

Annonse

Tror jeg er paranoid fordi det er sånn jeg selv er... upålitelig, slem, umoralsk. På seg selv kjenner man andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er paranoid fordi det er sånn jeg selv er... upålitelig, slem, umoralsk. På seg selv kjenner man andre...

 

Jeg tror ikke du er så ille som du tror selv. Men jeg forstår godt at du er paranoid. Det er fornuftig å være litt paranoid, mener jeg, men det er nok ikke riktig å mene det.

 

Men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du er så ille som du tror selv. Men jeg forstår godt at du er paranoid. Det er fornuftig å være litt paranoid, mener jeg, men det er nok ikke riktig å mene det.

 

Men men....

 

Vet ikke om jeg er paranoid jeg, men jeg grubler dagen lang på hva folk ev. sier og mener av "negative" ting.

 

Har du noen venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er paranoid jeg, men jeg grubler dagen lang på hva folk ev. sier og mener av "negative" ting.

 

Har du noen venner?

 

Jeg kan ikke definisjonen på paranoid, bare det jeg har "lært" av Jokke :P Men jeg tror man er litt paranoid om man tenker slik som du beskriver.

 

Jeg har to venner. Jeg ser dem ikke så ofte da, syns det er slitsomt å være sammen med andre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranoid kan sikkert bety mange ting.

 

Nei, ikke venner i sånn vanlig betydning. Men jeg er jo "venn" med f.eks. faren min; jeg er jo ikke uvenn, liksom. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DenNorskeElg

Paranoid kan sikkert bety mange ting.

 

Nei, ikke venner i sånn vanlig betydning. Men jeg er jo "venn" med f.eks. faren min; jeg er jo ikke uvenn, liksom. :P

 

Trodde jeg var vennen din jeg :( Men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paranoid kan sikkert bety mange ting.

 

Nei, ikke venner i sånn vanlig betydning. Men jeg er jo "venn" med f.eks. faren min; jeg er jo ikke uvenn, liksom. :P

 

Ja, det er jo jeg også, både moren og faren min, tok ikke dem med i tellinga ;) Jeg tenker at de er jo forplikta til å være venn med meg, de hadde sikkert syns jeg var plagsom om jeg ikke hadde vært ungen dems. De hadde sikkert ikke likt meg da. Så har jeg jo mennesker jeg kjenner, som jeg trener med f.eks, men jeg tenker ikke på dem som venner selv om jeg bruker tid sammen med dem 3-4 ganger i uka. Akkurat det overlever jeg nok kun fordi alle der har en felles interesse. Har holdt på å klikke noen ganger, mest lyst til å gi opp hele greia, men jeg gjør det for hunden min så da overlever jeg. Også er det faktisk et par hyggelige mennesker der, midt blandt all galskapen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo jeg også, både moren og faren min, tok ikke dem med i tellinga ;) Jeg tenker at de er jo forplikta til å være venn med meg, de hadde sikkert syns jeg var plagsom om jeg ikke hadde vært ungen dems. De hadde sikkert ikke likt meg da. Så har jeg jo mennesker jeg kjenner, som jeg trener med f.eks, men jeg tenker ikke på dem som venner selv om jeg bruker tid sammen med dem 3-4 ganger i uka. Akkurat det overlever jeg nok kun fordi alle der har en felles interesse. Har holdt på å klikke noen ganger, mest lyst til å gi opp hele greia, men jeg gjør det for hunden min så da overlever jeg. Også er det faktisk et par hyggelige mennesker der, midt blandt all galskapen.

 

Ja, stort sett ville vi ikke hatt noe med foreldrene våre å gjøre om de ikke var foreldrene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DenNorskeElg

Er det vår alles 1337 h4x0r som har vært på ferde her? :P

 

 

Skulle ikke overraske meg, man må nok være litt autistisk for å holde ut å repetere samme spille 1000vis av ganger for å få det perfekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stort sett ville vi ikke hatt noe med foreldrene våre å gjøre om de ikke var foreldrene... ;)

 

Nei, sånn er det med hele familien egentlig. Men jeg er jo glad i foreldrene mine da. Noen ganger gjør vi trivelige ting sammen. Også vet jeg at de ikke forsvinner og blir borte fra livet mitt selv om jeg sier noe feil. Det er få mennesker jeg stoler på, men jeg stoler på dem.

 

Har du blitt Sonic nå? Husker jeg spilte det da jeg var liten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sånn er det med hele familien egentlig. Men jeg er jo glad i foreldrene mine da. Noen ganger gjør vi trivelige ting sammen. Også vet jeg at de ikke forsvinner og blir borte fra livet mitt selv om jeg sier noe feil. Det er få mennesker jeg stoler på, men jeg stoler på dem.

 

Har du blitt Sonic nå? Husker jeg spilte det da jeg var liten ;)

Ja. ;) Det er på en måte litt som ekteskap. Bare tre ganger så bindende. :P

Ja, han er kul vettu. ;) Løper som et olja lyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...