Gå til innhold

Overvekt


Toga

Anbefalte innlegg

Sant nok. ;) Men noen ganger går man til butikken med lavt blodsukker...

 

Jeg hater butikken så jeg skal ha veldig lyst på sjokolade om jeg drar dit. På lørdag fikk jeg veldig lyst på cola, men ønsket om cola overgikk ikke ønsket om å slippe å dra i butikken, så da ble det vann istede. Men nå må jeg snart i butikken, er begrenset hvor lenge man kan gå før man mangler både det ene og det andre for å holde seg mett og ren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater butikken så jeg skal ha veldig lyst på sjokolade om jeg drar dit. På lørdag fikk jeg veldig lyst på cola, men ønsket om cola overgikk ikke ønsket om å slippe å dra i butikken, så da ble det vann istede. Men nå må jeg snart i butikken, er begrenset hvor lenge man kan gå før man mangler både det ene og det andre for å holde seg mett og ren.

 

Drikker cola hver dag, jeg. ;) Og hvorfor? Fordi jeg har lyst på hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattestid + colatid = SANT

 

Er ikke det litt ulogisk å drikke cola på natta?

 

Men men...

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt ulogisk å drikke cola på natta?

 

Men men...

 

God natt!

Som den observante leser vil legge merke til, så er det bare tull med meg og mitt liv. Er det ikke riktig å si tullball extravaganza?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som den observante leser vil legge merke til, så er det bare tull med meg og mitt liv. Er det ikke riktig å si tullball extravaganza?

Høres kjent ut.

Så sånn er det med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt ulogisk å drikke cola på natta?

 

Men men...

 

God natt!

Cola kan drikkes til alle døgnets tider.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den observante leser vil legge merke til, så er det bare tull med meg og mitt liv. Er det ikke riktig å si tullball extravaganza?

 

Ikke bare tull da, noen ganger skriver du noe fornuftig her inne :) Men jeg aner ofte ikke når du skriver noe du mener og når du bare tuller. Kanskje alt bare er tull :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola kan drikkes til alle døgnets tider.

 

Ja det vet jeg :) men man bør jo helst sove på natten og da er det ikke noe lurt å drikke cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare tull da, noen ganger skriver du noe fornuftig her inne :) Men jeg aner ofte ikke når du skriver noe du mener og når du bare tuller. Kanskje alt bare er tull :ph34r:

 

59809289.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

59809289.jpg

 

Hvis alt er 'tullings', er det jo 'tullings' at alt er noe 'tullings'. Altså er det ikke noe 'tullings' likevel. (noe sånt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det vet jeg :) men man bør jo helst sove på natten og da er det ikke noe lurt å drikke cola.

 

Søvn om natten er overvurdert, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt er 'tullings', er det jo 'tullings' at alt er noe 'tullings'. Altså er det ikke noe 'tullings' likevel. (noe sånt)

 

Hvis alt er 'tullings' er det 'tullings' at alt er 'tullings', men så er det også 'tullings' at det er 'tullings' at alt er 'tullings'. så da er alt 'tullings' alikevel. Nå ble ordet 'tullings' rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt er 'tullings' er det 'tullings' at alt er 'tullings', men så er det også 'tullings' at det er 'tullings' at alt er 'tullings'. så da er alt 'tullings' alikevel. Nå ble ordet 'tullings' rart.

 

Nå ble jeg svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...