Gå til innhold

Aldri bli sliten


Toga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Toga

    22

  • slabbedask

    16

  • Kjøter'n

    6

  • Trine

    5

Mest aktive i denne tråden

Hadde ikke det vært flott? Å aldri bli sliten? Slippe å legge seg.

 

Har du så mye du skulle gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å være sliten... hvem gjør vel det?

 

Jeg liker å være sliten. Ikke hele tiden så klart, men når det nærmer seg natta så syns jeg det er best å være sliten, da er det mye bedre å legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke å være sliten... hvem gjør vel det?

 

Jeg har ikke nok å gjøre til å bli "sliten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg klarte å sitte ute og se på vinden som rusker i trærne, eller et lys. :P

Men så en episode av "Trygdekontoret" fra forrige sesong her om dagen. Der var det en dame som drev med mindfulness. Hun instruerte de andre deltagerne til å sutte rolig på en rosin, lenge. Tror det var meningen at det skulle være beroligende.

Hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg klarte å sitte ute og se på vinden som rusker i trærne, eller et lys. :P

Men så en episode av "Trygdekontoret" fra forrige sesong her om dagen. Der var det en dame som drev med mindfulness. Hun instruerte de andre deltagerne til å sutte rolig på en rosin, lenge. Tror det var meningen at det skulle være beroligende.

Hvem vet.

 

Du kan jo prøve. Jeg tror ikke jeg blir beroliget av å sutte på en rosin. Om du først går en mil med tung sekk, og så kapper tørre grantrær for å få ved, så tror jeg du skulle klare å se på vinden som suser i trærne og titte på lyset fra et bål en liten stund. Beste måten å sovne på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve. Jeg tror ikke jeg blir beroliget av å sutte på en rosin. Om du først går en mil med tung sekk, og så kapper tørre grantrær for å få ved, så tror jeg du skulle klare å se på vinden som suser i trærne og titte på lyset fra et bål en liten stund. Beste måten å sovne på det :)

 

Nei, jeg syns det virker som slike "guruer" kanskje ikke er så veldig reflekterte. Det er liksom deres, og bare deres, teknikk/lære som er Veien. Jeg mistenker at det i en ganske stor grad dreier seg om en illusjon. Hvis man tror på noe hardt nok, så er det det man ser.

 

Men ja. Flammer. Det er bra saker. Jeg må komme meg mer ut. Gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å være sliten... hvem gjør vel det?

Det kommer an på hvorfor jeg er sliten. Om jeg er mentalt sliten er ikke det spesielt behagelig, men å være sliten etter trening, en lang fjelltur eller fysisk arbeide, det er deilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns det virker som slike "guruer" kanskje ikke er så veldig reflekterte. Det er liksom deres, og bare deres, teknikk/lære som er Veien. Jeg mistenker at det i en ganske stor grad dreier seg om en illusjon. Hvis man tror på noe hardt nok, så er det det man ser.

 

Men ja. Flammer. Det er bra saker. Jeg må komme meg mer ut. Gitt.

 

Ahh....jeg møter sånne guruer overalt, ikke rosinsugere, men "verdensmestere". De ødelegger dagen min. Og de er absolutt ikke reflekterte.

 

Ja, det er godt å komme seg litt ut :) Har ikke sovet ute på altfor lenge, det burde jeg gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvorfor jeg er sliten. Om jeg er mentalt sliten er ikke det spesielt behagelig, men å være sliten etter trening, en lang fjelltur eller fysisk arbeide, det er deilig. :)

 

Mentalt sliten kan også være godt, dersom man slipper bruke hodet mer den dagen. Når man er sånn mentalt sliten at man ikke orker tenke på noe. Det er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Hadde ikke det vært flott? Å aldri bli sliten? Slippe å legge seg.

Jeg liker å legge meg å sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvorfor jeg er sliten. Om jeg er mentalt sliten er ikke det spesielt behagelig, men å være sliten etter trening, en lang fjelltur eller fysisk arbeide, det er deilig. :)

Gikk ganske langt i kveld, og nå har jeg lagt meg med joggebukse på... blir godt og varmt da, skikkelig deilig for støle muskler... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ganske langt i kveld, og nå har jeg lagt meg med joggebukse på... blir godt og varmt da, skikkelig deilig for støle muskler... ;)

 

Rare greier at folk blir trøtte av fysisk aktivitet. Jeg gikk 16km tur i går, eller nå lys våken etter 3,5 time søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare greier at folk blir trøtte av fysisk aktivitet. Jeg gikk 16km tur i går, eller nå lys våken etter 3,5 time søvn.

Jeg blir lys våken av en ekstra lang tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare greier at folk blir trøtte av fysisk aktivitet. Jeg gikk 16km tur i går, eller nå lys våken etter 3,5 time søvn.

Adrenalinkick. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei i morgen må jeg trå til! Ble for slappt i dag. Nå ringer klokken 11:55, da har jeg noen timer med dagslys.

Ha en god dag, morgenfugler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...