Gå til innhold

Testosterontilskudd kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Jeg tenkte mer omtrent slik:

 

- er det godt sånn?

- liker du dette?

- skal jeg .... hardere?

 

Men man spør liksom ikke om hva man vil ha til middag i morra eller om vi skal dra på fjelltur til helgen...

Hei!

 

Nei, men det fins andre spørsmål. som bare er merkelige, jeg kan ikke forklare,

 

kanksje litt av typen gargamel skrev, men som han likevel ikke mente, feks er du klar,

 

da lurer jeg på klar for hva? også må jeg jo tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Hei!

Nei, men det fins andre spørsmål. som bare er merkelige, jeg kan ikke forklare,

kanksje litt av typen gargamel skrev, men som han likevel ikke mente, feks er du klar,

da lurer jeg på klar for hva? også må jeg jo tenke.

Jeg tror jeg skjønner spørsmålet ditt. Du synes det er unødvendig å spørre når svaret er helt åpenbart. Det har du jo litt rett i, og det er ikke helt enkelt å svare på hvorfor folk gjør sånt.

Dette er en form for smalltalk. Man har en liten kommunikasjon gående sånn at man er "online" med partneren i tilfelle det skulle være noe. En NT-sak antar jeg :-)

Det er greit å være stille i senga også, så du trenger ikke stresse med det, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Jeg tror jeg skjønner spørsmålet ditt. Du synes det er unødvendig å spørre når svaret er helt åpenbart. Det har du jo litt rett i, og det er ikke helt enkelt å svare på hvorfor folk gjør sånt.

Dette er en form for smalltalk. Man har en liten kommunikasjon gående sånn at man er "online" med partneren i tilfelle det skulle være noe. En NT-sak antar jeg :-)

Det er greit å være stille i senga også, så du trenger ikke stresse med det, bare så det er sagt.

hm

 

ok

 

min mann er NT, og veeeldig NT, så det skaper vansker.

 

Han syns jeg er en huleboermann på sex, enda jeg ikke er mann, jeg syns han er merkelig og vrien, enda han er alle kvinners drøm i følge min psykiater, på sett og vis er sex for meg det jeg tenker det var for steinaldermennesker, jeg vil slippe ta stilling til spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han syns jeg er en huleboermann på sex, enda jeg ikke er mann, jeg syns han er merkelig og vrien, enda han er alle kvinners drøm i følge min psykiater,

Jeg synes det er svært merkelig at din psykiater sier dette om din mann, han høres definitivt ikke ut til å være en mann etter min smak... Heldigvis har kvinner stort sett individuell smak når det gjelder menn, så om han er en mann etter din psykiaters smak betyr ikke det at han er alle kvinners drømmemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Jeg synes det er svært merkelig at din psykiater sier dette om din mann, han høres definitivt ikke ut til å være en mann etter min smak... Heldigvis har kvinner stort sett individuell smak når det gjelder menn, så om han er en mann etter din psykiaters smak betyr ikke det at han er alle kvinners drømmemann.

Ok.

 

Det kan nok forklares med at han er ansvarlig og stabil, arbeidssom, og hyggelig m.m.

 

Samt at han vil ta mye ansvar hjemme, bare jeg studerer, han oppmuntrer meg veldig, tror det er noe der.

 

Så det virker kanskje rart når jeg skriver det, men sett i en lang og fortrolig terapirelasjon er det ikke rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...