Gå til innhold

Ny design! Har dere spørsmål eller finner bugs?


Gjest Admin Doktoronline

Anbefalte innlegg

Gjest Admin Doktoronline

Vi håper dere liker de nye sidene våre! Dersom dere har spørsmål eller finner feil/bugs, still spørsmålet her, og vi skal hjelpe dere så fort vi kan. 

Hilsen oss som jobber med Doktor Online 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker ikke å få tilsendt noe på mail der mitt nick står. Har prøvd å endre på innstillinger, men det var ikke alt jeg fikk gjøre noe med.

Anonymkode: bac93...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si fra hvis du fortsatt får varsler etter at du har endret innstillinger? Eventuelt send meg en pm med nicket ditt, så skal jeg se på det. 

Mvh

Hilde - administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke admin heller se nicket lenger når vi er anonym? Her er nicket. Setter pris på om dere ser om de punktene jeg ikke fikk endret på har betydning.

Savner trekanten  nederst som en kan klikke på for å komme til toppen av siden.

Kan man ikke lenger velge hvilke forum man vil ha opp i "nyeste innlegg"-lista?

Skal få sjekket opp i dette i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele nettstedet er en diger super-bug. Verste jeg noensinne har sett. Skulle tro noen hadde brukt motorsag på websiden.

Det vil dessverre alltid være noen ting vi må justere etter en stor omlegging. Flott om du nevner hvilke bugs du har kommer over, så ser tekniker på det så fort som mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner trekanten  nederst som en kan klikke på for å komme til toppen av siden.

Trykk Home på tastaturet.

Anonymkode: bf8bf...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om noen bugs, men hele nettsiden ser ut som en reklamebrosjyre fra Europris. Det sier seg nesten selv at dette blir nådestøtet.

Mitt tips: kutt ned på reklamen og installer phpBB.

Jeg har adblock og ser ikke en eneste reklame. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele nettstedet er en diger super-bug. Verste jeg noensinne har sett. Skulle tro noen hadde brukt motorsag på websiden.

Kanskje like greit, så kan vi finne på andre ting og kun bruke dol hvis det er noe spesielt vi trenger svar på. Jeg håper jeg lettere skal klare å holde meg unna nå.

Anonymkode: bac93...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de burde beholt siste 10 innlegg eller 15 ikke bare 5, for jeg sjekker jo bare de ikke resten av forumet som regel. Men men, er jo autist så jeg liker ikke forandring, men det er jo ikke dol sin feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette var ikke morsomt lenger. Utrolig rotete design. Kanskje likegodt det, så kan man bruke tiden på noe mer "produktivt", vel. 

Men men.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men, er jo autist så jeg liker ikke forandring,

Er det offisielt nå? Vet ikke om jeg skal si gratulerer eller kondolerer? Men lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Kan man ikke lenger velge hvilke forum man vil ha opp i "nyeste innlegg"-lista?

Foreløpig ikke, men vi forsøker å få til en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

fikk ikke logget meg inn. måtte lage ny bruker

For å kunne logge inn nå, så må man bruke enten visningsnavn (nick) eller e-postadresse. Fra gammelt av så var det noen som hadde et brukernavn som ikke var det samme som nick, og disse brukernavnene kan ikke lenger brukes. Hva prøvde du å logge deg inn med?

 

Vi har også hatt noen tilfeller av at man mislykkes i første innloggingsforsøk, mens det fungerer ved forsøk nummer to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Bug: får ikke forandret profilbilde; det står "denne siden er ikke tilgjengelig for deg".

Dette vil det ta noe tid å løse, det må lages en ny ordning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forumassistent avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...