Gå til innhold

Omdømmepoeng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gjør det enkelt å skille de populær fra de upopulære.

Trodde likerknappen skulle blitt misbrukt mer i trollesammenheng type usympatiske likes etc "jeg har kreft" "X liker dette" men ser ut som flokken føyer seg og bruker knappen slik den er ment å brukes som du nevner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha...det andre tallet, er det antall innlegg?

Jepp. Så sånn sett ser man det jeg påpekte tidligere - skribver man 10.000 innlegg er det nok større sjanse for en like eller to... ;)

Anonymkode: 739e2...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Så sånn sett ser man det jeg påpekte tidligere - skribver man 10.000 innlegg er det nok større sjanse for en like eller to... ;)

Anonymkode: 739e2...e26

Nei, sånn er det ikke. Det er hvem som er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Så sånn sett ser man det jeg påpekte tidligere - skribver man 10.000 innlegg er det nok større sjanse for en like eller to... ;)

Anonymkode: 739e2...e26

Stakkars tonie da, nesten 12000 innlegg og bare 14 likes :P Mens psychopomp med usle 1300 innlegg har hele 90 likes. Her må det være noe muffens. Jeg tror psychopomp har kjøpt likes på svartebørsen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er på fine 49, bra det!!! Men såklart, ikke på topp. Men - det kommer jo an på hva slags ambisjoner man har...

Jeg er imponert over at jeg i det hele tatt har fått noen likes. Så man kan vel si at ambisjonene ikke er så høye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det, 8% kanskje? Men ta f.eks. "frosken", hun har promille...

Det nærmer seg 10% med rekordfart, vel.

Jeg har bare i overkant av 1%. Det vil jeg gjerne klage på.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIden din svenskfødte oldemor var direkte etter kongelige, osv, så er det kanskje noen kommunister som har skylda?

Er nok noen babuskaer som 'tuller', vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

 

Stakkars tonie da, nesten 12000 innlegg og bare 14 likes :P Mens psychopomp med usle 1300 innlegg har hele 90 likes. Her må det være noe muffens. Jeg tror psychopomp har kjøpt likes på svartebørsen!!!

Det stemmer helt sikkert. Det er ikke ofte noen er enig med meg. De få gangene det skjer blir jeg helt forskrekket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
AnonymBruker

Jeg er brennsikker på at hvis minuspoeng var mulig ville jeg fått overlegent mest, enda jeg aldri driver personhets.:(

Anonymkode: a457d...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...