Gå til innhold

DOL-politi


Trine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det mest ateister og feminister som driver på slik?

Anonymkode: ae8d1...d0a

Jeg vet ikke hvem som driver på mest slik. Ikke alle feminister her på dette forumet (tror jeg), selv om jeg har undret meg mange  ganger. Vanligvis får konservative/folk på høyresiden skylden for stygge kommentarer i nettavisene, men jeg er litt usikker på hvordan det er her. Her er nok mange ateister, men bare noen få av dem (tror jeg) er særdeles nidkjære til å forsvare sitt livssyn, ja aggressivt og militant. Skjønner ikke hva det skal være godt for. Den "kritikken" rammer egentlig mange som er åpne for et eller annet religiøst. F.eks. misliker jeg mye av det Stjernestøv har skrevet. Men det går da vel an å være grei mot henne selv om man er uenig. Hun tar ikke igjen mot andre som hetser henne, selv om "kritikerne" også skriver dumme ting. Er ikke ute etter å "henge" noen. Målet var bare å forklare at det faktisk finnes aktverdige grunner til at noen skriver anonymt.

Anonymkode: bc613...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...