Gå til innhold

Hvor lenge....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk:-)

Det ser lovende ut, barnet spiser og gleder seg veldig til fjelltur:-)

Nå strever jeg med den yngste da...jeg har aldri vært borte fra henne, dvs jeg hun er vant til at jeg alltid er hjemme, særlig nettene blir en utfordring, gråter....jeg kunne tatt henne også med, det er bare at jeg tror det barnet som trenger mest å reise bort, nettopp gleder seg fordi dette er bare vår tur, aldri opplevd det før, alene med mamma.

Mye av gleden dreier seg om at vi to tar tur bare vi.

Den yngste har sovet borte, men da har hun reist fra meg, den veien går bra, men at jeg ikke er i huset når hun skal sove, det er veldig vanskelig for henne. Sover samme meg, og er veldig mamma-jente, at hun tar det så tungt er vanskelig for meg.

Jeg tenker kjøpe gaver, sånn at hun får en gave hver dag, og at dette blir en gulrot, til å klare nettene, litt sånn mamma-borte-kalender, jeg håper dette gjør det lettere, for det blir utrivelig hvis jeg hver ettermiddag, kveld, får gråtetelefoner.

Anonymkode: 61bf5...db3

Jeg tenker at den yngste kan klare seg hjemme sammen med de andre, bare hun er rimelig frisk av halsbetennelsen sin. I tillegg vil det jo være fornuftig at faren kommer hjem tidlig de kveldene du er borte. Det høres egentlig lurt ut med en sånn "mamma-kalender", så fremt hun er villig til å motivere seg for å ha det ok selv om du ikke er der noen dager. Kanskje du kan bruke litt tid på å motivere henne til å ville være stor - hun kan jo ikke egentlig være borte fra skolen, det er jo ikke ferie;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at hun fikk i seg noe mat. Ønsker dere noen fine dager på fjellet sammen!

Minstemor har nok godt av å klare seg litt uten mamma, men jeg forstår at det er en ekstra belastning for deg å tenke på dette.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...