Gå til innhold

pm går ikke å sende.


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg oppdaget at jeg ikke kan sende pm lenger, det står at meldingsfunksjonen er stengt.

Takknemlig for hjelp/forklaring på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline

Vi valgte å stenge din mulighet til å sende pm grunnet din aktivitet før helgen. Vi kan ikke ha det slik at en av våre brukere tilbyr råd mht, selvdestruktivitet via personlige meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte å stenge din mulighet til å sende pm grunnet din aktivitet før helgen. Vi kan ikke ha det slik at en av våre brukere tilbyr råd mht, selvdestruktivitet via personlige meldinger.

Hei!

 

Det har jeg ikke gjort.

Jeg skjønner ingenting?

Kan dere åpne den igjen så jeg fåt gått igjennom det ubegaripelige hva i alle dager jeg har skrevet?

Jeg regner med det henger sammen med at jeg har blitt oppfattet for kritisk til medisiner som løsning og ofte eneste løsning i psykiatrien...men jeg vil gjerne se hva i alle dager det er dere sikter til?

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere bare frata folk muligheten til å sende pm? Det er jo veldig dumt om man ikke kan kommunisere med andre privat, det er ikke alt man ønsker dele med hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Du postet kommentarer på psykiatriforumet med konkrete anvisninger mht selvmord, og du tilbød folk å kontakte deg på pm for å få informasjon om hvordan skaffe medikamenter til veie. Dette er langt over grensen for hva vi aksepterer at dette forumet brukes til. Siden vi ikke har innsyn i hva som skrives på pm, ønsker vi ikke å ta sjansen på at du formidler denne formen for informasjon ved bruk av pm..

Endret av Admin Doktoronline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan admin på vegne av meg sende min e-postadresse privat til Madelenemie? Admin har tilgang på e-postadressen min. Jeg har ikke tenkt å dele selvdestruktivitet, men velsmakende matoppskrifter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Kan admin på vegne av meg sende min e-postadresse privat til Madelenemie? Admin har tilgang på e-postadressen min. Jeg har ikke tenkt å dele selvdestruktivitet, men velsmakende matoppskrifter :)

Nei, vi formidler ikke epostadresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Kan dere bare frata folk muligheten til å sende pm? Det er jo veldig dumt om man ikke kan kommunisere med andre privat, det er ikke alt man ønsker dele med hele verden.

Ja, vi kan frata brukere muligheten til å sende pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke at dette blir oppfattet som kritikk. Det er ikke ment slik fra min side :)

Bør admin orientere bruker når h*n gjør noe ift. bruker, som å stenge meldingstjeneste, sperre for tilgang osv.? Jeg er selv admin på et forum (riktignok et mindre forum) og der sender jeg bruker en privat melding med begrunnelse når noe endres. Kanskje det blir en for omfattende jobb på et forum som DOL?

Som sagt, ikke kritikk, bare undrende høyttenkning :)

For øvrig: God regel å ikke formidle e-postadresser. Det burde jeg jo visst hadde jeg tenkt meg om to eller tre ganger... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er utrolig at man ikke får en advarsel, men at de bare stenger meldingsfunksjonen uten engang å si ifra. De kunne i det minste gitt vedkommende en sjanse til å ta kontakt med "venner" slik at de ikke bare blir borte. Jeg hadde blitt skikkelig forbanna om jeg ikke hadde hatt annen måte å kontakte madelenemie på enn via pm og jeg ev måtte lagt ut mailadressen min offentlig for å kunne nå henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er utrolig at man ikke får en advarsel, men at de bare stenger meldingsfunksjonen uten engang å si ifra. De kunne i det minste gitt vedkommende en sjanse til å ta kontakt med "venner" slik at de ikke bare blir borte. Jeg hadde blitt skikkelig forbanna om jeg ikke hadde hatt annen måte å kontakte madelenemie på enn via pm og jeg ev måtte lagt ut mailadressen min offentlig for å kunne nå henne.

Det får man tåle fra et offentlig nettsted, hvis man driver å formidler destruktive ideer bare fordi man har sin egen mening om ting. Helt riktig av DOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får man tåle fra et offentlig nettsted, hvis man driver å formidler destruktive ideer bare fordi man har sin egen mening om ting. Helt riktig av DOL!

Helt, helt enig. Godt de på DOL tar tak i dette!

Anonymkode: b225e...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får man tåle fra et offentlig nettsted, hvis man driver å formidler destruktive ideer bare fordi man har sin egen mening om ting. Helt riktig av DOL!

De var jo ikke ment destruktive, det var bare en faktaopplysning hun kom med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De var jo ikke ment destruktive, det var bare en faktaopplysning hun kom med.

Det var vel tilnærmest en oppskrift på selvmord.

Anonymkode: e8978...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel tilnærmest en oppskrift på selvmord.

Anonymkode: e8978...18f

Ja, men det var ikke hensikten. Husk at hun har autisme. Stiller man et spørsmål så får man det korrekte svaret. Jeg syns det er trist om det ikke skal være plass til autister på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det var ikke hensikten. Husk at hun har autisme. Stiller man et spørsmål så får man det korrekte svaret. Jeg syns det er trist om det ikke skal være plass til autister på DOL.

Selvfølgelig skal det være plass til alle på DOL, også autister, men om man skriver noe uheldig må det jo modereres enten det kommer fra en autist eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Selvfølgelig skal det være plass til alle på DOL, også autister, men om man skriver noe uheldig må det jo modereres enten det kommer fra en autist eller ikke.

Ja, men da kan man si ifra. Er litt drastisk å stenge muligheten for pm syns jeg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jo ikke ment destruktive, det var bare en faktaopplysning hun kom med.

Nå må du rulle inn. Du ser jo hva webmaster skriver om hva hun prøvde å formidle? Eller forstår du ikke alvoret?

Enkle regler må alle forumbrukere kunne forholde seg til. Sutist eller ikke. Jeg synes dette var en helt riktig ting å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det var ikke hensikten. Husk at hun har autisme. Stiller man et spørsmål så får man det korrekte svaret. Jeg syns det er trist om det ikke skal være plass til autister på DOL.

Det var på tide at moderator reagerte! Madde har fått gjør å si ting som ikke andre får tolerert fordi hun har autisme! 

Anonymkode: 7d745...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du rulle inn. Du ser jo hva webmaster skriver om hva hun prøvde å formidle? Eller forstår du ikke alvoret?

Enkle regler må alle forumbrukere kunne forholde seg til. Sutist eller ikke. Jeg synes dette var en helt riktig ting å gjøre.

Jeg forstår alvoret og jeg vet at mm hadde forstått om admin hadde tatt seg bryet å forklare at hennes svar fremsto som noe annet enn det hun mente med det. De kunne bare slettet innlegget hennes og skrevet en pm til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...