Gå til innhold

ville muskelsmertene vært verre nå hvis dette var noe alvorlig?


Hypokondergutten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Håper du får en fin og litt bedre dag på jobb i dag :) Jeg er sikker på at du får taket på dette etter litt tid. 

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hypokondergutten
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper du får en fin og litt bedre dag på jobb i dag :) Jeg er sikker på at du får taket på dette etter litt tid. 

Anonymkode: e175b...44f

Joda dagen var bra nok, men klarer ikke å se for meg at jeg lærer meg alle menyene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Hypokondergutten skrev:

Joda dagen var bra nok, men klarer ikke å se for meg at jeg lærer meg alle menyene..

Bra nok holder :). Jeg fant alle menyene på nettet. Kanskje det å pugge litt hjemme kan hjelpe på?

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra nok holder :). Jeg fant alle menyene på nettet. Kanskje det å pugge litt hjemme kan hjelpe på?

Anonymkode: e175b...44f

jooda har menyene så er ikke noe problem det, men må bare klare å gjøre det hehe xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

jooda har menyene så er ikke noe problem det, men må bare klare å gjøre det hehe xD

Hehe. Med tanke på at det kan gjøre arbeidsdagene dine raskt enklere er det kanskje vært en time her og der med litt menypugging :)

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Med tanke på at det kan gjøre arbeidsdagene dine raskt enklere er det kanskje vært en time her og der med litt menypugging :)

Anonymkode: e175b...44f

Joda, men når man kommer hjem på kvelden, etter en lang dag på åpningsdagen så frister det ikke å sette seg ned å pugge når man er helt død i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hypokondergutten
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Med tanke på at det kan gjøre arbeidsdagene dine raskt enklere er det kanskje vært en time her og der med litt menypugging :)

Anonymkode: e175b...44f

Fikk faktisk akkurat vaklisten for de neste dagene, 12-20 i morgen, 12-20 fredag, 10-18 lørdag, fri søndag for meg og 12-20 på mandag. Kommer aldri til å overleve dette as...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

Fikk faktisk akkurat vaklisten for de neste dagene, 12-20 i morgen, 12-20 fredag, 10-18 lørdag, fri søndag for meg og 12-20 på mandag. Kommer aldri til å overleve dette as...

Hvorfor mener du at du ikke skal klare dette? Du har sannsynligvis vendt deg til å være veldig passiv det siste halve året, men nå har du muligheten til å komme i gang igjen. Du klarer dette hvis du ønsker det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
5 minutter siden, frosken skrev:

Hvorfor mener du at du ikke skal klare dette? Du har sannsynligvis vendt deg til å være veldig passiv det siste halve året, men nå har du muligheten til å komme i gang igjen. Du klarer dette hvis du ønsker det:-)

Mener vell egentlig dette pga jeg kjenner hvor mye dette tærer på musklene, vet ikke hvorfor men får vondt nederst i ryggen nå av å stå oppreist lenge, føttene er død og venstre flanke nederst i ryggen er stiv og støl, blir gal av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

Fikk faktisk akkurat vaklisten for de neste dagene, 12-20 i morgen, 12-20 fredag, 10-18 lørdag, fri søndag for meg og 12-20 på mandag. Kommer aldri til å overleve dette as...

Overleve gjør du, men det blir hardt :) Dette kommer du til å kjenne fysisk fordi du er vant til å være passiv. Men dette vil faktisk gjøre deg sterkere og vips så oppleves det ikke mer enn normalt slitsomt. 

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hypokondergutten skrev:

Mener vell egentlig dette pga jeg kjenner hvor mye dette tærer på musklene, vet ikke hvorfor men får vondt nederst i ryggen nå av å stå oppreist lenge, føttene er død og venstre flanke nederst i ryggen er stiv og støl, blir gal av dette.

Det er helt ufarlig å bli støl og litt sår i muskulaturen etter at du har vært på jobb. Det er også vanlig å være ekstra sliten de første ukene i ny jobb. Du må ta frem litt tøffhet og holde ut:-)

Hvis du vil unngå å utvikle mer helseangst og ende opp utenfor arbeidslivet, så bør du klore deg fast i den jobben du nå har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 minutt siden, frosken skrev:

Det er helt ufarlig å bli støl og litt sår i muskulaturen etter at du har vært på jobb. Det er også vanlig å være ekstra sliten de første ukene i ny jobb. Du må ta frem litt tøffhet og holde ut:-)

Hvis du vil unngå å utvikle mer helseangst og ende opp utenfor arbeidslivet, så bør du klore deg fast i den jobben du nå har fått.

Tro meg jeg prøver for harde livet, har vært heldig å fått jobbet med samme tingen i 2 dager nå, har jobbet med å grille burgere, gruer bare meg helt vanvittig til å ska lage burgerne, er ingen oppskrifter eller noe, kun hodet ditt. Sitter å øver for harde livet jeg, men får ikke en eneste av burgerne i hodet. Helt fantastisk dårlig hukommelse på alt sånn, er vandt til å ha en liten liste eller noe, men får jo ikke ha det her, kun en sur gretten proff som skal lære oss i 1 måned, blir forbannet om man gjør feil allerede 2 dager etter vi har startet, dreger mye ned på motet, noe som igjen får angst frem på en annen måte noe som gjør at kroppen sender signaler igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overleve gjør du, men det blir hardt :) Dette kommer du til å kjenne fysisk fordi du er vant til å være passiv. Men dette vil faktisk gjøre deg sterkere og vips så oppleves det ikke mer enn normalt slitsomt. 

Anonymkode: e175b...44f

Blir knallhardt når man må ha alt i hodet fra dag 1 liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Hypokondergutten skrev:

Blir knallhardt når man må ha alt i hodet fra dag 1 liksom.

Ingen forventer at du skal ha alt i hodet 1 dag. Om den som lærer deg opp virker å ha den holdningen får du minne vedkommende på at denne også en gang i tiden var ny og trengte tid til å komme inn i saker og ting. Det er ikke farlig å si i fra om det er noe som er vanskelig når man er ny et sted. Det er den tida du faktisk kommer unna med å gjøre både feil og trenge hjelp i ulike settinger. 

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ingen forventer at du skal ha alt i hodet 1 dag. Om den som lærer deg opp virker å ha den holdningen får du minne vedkommende på at denne også en gang i tiden var ny og trengte tid til å komme inn i saker og ting. Det er ikke farlig å si i fra om det er noe som er vanskelig når man er ny et sted. Det er den tida du faktisk kommer unna med å gjøre både feil og trenge hjelp i ulike settinger. 

Anonymkode: e175b...44f

Vi er alle nye, glemte vell å si det, er en nyåpnet resturant så det er proffer fra hele landet som skal lære oss, jeg har jo vært heldig til nå å sluppet å lage burgerne, har bare stekt dem, men gruer meg til den dagen jeg må lage, liker ikke han, alt for spydig person som kjefter så fort det blir litt stress omkring oss, legger jo ved at vi jobber i fast food bransjen så stress er det alltid til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, Hypokondergutten skrev:

Vi er alle nye, glemte vell å si det, er en nyåpnet resturant så det er proffer fra hele landet som skal lære oss, jeg har jo vært heldig til nå å sluppet å lage burgerne, har bare stekt dem, men gruer meg til den dagen jeg må lage, liker ikke han, alt for spydig person som kjefter så fort det blir litt stress omkring oss, legger jo ved at vi jobber i fast food bransjen så stress er det alltid til tider.

Jeg tror dette kommer til å gå langt bedre enn du frykter. Det er garantert flere som føler at dette er vanskelig når man er ny. At det er en potensielt stressende jobb skal ikke jeg krangle på, men det er mange jobber som er det. Og når man er opplært og tryggere blir stresset mer rutine. Gi det og deg selv litt tid! Har du noen arbeidserfaring fra tidligere?

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dette kommer til å gå langt bedre enn du frykter. Det er garantert flere som føler at dette er vanskelig når man er ny. At det er en potensielt stressende jobb skal ikke jeg krangle på, men det er mange jobber som er det. Og når man er opplært og tryggere blir stresset mer rutine. Gi det og deg selv litt tid! Har du noen arbeidserfaring fra tidligere?

Anonymkode: e175b...44f

Har absolutt null arbeidserfaring er jo akkurat det, dette var mitt første intervju og mine første dager som ansatt. Har jo vært på utplassering da via skole, men blir ikke det samme som å være i jobb liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Hypokondergutten skrev:

Har absolutt null arbeidserfaring er jo akkurat det, dette var mitt første intervju og mine første dager som ansatt. Har jo vært på utplassering da via skole, men blir ikke det samme som å være i jobb liksom.

Skjønner! Jeg er sikker på at du kommer inn i dette og vil oppleve hele greia annerledes om noen uker. Du kan jo kikke etter andre mulige jobber mens du jobber. Men uansett hva slags arbeid du velger så vil det alltid være uker hvor alt er nytt og med det oppleves krevende. 

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypokondergutten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner! Jeg er sikker på at du kommer inn i dette og vil oppleve hele greia annerledes om noen uker. Du kan jo kikke etter andre mulige jobber mens du jobber. Men uansett hva slags arbeid du velger så vil det alltid være uker hvor alt er nytt og med det oppleves krevende. 

Anonymkode: e175b...44f

Ser etter lærlingeplass, jobben jeg er i nå er bare for å fylle tiden å tjene penger i dødtiden. Kan vell nevne at angsten er tilbake igjen, nå fordi jeg faktisk er kvalm. Blir gal av det her alt som skjer gir meg jo angst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er trolig kvalm fordi du er sliten. Du var neppe uthvilt når du startet dagen i dag fordi du ikke sov særlig mye i natt. Du må endre litt på rutinene dine når du nå er i arbeid. Angst er ikke farlig, det er ubehagelig. Det er heller ikke noe du blir gal av. Men at du hele tiden forteller deg selv dette her øker selvfølgelig angsten og de psykiske og fysiske plagene følger i kjølvannet av det. 

Kan du ikke roe ned litt? Tenke at jeg er ny og jeg er ikke vant til arbeid/aktivitet. Det betyr at jeg en periode kommer til å stresse meg opp litt og det betyr fysiske symptomer fordi jeg har en kropp som ikke er vant til å røre på seg nevneverdig. Du er ikke alene om å oppleve disse tingene ved oppstart. Det er helt vanlig, men ikke noe man blir gal av eller ikke klarer å håndtere. 

Klokka betyr kanskje at det kan være lurt å legge seg snart også siden du skal på arbeid  i morgen?

Anonymkode: e175b...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...