Gå til innhold

pm hvorfor går det ikke?


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline
12 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Jeg sender og sender pm til Slabbedask, hvorfor får han dem ikke?

Hva er det nå?

Det vet jeg ikke. Kan innboksen hans være full?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
25 minutter siden, Madelenemie skrev:

Nei

Jeg har sjekket innstillingene knyttet til din brukerkonto, og det er ingenting der som tilsier at du ikke skal få sendt pm. Du kan jo prøve å sende pm til noen andre for å se om det fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Admin Doktoronline skrev:

Jeg har sjekket innstillingene knyttet til din brukerkonto, og det er ingenting der som tilsier at du ikke skal få sendt pm. Du kan jo prøve å sende pm til noen andre for å se om det fungerer.

ok

takk for svar.

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Admin Doktoronline skrev:

Jeg har sjekket innstillingene knyttet til din brukerkonto, og det er ingenting der som tilsier at du ikke skal få sendt pm. Du kan jo prøve å sende pm til noen andre for å se om det fungerer.

Hei!

jeg vil gjerne ha svar på hvorfor jeg ikke kunne sende pm til slabbedask når han bare hadde brukt 6 % av sin kapasitet?

Hvordan skal jeg vite at andre får mine pm, om systemet på klikk.no er så lite brukervennlig og stabilt ? Bør ikke systemet til et forum, som klikk.no, være mer forutsigbart?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Madelenemie skrev:

Hei!

jeg vil gjerne ha svar på hvorfor jeg ikke kunne sende pm til slabbedask når han bare hadde brukt 6 % av sin kapasitet?

Hvordan skal jeg vite at andre får mine pm, om systemet på klikk.no er så lite brukervennlig og stabilt ? Bør ikke systemet til et forum, som klikk.no, være mer forutsigbart?

 

 

 

 

Har du fått til å sende han nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har du fått til å sende han nå?

jada,

jeg sender til han og han sender til meg:rolleyes:alt ok.

Men jeg lurte vel mer på hvorfor sånt stadig skjer. Man forstår jo ikke da hvorfor man ikke får svar, og i beste mening tenker man at, "ja ja, så ble han vel lei seg for noe, men ikke kan jeg få gjort mer med det".

Men da får jeg bare mase og skrive mer på forumet, feks "hei hvorfor svarer du ikke på pm?" osv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Et øyeblikk siden, Madelenemie skrev:

jada,

jeg sender til han og han sender til meg:rolleyes:alt ok.

Men jeg lurte vel mer på hvorfor sånt stadig skjer. Man forstår jo ikke da hvorfor man ikke får svar, og i beste mening tenker man at, "ja ja, så ble han vel lei seg for noe, men ikke kan jeg få gjort mer med det".

Men da får jeg bare mase og skrive mer på forumet, feks "hei hvorfor svarer du ikke på pm?" osv. :-)

Bra det da :) 

Nei det er jo litt rart at det noen ganger ikke går an å sende melding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bra det da :) 

Nei det er jo litt rart at det noen ganger ikke går an å sende melding. 

ja,

så får vi bare spørre på meldinger da:)

Håper det går så godt som det kan med deg?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Madelenemie skrev:

ja,

så får vi bare spørre på meldinger da:)

Håper det går så godt som det kan med deg?

klem

Ja :)

Jo, jeg strever nå med mitt tull og tøys, er lei. Asperger gutten min har fått ny kjæreste, hun er hyggelig. Skulle ønske jeg var mer normal. Takk for klemmen og klem tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja :)

Jo, jeg strever nå med mitt tull og tøys, er lei. Asperger gutten min har fått ny kjæreste, hun er hyggelig. Skulle ønske jeg var mer normal. Takk for klemmen og klem tilbake. 

hm,

hvorfor har han fått ny kjæreste, hvem gjorde det slutt?

Jeg syns det er rart å skifte ut en kjæreste, man bør vel holde seg til det man har, om det ikke er vold og slike ekstreme ting som ødelegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Et øyeblikk siden, Madelenemie skrev:

hm,

hvorfor har han fått ny kjæreste, hvem gjorde det slutt?

Jeg syns det er rart å skifte ut en kjæreste, man bør vel holde seg til det man har, om det ikke er vold og slike ekstreme ting som ødelegger.

Det tidligere forholdet var ekstremt destruktivt, hun utnyttet han. Hun nå er ei grei og positiv jente, og de samarbeider godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Det tidligere forholdet var ekstremt destruktivt, hun utnyttet han. Hun nå er ei grei og positiv jente, og de samarbeider godt. 

hm javel,

Min asperger sønn har gjort det slutt med et sånt snilt menneske, jeg og vi ble glad i.

Hun er veldig vakker, glad i dyr, ærlig, søt, hardtarbeidende, pliktoppfyllende, kjærlig, morsom, har felles interesser med oss, har vært med på ferier, er seriøs med studier, et medmenneske man får stor respekt for, med empati, sympati og varme. I tillegg er hun fra en god og stabil familie.

Hun har hatt det svært vond etter at min uansvarlige sønn gjorde det sluttt:-( Da min sønn brutalt og uansvarlig gjorde det slutt med henne:-(  Min sønn syns vi støtter henne og ikke har empati med han, selvsagt støtter jeg/vi henne, han har kun vist uansvarlighet og sløvhet ved sin atferd. Da sa han at vi såret han, vel tenkte jeg, mennesker som ikke har prinsippfasthet og moral på grunnleggende områder, får føle seg såret, det går en absolutt grense for meg for hva selv en sønn kan drive med, når det går utover å skade et flott menneske, bare fordi han får impulser, nykker, eller hva for andre problemer han har.

Jeg ble ikke bare lei meg, jeg ble frustrert og trist og oppgitt og sint! Og far ble enda mer av alt det!!

Istedet kom han hjem med en jente som går i hullete klær (klærne er ikke pga av fattigdom hullete (da skulle jeg ikke sagt noe) , hun er fra en velstående familie, klærne er hullete fordi hun har punk stil:-(    ) , ikke grer håret,  ikke er glad i dyr, er veganer pga av at det er mote, frekk, røyker, ikke har respekt for autoriteter, trenger å, "slappe av, for livet er for kort for å stresse" :-(...? ,har dårlige holdninger til samfunn og plikt og ansvar,  og trenger å sove??, som hun sa til meg, "må ikke stresse er bare å slappe av vet du" og "ta det med ro, slapp av, ikke noe krise her" ??? :-( og " nå må du ta det med ro", når det ikke var noen grunn for meg for å ikke si i fra, selvsagt, har vi som en familie, viktige regler og prinsipper  om å si i fra hvor vi er, da dette er grunnleggende prinsipper for en god familiestruktur innebygd komme ansvar og plikt inn. Men har hun respekt for familie, ansvar, prinsipper, arbeide, m.m. Dessverre har vi sett lite til det.

Hvis min sønn vil kaste bort sitt liv på noe så løst og uansvarlig og prinsippløst, så er han fri til det. Man føder barn, etter det har man lite man skal ha sagt.

Og fornuft når ikke inn, han tror denne røyke-punk-damen er flott, 

Jeg savner den snille jenta, jeg enda har sms kontakt med, hun som er ansvarlig og kjenner på plikt og ansvar. 

 

 

Anonymkode: 32357...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Madelenemie skrev:

hm,

hvorfor har han fått ny kjæreste, hvem gjorde det slutt?

Jeg syns det er rart å skifte ut en kjæreste, man bør vel holde seg til det man har, om det ikke er vold og slike ekstreme ting som ødelegger.

Det er helt vanlig at man skifter kjæreste flere ganger i ung alder før man til slutt gjerne finner en man bosetter seg sammen med og får barn og hus og sånt. :) Jeg synes det er litt greit at man får prøve litt før man bestemmer seg og tar et valg i grunnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hm javel,

Min asperger sønn har gjort det slutt med et sånt snilt menneske, jeg og vi ble glad i.

Hun er veldig vakker, glad i dyr, ærlig, søt, hardtarbeidende, pliktoppfyllende, kjærlig, morsom, har felles interesser med oss, har vært med på ferier, er seriøs med studier, et medmenneske man får stor respekt for, med empati, sympati og varme. I tillegg er hun fra en god og stabil familie.

Hun har hatt det svært vond etter at min uansvarlige sønn gjorde det sluttt:-( Da min sønn brutalt og uansvarlig gjorde det slutt med henne:-(  Min sønn syns vi støtter henne og ikke har empati med han, selvsagt støtter jeg/vi henne, han har kun vist uansvarlighet og sløvhet ved sin atferd. Da sa han at vi såret han, vel tenkte jeg, mennesker som ikke har prinsippfasthet og moral på grunnleggende områder, får føle seg såret, det går en absolutt grense for meg for hva selv en sønn kan drive med, når det går utover å skade et flott menneske, bare fordi han får impulser, nykker, eller hva for andre problemer han har.

Jeg ble ikke bare lei meg, jeg ble frustrert og trist og oppgitt og sint! Og far ble enda mer av alt det!!

Istedet kom han hjem med en jente som går i hullete klær (klærne er ikke pga av fattigdom hullete (da skulle jeg ikke sagt noe) , hun er fra en velstående familie, klærne er hullete fordi hun har punk stil:-(    ) , ikke grer håret,  ikke er glad i dyr, er veganer pga av at det er mote, frekk, røyker, ikke har respekt for autoriteter, trenger å, "slappe av, for livet er for kort for å stresse" :-(...? ,har dårlige holdninger til samfunn og plikt og ansvar,  og trenger å sove??, som hun sa til meg, "må ikke stresse er bare å slappe av vet du" og "ta det med ro, slapp av, ikke noe krise her" ??? :-( og " nå må du ta det med ro", når det ikke var noen grunn for meg for å ikke si i fra, selvsagt, har vi som en familie, viktige regler og prinsipper  om å si i fra hvor vi er, da dette er grunnleggende prinsipper for en god familiestruktur innebygd komme ansvar og plikt inn. Men har hun respekt for familie, ansvar, prinsipper, arbeide, m.m. Dessverre har vi sett lite til det.

Hvis min sønn vil kaste bort sitt liv på noe så løst og uansvarlig og prinsippløst, så er han fri til det. Man føder barn, etter det har man lite man skal ha sagt.

Og fornuft når ikke inn, han tror denne røyke-punk-damen er flott, 

Jeg savner den snille jenta, jeg enda har sms kontakt med, hun som er ansvarlig og kjenner på plikt og ansvar. 

 

 

Anonymkode: 32357...289

Vi kan jo ikke velge for dem, det må de gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Lillemus skrev:

Det er helt vanlig at man skifter kjæreste flere ganger i ung alder før man til slutt gjerne finner en man bosetter seg sammen med og får barn og hus og sånt. :) Jeg synes det er litt greit at man får prøve litt før man bestemmer seg og tar et valg i grunnen. 

Det syns ikke jeg!

Og les svaret til anonym så skjønner du litt hvor alvorlige konsekvenser for livet det får når man kaster vekk et flott, prinsippfult, ærlig, hardtarbeidende menneske,

som hele familien elsker! Som vi savner, som vi sørger over, som vi fortsatt har kontakt med og som er en sorg for oss å miste.

Min sønn sårer et menneske som er så flott at har man fått en sånn kjæreste, er det bare ufornuft og useriøsitet som får en på ville fantasier om å gjøre det slutt.

Min sønn kunne fått et godt liv, med en vakker, resultatorientert, hardarbeidende, prinsippfast, ærlig, stabil, fornuftig, trygg, empatisk, sympatisk, elskverdig kvinne, 

han kastet i sin dumhet henne vekk, såret henne på det mest brutale, umodne og barnslige, og jeg har sagt dette til han, da ble han såret, og ja det får han tåle. 

Han har ikke grunnleggende forståelse for ansvar og prinsipper, hadde han hatt det, ville han ikke gjort noe så brutalt, feil uansvarlig og uklokt. Da far prøvde snakke han til fornuft, var han fullstendig hjernevasket av anarkistiske tanker fra denne nye uansvarloige damen. Og hun har ikke en gang respekt for oss, som nå i forhold til henne er den eldre generasjon.

Til meg sier hun feks, " ta det med ro, er bare å slappe av vet du".

Javel, jeg er ganske provosert, og det er far også, samt søsken, søsken er så lei seg at de ikke orker være her når han kommer med denne unavsralige punk-kjæresten. Hun er vel kul. i hans hode, for oss er hun latterlig, "slappe av", det er holdningene hennes, slapp av a, så får vi se hvordan livet blir, slappe av:-( jeg syns det er så prinsippløst så umoralskt så uansvarlig, og min egen sønn, han får da bare leve så prinsippløst, 

men at han sårer et menneske vi som familie er svært glade i, som vi så som en del av oss, som savner oss, det er en stor sorg for oss. Min mann og jeg tror ikke vi kommer over savnet etter vår kjære datter (skulle vært vår svigerdatter) hun brøt ikke avtaler, snakket ikke sånn som dette, " er bare å slappe av vetu. ta det med ro, trenger ikke stresse vetu", jeg trenger vel ikke skrive mer, dette er en tragedie, og min sønn har valgt sitt liv.

Ja 

 

Anonymkode: 32357...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det syns ikke jeg!

Og les svaret til anonym så skjønner du litt hvor alvorlige konsekvenser for livet det får når man kaster vekk et flott, prinsippfult, ærlig, hardtarbeidende menneske,

som hele familien elsker! Som vi savner, som vi sørger over, som vi fortsatt har kontakt med og som er en sorg for oss å miste.

Anonymkode: 32357...289

Jeg skjønner godt at du likte den første jenta bedre enn den punkeren han er sammen med nå, men det er ikke du som bestemmer hvem han skal være kjæreste med. Heldigvis. Det er et valg han må ta selv. Og det er jo ikke sikkert dette forholdet varer så lenge heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vi kan jo ikke velge for dem, det må de gjøre selv. 

Ja det er riktig  det, men dumskap, der går det en grense!

Og vi er en hel familie, to foreldre og en gjeng søsken, og vi er helt uenige med han. Og far og søsken har prøvd å få han til fornuft, men han er sta og dum.

Vel han kan velge sin punk-trenger ikke stresse, må slappe av vetu-kjæreste,

men respekt får han ikke, han får ta ansvar for sitt eget slapp av liv. 

 

Anonymkode: 32357...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...