Gå til innhold

Nevn Minst Én positiv ting/hendelse idag


Psykojenta

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sovet, men gleder meg til å dra på jobb om en halvtime!

Og jeg skal treffe "gamle kjente" i ettermiddag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på sommeravslutningsfest med hobbyen min i kveld, det blir hyggelig.

Dessuten tror jeg feriepengene kommer inn på kontoen min i løpet av morgendagen.  Det er en svært positiv hendelse, selv om de ikke blir der så lenge ;)  For at det ikke skal virke som skryt av et fullverdig liv, skriver jeg dette med veldig liten skrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg har fått innvilget en rettedag hjemme av rektor for å få huet over vann. Det er meget gledelig, for snorkelen tar inn vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg begynte på jobb en time senere enn normalt i dag. Deilig å få sove en time ekstra .

Jeg har fått feriepenger.  :DDet var deilig å sjekke saldoen på lønnskontoen i dag og vite at det også kommer enda mer feriepenger om noen dager og at også skattepengene kommer i slutten av måneden. Det ramler inn med penger for tiden. Jeg har et fullverdig liv.:D

Sola skinner og det nærmer seg helg. Jeg skal sove en time lenger i morgen også. Den ene timen betyr mye for meg som er et B-menneske :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet opp sammen med kjæresten min! 

Jeg har fått feriepenger på konto! 

Jeg har syklet til jobb! 

Jeg har ordnet opp i noe telefonkluss. 

Jeg har drukket kaffe.

Mye å glede seg over, med andre ord. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

...og at også skattepengene kommer i slutten av måneden. 

 

Jeg får ikke skattepenger da. Men har iallfall betalt restskatten! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Et øyeblikk siden, morsan skrev:

Jeg får ikke skattepenger da. Men har iallfall betalt restskatten! :) 

Det er jo også en positiv ting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk besøk av nabovalpen (det er ikke gjerde mellom husene). Han nusset meg og tygde på håret mitt. Denne dagen må jo bli bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet helt frisk i dag, etter et 3-døgns migreneanfall!  Det sitter jeg her og gleder meg over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
15 minutter siden, morsan skrev:

Jeg får ikke skattepenger da. Men har iallfall betalt restskatten! :) 

Siden innlegget skulke være positivt, nevnte jeg ikke at pengene skal vare lenge, at det ikke er såå mye og at jeg må sette av penger til konfirmasjon og at jeg fortsatt må snu og vende på kronene fremover ;)

Deilig å sjekke kontoen var det i hvert fall akkurat i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Siden innlegget skulke være positivt, nevnte jeg ikke at pengene skal vare lenge, at det ikke er såå mye og at jeg må sette av penger til konfirmasjon og at jeg fortsatt må snu og vende på kronene fremover ;)

Deilig å sjekke kontoen var det i hvert fall akkurat i dag :)

Ja artig å se tallene :) Mitt største øyeblikk i så henseende var da jeg fikk skilsmisseoppgjøret. ;) Riktignok gikk mesteparten ut igjen samme dag pga mellomfinansiering på ny bolig, men likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovet lenge, samboer sover fremdeles og grunnen er at vi har ny seng med hev og senk og aloh vera madrass(noe lignende tempur).  28 grader varme som kommer fra Sahara, men ikke så varmt at vi må ha på aircondition.  Har besøk av svigerinne med mann og skal på sightseeing om en time.  Ungene hjemme klarer seg fint uten meg noen uker, minstemann jobber og dattera mi er gravid og jeg nyter tanken på å bli mormor i oktober og det gjør jeg hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå inntil kjæresten litt før jeg sto opp, beste måten å starte dagen på (selv om det var i tidligste laget). Trives på jobben og jobber med en kjempekoselig kollega i dag. :) Feriepengene kommer i morra. :) Har nettopp kost litt med en kjempesøt hund som gjerne ville hilse på - det er alltid stas! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldiggriser som får skattefrie feriepenger.

Anonymkode: 1af57...edd

Er det lov å si at man har jobbet for dem og fortjent dem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg er på konferanse med jobben og har bodd på hotell noen ddager. Siden det er så sjelden jeg Gjør  det, har jegnytt det til fulle. Deilig hotellrom, deilig mat, interessante foredrag, hyggelige folk, dans og humor I går kveld.

 

Nå er jeg dødsspent på meklingen for pilotene Idag. Håper ikke det blir streik.... Jeg vil hjem i  kveld! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Er det lov å si at man har jobbet for dem og fortjent dem ?

Er du hakke gal!!!! Du kan da ikke si noe sånt, tenk på oss som ikke jobber. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, Trine skrev:

Er du hakke gal!!!! Du kan da ikke si noe sånt, tenk på oss som ikke jobber. :lol:

Jeg tenker på dere. Dere kan sove lenge om morran :D 

Hilsen et B-menneske

ps. Fra spøk til alvor. Jeg er takknemlig for å være frisk, selv om jeg hater vekkerklokka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...