Gå til innhold

Gammelt spøkelse kommer til syne igjen :-)


molli

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er et gammelt spøkelse som frekventerte disse nettsidene mellom 1998 og 2003 eller 2004. Mener å huske jeg var aktiv i rundt fem år her. Helt fra jeg begynte å leke med planene om å få barn, planlegge graviditet, bli gravid, få baby i 2000 og så småbarnsperioden etterpå. Resultatet av denne graviditeten er i dag 16 år :- ) Jeg har forresten ikke fått noen flere barn. Frivillig.

Til min overraskelse finnes fremdeles brukernavnet mitt her. Jeg googlet noe, og kom over et innlegg jeg selv hadde skrevet på DOL i 2002 under dette brukernavnet. Begynte da å tenke på DOL igjen og tenkte å registrere meg her og se litt rundt. Men epostadressen var allerede i bruk, fikk jeg opp melding om, så da skjønte jeg at min gamle bruker "molli" fremdeles fantes her, så jeg tok det i bruk. Veldig uventet at et brukernavn fremdeles er mulig å bruke, og ikke slettet, etter så mange års inaktivitet! :- )

Jeg har allerede sett flere gamle brukere her som jeg husker fra årtusenskiftet. Morsomt å se at en del holder til her ennå, det er jo nesten litt utrolig.

Kort om meg er at jeg i dag er 49 år, nyskilt, bor for meg selv sammen med sønnen min i Oslo, og vi har en hund.

Vi ses på forumet! :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker også at det var en molli her for lenge siden, men må innrømme at jeg ikke husker deg så veldig godt. Jeg hadde et annet nick på den tiden, så du husker nok ikke meg. Bor på Sørlandet og fikk barn i 99, 01 og 04. Har nå bodd her inn ei 18 år jeg nå da :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme som Påskelilje her, jeg TROR jeg husker deg, men nok ikke så veldig godt. Selv har jeg byttet nick siden da, men hadde et litt lignende nick før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker deg godt.  Jeg har tenåring født i samme år som din, og begynte også å vanke her i den forbindelse.  Har tenkt på deg av og til, og synes det var synd du ikke var her lenger, fordi du alltid skrev så godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...