Gå til innhold

Tråder som sporer av


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Admin Doktoronline
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ble tråden min flyttet? Den var jo høyst relatert til forum for psykiatri. Er vel ingen andre forum der helse-spørsmål med fagsvar sklir ut? Og det er jo mange andre tråder der som overhode ikke omhandler psykiatri som får stå - feks tråden om Johaug. Hvorfor fikk ikke min stå? 

Det var bare konstruktivt ment fra min side, og jeg føler jeg har dummet meg ut. 

Anonymkode: 8ca03...82c

Tråder flyttes jevnlig uten at det ligger noen dramatikk i det. Småprat i tråder med faglige spørsmål er også en relevant problemstilling for andre fora med fagsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

På ‎20‎.‎10‎.‎2016 den 19.16, Admin Doktoronline skrev:

Som de fleste kanskje vet, så er det ønskelig å unngå avsporinger i tråder med spørsmål av klar faglig karakter (som f.eks. i tråden om nye førerkortregler). Samtidig så er det gledelig med engasjement i diskusjoner, så et og annet sidesprang kan vi leve med.

Det som er minst ok er kommentarer egnet til å drepe ethvert engasjement, så det er fint om dere rapporterer kommentarer av typen "fullverdig liv".

 

Mye pjatt og svada nå, både på Åpent og på Psykiatri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutes ago, påskelilje said:

Mye pjatt og svada nå, både på Åpent og på Psykiatri

Du får være en motvekt da, med innsiktsfulle kvalitetes-innlegg.

Anonymkode: 74099...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, påskelilje skrev:

Mye pjatt og svada nå, både på Åpent og på Psykiatri

Når enkelte har så triste liv at Coca Cola og DOL er dagens høydepunkt, blir det nok sånn, kan man kanskje si.

Anonymkode: 49920...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2016 den 8.39, Xtra skrev:

Enig med Gargamel i at det kommer an på trådens karakter. 

For egen del ville jeg nok funnet DOL ganske uinteressant om det ikke var nettopp for avsporingene, disse er ofte mer interessante enn det originale spørsmålet.

Enig!!

 

På 20.10.2016 den 10.22, laban skrev:

Jeg er i utgangspunktet enig i at man bør holde seg til saken på psykiatriforum, men det forumet har skiftet karakter.  Den gangen det var mye aktivitet på forumene om barn, samliv osv., handlet psykiatritrådene nesten bare om medisiner, behandling og tunge personlige problemer.  Nå er det nesten bare Åpent og Psykiatri som har daglige innlegg, og begge har såpass mye stoff om alt fra pinnedyr til mulig trygdemisbruk at det er lett å ta feil av hvor man er.

Jeg synes hele innlegget ditt var veldig bra! :) Men forkortet nå i siteringen. Endret bruk av DOL påvirker ganske riktig både mengden og karakteren av avsporinger også på Psykiatri. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, morsan said:

Enig!!

 

Jeg synes hele innlegget ditt var veldig bra! :) Men forkortet nå i siteringen. Endret bruk av DOL påvirker ganske riktig både mengden og karakteren av avsporinger også på Psykiatri. 

 

 

Tiltredes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Meat Loff skrev:

Enig med TS.

Du klarer jo å spore av dine egne innlegg med å skrive deg ut på viddene utover i innlegget da :-)

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...