Gå til innhold

platen min knakk, tør ikke si det..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HEI. Vet ikke helt om dette er riktig forum å skrive i men jaja.

Her om dagen skulle jeg gå inn på rommet. jeg merket ikke at platen min( hatt i litt over ett år) lå der, jeg trakket på den og så knakk den. Nå er halve siden ´´løs´´på en måte, eller skruen har løsnet fra den ene siden, og jeg kan ikke bruke den. Den faller bare ut av munnen min. jeg har ikke sagt det til mammaen min for hun blir alltid så sint på meg når jeg gjør noe galt. Jeg redd, for at hvis jeg sier det så kommer hun til å banke meg opp igjen.. jeg vil jo at tennene mine skal bli bedre, men jeg tør ikke si det.selvom jeg kan betale for en ny plate (1000kr) selv, blir hun så sur. hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 380a2...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På et eller annet tidspunkt vil vel moren din finne det ut? Vet at det er uvesentlig, men hvorfor har du ting du skal ha i munnen, liggende på gulvet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HEI. Vet ikke helt om dette er riktig forum å skrive i men jaja.

Her om dagen skulle jeg gå inn på rommet. jeg merket ikke at platen min( hatt i litt over ett år) lå der, jeg trakket på den og så knakk den. Nå er halve siden ´´løs´´på en måte, eller skruen har løsnet fra den ene siden, og jeg kan ikke bruke den. Den faller bare ut av munnen min. jeg har ikke sagt det til mammaen min for hun blir alltid så sint på meg når jeg gjør noe galt. Jeg redd, for at hvis jeg sier det så kommer hun til å banke meg opp igjen.. jeg vil jo at tennene mine skal bli bedre, men jeg tør ikke si det.selvom jeg kan betale for en ny plate (1000kr) selv, blir hun så sur. hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 380a2...b13

Jeg håper virkelig ikke at du seriøst mener at din mor vil banke deg på grunn av et uhell? Joda, tåpelig å ha en slik plate liggende på golvet, men gjort er gjort. Jeg mistet min en ganger husker jeg og vi måtte kjøpe en ny.

Hvis du virkelig ikke tør fortelle det til din mor så ring tannlegen på mandag og spør hva du skal gjøre. Om dere kan ordne dette uten at mor får vite om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det største problemet er at du har en mor som banker deg. Det er ulovlig.

Hvor gammel er du? Er det flere i huset enn deg og moren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Gargamel skrev:

Det største problemet er at du har en mor som banker deg. Det er ulovlig.

Hvor gammel er du? Er det flere i huset enn deg og moren din?

jeg er 13. pappa en min bor også med oss men jeg tror ikke det så mye lengre for det er litt problemer med dem. Men jeg føler meg liksom trygg når han er hjemme. Ellers vet jeg ikke hva som kan skje hvis hun blir sint. 

Anonymkode: 380a2...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...