Gå til innhold
AnonymBruker

Kontakt med dere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har sendt dere meldinger angående noe som er veldig viktig. Føler ikke dere tar meg på alvor eller svarer meg. Hvordan får jeg kontakt med en av dere???? Vær så snill å svar

Anonymkode: 5ebc9...153

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror de bare kikker innom en gang iblandt (flere ganger om dagen så ventetid mindre enn 24 timer alltid men hvor lenge blir litt tilfeldig), er det akutt må du kanskje kontakte egmont og spørre om de kan ordne opp i problemet (aner ikke om de gidder det heller men verdt et forsøk om det er veldig akutt da)

Anonymkode: 49ed5...4cc

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
XbellaX
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sendt dere meldinger angående noe som er veldig viktig. Føler ikke dere tar meg på alvor eller svarer meg. Hvordan får jeg kontakt med en av dere???? Vær så snill å svar

Send webmaster epost. Jeg tror det er denne: [email protected]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er veldig akutt! Hva er egmont? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror de bare kikker innom en gang iblandt (flere ganger om dagen så ventetid mindre enn 24 timer alltid men hvor lenge blir litt tilfeldig), er det akutt må du kanskje kontakte egmont og spørre om de kan ordne opp i problemet (aner ikke om de gidder det heller men verdt et forsøk om det er veldig akutt da)

Er veldig akutt! Hva er egmont? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er vel de som eier alle disse greiene (klikk.no og sånn), vet ikke hvordan man kommer i kontakt med dem egentlig, står at de har  Telefon sentralbord: 22 77 20 00  men vet ikke om de holder åpent utenfor "kontortid", jeg er ingen ekspert på dette bare kommer med forslag :) 

Lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel de som eier alle disse greiene (klikk.no og sånn), vet ikke hvordan man kommer i kontakt med dem egentlig, står at de har  Telefon sentralbord: 22 77 20 00  men vet ikke om de holder åpent utenfor "kontortid", jeg er ingen ekspert på dette bare kommer med forslag :) 

Lykke til

Tusen takk! Trenger å få bort et innlegg som ble for detaljert, glemte å logge av pc så det ble gjennkjent, før dette spres og alle vet mine vansker vil jeg værtfall ha det redigert. Håper de kan hjelpe meg :(( 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden