Gå til innhold

Det fineste/hyggeligste du har gjort i dag


påskelilje

Anbefalte innlegg

Jeg spiste lunsj med ei venninne i dag. Sjelden vi treffes, men i dag klaffet det.

Nydelig vegetarmat, og koselig skravling.

 

Hva er det beste du har gjort i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg spiste lunsj med ei venninne i dag. Sjelden vi treffes, men i dag klaffet det.

Nydelig vegetarmat, og koselig skravling.

 

Hva er det beste du har gjort i dag?

Vært hos frisøren og klippet meg, vel.

Anonymkode: f888e...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en liten tur med samboeren min, han ville ha meg med så jeg ble med. Han snakket om min fysiske helse, at nå må jeg ta meg sammen. Ville jeg skulle legges inn på en "skikkelig" plass med et godt opplegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Gikk en liten tur med samboeren min, han ville ha meg med så jeg ble med. Han snakket om min fysiske helse, at nå må jeg ta meg sammen. Ville jeg skulle legges inn på en "skikkelig" plass med et godt opplegg. 

Så bra at du ble med ham ut! Håper du får hjelp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, påskelilje skrev:

Så bra at du ble med ham ut! Håper du får hjelp nå.

Takk, har iallefall vært ute i dag. Men vet ikke hvor han vil jeg skal innlegges, han snakket om en plass i Lillehammer. Tror det er noe helse greier, med kosthold og trening og sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, påskelilje skrev:

 

Hva er det beste du har gjort i dag?

Funnet igjen noeg jeg trodde jeg hadde glemt å lagre  :D.

 

Ellers har jeg hatt fine samtaler med kolleger og en hyggelig lunsj. 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

Jeg spiste lunsj med ei venninne i dag. Sjelden vi treffes, men i dag klaffet det.

Nydelig vegetarmat, og koselig skravling.

 

Hva er det beste du har gjort i dag?

 

Så fin og positiv tråd!

I dag skal jeg ut å dele vin med en god venninne, det er absolutt både dagens og ukens høydepunkt ... På andreplass kommer ved-hentingen jeg gjorde tidligere i dag, jeg tror jeg kommer til å sette mektig pris på den pyton aktiviteten når jeg skal flate ut med gullrekka og fyr i peisen i morgen :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, XbellaX said:

Så fin og positiv tråd!

I dag skal jeg ut å dele vin med en god venninne, det er absolutt både dagens og ukens høydepunkt ... På andreplass kommer ved-hentingen jeg gjorde tidligere i dag, jeg tror jeg kommer til å sette mektig pris på den pyton aktiviteten når jeg skal flate ut med gullrekka og fyr i peisen i morgen :- )

Noen har visst bedre livskvalitet enn andre...

Anonymkode: 33c91...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
6 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg spiste lunsj med ei venninne i dag. Sjelden vi treffes, men i dag klaffet det.

Nydelig vegetarmat, og koselig skravling.

 

Hva er det beste du har gjort i dag?

Jeg tenker så det knaker og kommer ikke på noe koselig jeg har gjort i dag . Bare jobbet, handlet mat, laget mat, vasket kopper. 

Vel, jeg har tent t -lys for å gjøre det koselig rundt oss da :)

Nå skal jeg kjøre en tur til x med yngstejenta og hente skiklærne hennes.  Deretter skal jeg dusje og pakke for å dra rett til kjæresten etter jobb i morgen. 

Slik går no dagan . ^_^

Men jeg tror det blir ei koselig helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Trine said:

Vært på tur i skogen, altså, skikkelig skogen, den uten masse stier på kryss og tverrs

Viktig å holde kroppen i form, man blir jo ikke yngre... ting begynner å dale. Men skrukkene får man ikke gjort noe med... :D

Anonymkode: 33c91...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg tenker så det knaker og kommer ikke på noe koselig jeg har gjort i dag . Bare jobbet, handlet mat, laget mat, vasket kopper. 

Vel, jeg har tent t -lys for å gjøre det koselig rundt oss da :)

Nå skal jeg kjøre en tur til x med yngstejenta og hente skiklærne hennes.  Deretter skal jeg dusje og pakke for å dra rett til kjæresten etter jobb i morgen. 

Slik går no dagan . ^_^

Men jeg tror det blir ei koselig helg :D

Ferdig med å kjøre, ferdig dusjet, ferdig pakket. 

Nå skal jeg gjøre noe så koselig som å betale regninger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viktig å holde kroppen i form, man blir jo ikke yngre... ting begynner å dale. Men skrukkene får man ikke gjort noe med... :D

Anonymkode: 33c91...da4

Ja, de sier så. Men hadde jeg gått for å holde meg i form så kunne jeg like godt gå der alle andre går, det er tross alt nærmere hjemme. Egentlig har jeg funnet ut at det er umulig å komme seg langt inn i svarteste skauen, det går jo veier overalt. Trist egentlig, at det ikke finnes et eneste trygt sted. Man kan møte folk overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Trine said:

Ja, de sier så. Men hadde jeg gått for å holde meg i form så kunne jeg like godt gå der alle andre går, det er tross alt nærmere hjemme. Egentlig har jeg funnet ut at det er umulig å komme seg langt inn i svarteste skauen, det går jo veier overalt. Trist egentlig, at det ikke finnes et eneste trygt sted. Man kan møte folk overalt.

Vel det er jo nødvendigcis vei der du går ut av bilen...

Anonymkode: 33c91...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, Nicklusheletida said:

Ferdig med å kjøre, ferdig dusjet, ferdig pakket. 

Nå skal jeg gjøre noe så koselig som å betale regninger :(

Har du så mange? Jeg får en 3-4 per måned. Husleie, mobil, forsikring, strøm annenhver... snart årsavgiften da, det blir morro.

Anonymkode: 33c91...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel det er jo nødvendigcis vei der du går ut av bilen...

Anonymkode: 33c91...da4

Ja, det er jo greit, men det går veier overalt. Det er liksom ikke sånn at man kan parkere bilen og gå langt inn i skogen. Man møter veldig fort på en ny vei, en hytte, en skiløype....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...