Gå til innhold

Det fineste/hyggeligste du har gjort i dag


påskelilje

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, laban skrev:

Veldig glad du spurte ;)  Det er nettopp det som er så fint med den hobbyen - man får energi av å øve, selv om det krever konsentrasjon og man kan kjenne seg sliten ved ankomst.

Både enkeltpersoners erfaringer og seriøs forskning viser det.

http://videncenterforsang.dk/wp-content/uploads/2016/01/Korsang-for-et-bedre-liv.-Kor-identitet-og-helse.pdf

 

Denne teksten skal jeg lese nøyere en dag jeg har god tid! Kjenner meg godt igjen :)

Jeg får også alltid mye energi av å synge i kor. Herlig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv Finnskogen?

Anonymkode: 33c91...da4

Litt langt å reise for en tur i skogen, men kanskje verdt et forsøk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan orker du korøvelse etter en så hektisk dag? Jeg hadde bare orker å hvile på sofaen etter en så slitsom dag.

Anonymkode: f888e...147

Jeg skjønner ikke hvordan folk har energi til alt det de driver med. Generelt sett. Virker som mange ikke trenger søvn og.

Anonymkode: 33c91...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Timelønnen er nok langt over 130,kr.

Anonymkode: f888e...147

De fleste dol-fruer får nok trippel dose.

Anonymkode: 33c91...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan folk har energi til alt det de driver med. Generelt sett. Virker som mange ikke trenger søvn og.

Anonymkode: 33c91...da4

Jeg sover ganske lite i ukedagene (fra 6-7 timer per natt, og så tar jeg det igjen i helgene (8-9-10 timer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...