Gå til innhold

Tissing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det psykt å tenne på å bli tisset på av en kvinne? En kvinne som sitter med skrevet over ansiktet mitt.

Anonymkode: adf44...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det psykt å tenne på å bli tisset på av en kvinne? En kvinne som sitter med skrevet over ansiktet mitt.

Anonymkode: adf44...959

Nei det er ikke sykt å tenne på det. Det er til og med ganske harmløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det psykt å tenne på å bli tisset på av en kvinne? En kvinne som sitter med skrevet over ansiktet mitt.

Anonymkode: adf44...959

Hver sin smak, men det må da bli mye søl å rydde opp i etterpå? Kan jo ikke tisse i senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutes ago, stjernestøv said:

Hver sin smak, men det må da bli mye søl å rydde opp i etterpå? Kan jo ikke tisse i senga. 

Har ikke tenkt noe over det, jeg har ikke gjort dette, eller fått noen til å gjøre det mener jeg. Men det er en av de tingene jeg håper å oppleve før jeg dør.

Anonymkode: adf44...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt noe over det, jeg har ikke gjort dette, eller fått noen til å gjøre det mener jeg. Men det er en av de tingene jeg håper å oppleve før jeg dør.

Anonymkode: adf44...959

OK. Dere får ta det på badet da, lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare ikke ta en Trump, og dra til russland for å få en prostituert til å tisse deg i ansiktet, for da vil Putin filme det i skjul og dersom du 20 år senere blir statsminister vil han bruke sex tapen mot deg for å få kontroll over Norge, Hilsen NRK (troverdig nyhetskilde)

Anonymkode: 5fd93...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andreaswell

Det vil nok virke sykt for noen, men det er kun en tenning, en fetish som mye annet. Fetishen er jo harmløs i seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutes ago, AnonymBruker said:

Bare ikke ta en Trump, og dra til russland for å få en prostituert til å tisse deg i ansiktet, for da vil Putin filme det i skjul og dersom du 20 år senere blir statsminister vil han bruke sex tapen mot deg for å få kontroll over Norge, Hilsen NRK (troverdig nyhetskilde)

Anonymkode: 5fd93...37f

Statsminister? Nei, det er å ta litt vel hardt i.

Anonymkode: adf44...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det psykt å tenne på å bli tisset på av en kvinne? En kvinne som sitter med skrevet over ansiktet mitt.

Anonymkode: adf44...959

Som flere andre sier - temmelig harmløst. :) Om du er interessert i å prøve det ut uten å være i et forhold så søk etter likesinnede på en eller annen nettside da vel, det finnes helt sikkert flere som tenner på dette. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutes ago, Lillemus said:

Som flere andre sier - temmelig harmløst. :) Om du er interessert i å prøve det ut uten å være i et forhold så søk etter likesinnede på en eller annen nettside da vel, det finnes helt sikkert flere som tenner på dette. :) 

Men fetishisme er diagnoser i iCD-10, kategorisert under psykiatri, og da er det psykt.

Anonymkode: adf44...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men fetishisme er diagnoser i iCD-10, kategorisert under psykiatri, og da er det psykt.

Anonymkode: adf44...959

Ikke etter 2010. Fra Wikipedia:

"2. februar 2010 ble det kjent at Helsedirektoratet har besluttet at enkelte diagnosekoder gjøres ugyldige for bruk i Norge – ved å endre den norske versjonen av det internasjonale diagnoseregisteret (ICD–10). Diagnosene som tas ut av registeret er sadomasochisme, fetisjisme, fetisjistisk transvestittisme og mulitiple forstyrrelser i seksuelle objektvalg og transvestisme."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutes ago, Gargamel said:

Ikke etter 2010. Fra Wikipedia:

"2. februar 2010 ble det kjent at Helsedirektoratet har besluttet at enkelte diagnosekoder gjøres ugyldige for bruk i Norge – ved å endre den norske versjonen av det internasjonale diagnoseregisteret (ICD–10). Diagnosene som tas ut av registeret er sadomasochisme, fetisjisme, fetisjistisk transvestittisme og mulitiple forstyrrelser i seksuelle objektvalg og transvestisme."

Tror ikke noen få personer i "andedammen" Norge har like god greie på dette som det internasjonale samfunnet av forskere og akademikere.

Anonymkode: adf44...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke noen få personer i "andedammen" Norge har like god greie på dette som det internasjonale samfunnet av forskere og akademikere.

Anonymkode: adf44...959

Hvordan ser det ut til å bli i icd-11 da, er vel utkast ute? Min schiz0id diagnose forsvinner ihvertfall, så kanskje du også blir kvitt din psykdom i neste utkast. Men ville ikke brydd meg så mye med mindre det oppleves som et problem for deg selv eller andre så kan en vel kalle det hva en vil, psyk eller ei, litt rart og uvanlig vil jeg kalle det, men det er ikke noe galt i det, vi er vel litt rare alle sammen på forskjellige måter tror jeg

Anonymkode: 5fd93...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvordan ser det ut til å bli i icd-11 da, er vel utkast ute? Min schiz0id diagnose forsvinner ihvertfall, så kanskje du også blir kvitt din psykdom i neste utkast. Men ville ikke brydd meg så mye med mindre det oppleves som et problem for deg selv eller andre så kan en vel kalle det hva en vil, psyk eller ei, litt rart og uvanlig vil jeg kalle det, men det er ikke noe galt i det, vi er vel litt rare alle sammen på forskjellige måter tror jeg

Anonymkode: 5fd93...37f

Jeg bryr meg ikke noe om at det kategoriseres som psykt (eller ikke), jeg er "psyk" på andre områder også, så det er ikke sånn at jeg føler skam for å være psyk, eller mindreverdighet.

Hvorvidt jeg er enig i at dette handler om en sykdom har jeg ikke sagt noe om, men hvis noe kategoriseres som psykdom så må man bare si at det er psykdom. Ikke fordi man er enig, men fordi det bare er en definisjon, noe som ligger i språket, man forholder seg jo til autoritært språk om man har litt vett i topplokket, man driver jo ikke med å lage et eget språk fordi det liksom er et opprør.

Anonymkode: adf44...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg ikke noe om at det kategoriseres som psykt (eller ikke), jeg er "psyk" på andre områder også, så det er ikke sånn at jeg føler skam for å være psyk, eller mindreverdighet.

Hvorvidt jeg er enig i at dette handler om en sykdom har jeg ikke sagt noe om, men hvis noe kategoriseres som psykdom så må man bare si at det er psykdom. Ikke fordi man er enig, men fordi det bare er en definisjon, noe som ligger i språket, man forholder seg jo til autoritært språk om man har litt vett i topplokket, man driver jo ikke med å lage et eget språk fordi det liksom er et opprør.

Anonymkode: adf44...959

Ok, nei jeg gir F i autoritært språk og eksperter, dersom det strider mot min virkelighets-oppfattelse. Men jeg ser jo at det har fallgruver selvsagt, spessielt om en "mangler litt i topplokket". Om jeg mangler noe i topplokket skal jeg ikke si noe om, men godt mulig du har rett i det ;)  , evt er jeg bare en rebelsk drittunge, evt begge deler :D Ser jo fallgruven ved å lage sin egen virkelighet og språk og regler, så ser hva du mener tror jeg, men alt er ikke binært :ph34r:

Anonymkode: 5fd93...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, AnonymBruker said:

Ok, nei jeg gir F i autoritært språk og eksperter, dersom det strider mot min virkelighets-oppfattelse. Men jeg ser jo at det har fallgruver selvsagt, spessielt om en "mangler litt i topplokket". Om jeg mangler noe i topplokket skal jeg ikke si noe om, men godt mulig du har rett i det ;)  , evt er jeg bare en rebelsk drittunge, evt begge deler :D Ser jo fallgruven ved å lage sin egen virkelighet og språk og regler, så ser hva du mener tror jeg, men alt er ikke binært :ph34r:

Anonymkode: 5fd93...37f

Du er vel enig i at om jeg skulle skrive et innlegg i avisen om disse tissegreiene, at jeg måtte forholde meg til at det er defininert som en psykdom? Altså med mindre innlegget faktisk handler om at jeg er uenig i denne definisjonen. Jeg må forholde meg til autoritær definisjon, men jeg kan godt si jeg er uenig.

Men jeg skal ikek skrive et innlegg omkring hvorvidt dette bør være definert som psykdom eller ikke. Jeg bryr meg ikke noe om det, fordi det er sikkert noen som ønsker hjelp for dette, og da er det jo greit å kunne få en diagnose. Men for sånne som meg, som ikke ønsker hjelp for det, så er det jo bare å la være å oppsøke hjelp.

ENklere blir det ikke.

Anonymkode: adf44...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det psykt å tenne på å bli tisset på av en kvinne? En kvinne som sitter med skrevet over ansiktet mitt.

Anonymkode: adf44...959

Det er ganske ekkelt.

Anonymkode: b5bf9...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er ganske ekkelt.

Anonymkode: b5bf9...686

Jasså? Har du prøvd? Skal ikke si jeg er uenig, for jeg har ikke prøvd det selv. Det er jo ikke slik at selv om man fantaserer og/eller drømmer om noe, at man faktisk liker denne tingen om den realiseres. F.eks. er det nok endel som ble skuffet over FrP i regjering.

Anonymkode: adf44...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det psykt å tenne på å bli tisset på av en kvinne? En kvinne som sitter med skrevet over ansiktet mitt.

Anonymkode: adf44...959

Syns det er litt nedverdigende både mot deg og kvinnen som skal tisse på deg ... Men , men det er vel ikke lov å mene dette. Alt skal jo liksom være greit ... 

Anonymkode: c320e...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jasså? Har du prøvd? Skal ikke si jeg er uenig, for jeg har ikke prøvd det selv. Det er jo ikke slik at selv om man fantaserer og/eller drømmer om noe, at man faktisk liker denne tingen om den realiseres. F.eks. er det nok endel som ble skuffet over FrP i regjering.

Anonymkode: adf44...959

Det er syke og skidne tanker.

Anonymkode: b5bf9...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...