Gå til innhold

Tissing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 minute ago, AnonymBruker said:

Syns det er litt nedverdigende både mot deg og kvinnen som skal tisse på deg ... Men , men det er vel ikke lov å mene dette. Alt skal jo liksom være greit ... 

Anonymkode: c320e...fc6

Nei nei, det er ikke nedverdigende for kvinnen. Hun har makten der, det er jeg som nedverdiges.

Anonymkode: adf44...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minute ago, AnonymBruker said:

Det er syke og skidne tanker.

Anonymkode: b5bf9...686

Per definisjon er det psykt. Skittenhet finnes det vel ingen objektiv definisjon på. Men ja... det er skittent...

Anonymkode: adf44...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei nei, det er ikke nedverdigende for kvinnen. Hun har makten der, det er jeg som nedverdiges.

Anonymkode: adf44...959

Hvorfor trenger du å bli nedverdiget? . En mann bør jo respekteres i et forhold. Det mener nå jeg. 

Anonymkode: c320e...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, AnonymBruker said:

Hvorfor trenger du å bli nedverdiget? . En mann bør jo respekteres i et forhold. Det mener nå jeg. 

Anonymkode: c320e...fc6

Det er ikke noe jeg trenger. Men hvor mange av de tingene vi mennesker har er det vi egentlig trenger.

Anonymkode: adf44...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er faktisk normalt å tenne på det. Søk på wet sex så Google så ser du hvor mange treff du får. Bare dere begge koser dere så kjør på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 25. mars 2017 den 10.27, villemilla skrev:

Det er faktisk normalt å tenne på det. Søk på wet sex så Google så ser du hvor mange treff du får. Bare dere begge koser dere så kjør på :)

Normalt ?. Da er jeg nok veldig unormal.😊. Men hver sin lyst som de sier .... 

Anonymkode: c320e...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Normalt ?. Da er jeg nok veldig unormal.😊. Men hver sin lyst som de sier .... 

Anonymkode: c320e...fc6

Normalt og vanlig er ikke nødvendigvis det samme. :) Selv om det er helt normalt så betyr det ikke at det er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at så lenge begge parter er voksne, tilregnelige (ikke overstadig beruset) og frivillig med på det, så er normalområdet innen seksualitet ganske bredt. Og det er egentlig ikke så relevant hva som er "normalt" etter beregningen av hvor mange som gjør det. Trives man med det, så er det greit.

Homofili er f.eks ikke normalt utfra at flertallet ikke er homofile, men det er helt greit å være homofil likevel. 

Når det gjelder tissing, S&M, dominans, analsex, osv osv. så gjør vel flertallet ikke det, men hvis begge parter liker det, er det selvsagt ingenting galt med det. Jeg kunne aldri tent på å bli tisset på, men alle er forskjellige. Det er greit.

Tiss i vei, og glem om det er normalt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, issomethingwrong said:

Jeg mener at så lenge begge parter er voksne, tilregnelige (ikke overstadig beruset) og frivillig med på det, så er normalområdet innen seksualitet ganske bredt. Og det er egentlig ikke så relevant hva som er "normalt" etter beregningen av hvor mange som gjør det. Trives man med det, så er det greit.

Homofili er f.eks ikke normalt utfra at flertallet ikke er homofile, men det er helt greit å være homofil likevel. 

Når det gjelder tissing, S&M, dominans, analsex, osv osv. så gjør vel flertallet ikke det, men hvis begge parter liker det, er det selvsagt ingenting galt med det. Jeg kunne aldri tent på å bli tisset på, men alle er forskjellige. Det er greit.

Tiss i vei, og glem om det er normalt eller ikke.

 

Tsssssssssssssssssssssss......................

Anonymkode: adf44...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
On 3/26/2017 at 7:44 PM, AnonymBruker said:

Normalt ?. Da er jeg nok veldig unormal.😊. Men hver sin lyst som de sier .... 

Anonymkode: c320e...fc6

Er enda mer normalt å ikke tenne på det da. Akkurat som at det er normalt å være homofil, men enda mer normalt å være heterofil hvis du skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...