Gå til innhold

Trening uke 13


Lillemus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Just now, Nicklusheletida said:

Altså, jeg tror ikke at jeg har 154 i IQ faktisk :)

Jeg tror bare testen viste at jeg var flink til å plukke ut riktig mønster og ikke noe annet. 

*facepalm*

Jeg sa jo det ikke var noen fasit? Men du kjører på med "faktisk".

Anonymkode: 2062d...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, jeg logger av jeg, så får dere kose dere og være hyggelige, positive og konstruktive mot hverandre.

Anonymkode: 2062d...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har IQ = 138

Anonymkode: 2062d...48b

Nå kjenner jeg ikke deg så jeg aner ikke hvordan du er, men iq og sosial intelligens er to helt forskjellige ting. For alt jeg vet kan du score høyt på begge. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*facepalm*

Jeg sa jo det ikke var noen fasit? Men du kjører på med "faktisk".

Anonymkode: 2062d...48b

Jeg misforsto deg sikkert. IQ ' en strakk ikke til :PJeg trodde du spurte om testen har en fasit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 timer siden, Lillemus skrev:

Starten på denne uka ble ikke som forventet ettersom det ble regn og surt og drittvær, men det tok seg opp til tross for været:

torsdag - 5,6 km / 39:50 joggetur med kjæresten

fredag - 2,6 km / 1 time rusletur med kamera

lørdag - 4,5 km / 2t 15 min rusletur med kamera og en venninne

søndag - 10,14 km / 1:17:46 joggetur alene! To nye perser på denne turen! Lengde løpt pr. time + tid på 10 km. Så i dag er jeg fornøyd! Og sliten. :) Sist jeg jogget denne strekningen, 6,5 mnd siden, klarte jeg ikke å jogge hele veien og jeg brukte 1t 32 min, så fremgangen er stor! :) 

Det var en sterk innsats på 10km! Det kan tenkes du har noe å gå på også, siden du forbedrer tiden såpass mye. Du får vurdere å bli med på et 5 eller 10 km løp en gang. Det er artig, men man må være forberedt på at mange er veldig mye kjappere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, Lillemus skrev:

Det hjelper lite å ha en fin kropp om man er tett mellom ørene. Gargamel har en fin kropp (ser i alle fall helt fin ut på de bildene jeg har sett :) ) og han virker som en veldig fin, kunnskapsrik og omsorgsfull mann. :) 

Takk skal du ha. Nesten flaut med sånn skryt, men det gjør godt også. Du ser også sprek ut på bildene jeg har sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
22 minutes ago, Gargamel said:

Takk skal du ha. Nesten flaut med sånn skryt, men det gjør godt også. Du ser også sprek ut på bildene jeg har sett :)

Hva med meg da, jeg sa jo du nok hadde fullverdig kropp

Anonymkode: 2062d...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med meg da, jeg sa jo du nok hadde fullverdig kropp

Anonymkode: 2062d...48b

Takk for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gargamel skrev:

Det var en sterk innsats på 10km! Det kan tenkes du har noe å gå på også, siden du forbedrer tiden såpass mye. Du får vurdere å bli med på et 5 eller 10 km løp en gang. Det er artig, men man må være forberedt på at mange er veldig mye kjappere. 

På et løp hadde nok alle løpt raskere enn meg og noen 10 km er i alle fall ikke aktuelt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

En fin uke. Jeg har riktignok ikke kommet ordentlig inn i rytmen med styrketrening/sirkeltrening, så det er jeg litt skuffet over. Men ny uke nå, så da håper jeg at jeg får et par ordentlige økter.

Onsdag: 8 km gåtur i skogen/1 time og 50 minutter (inkludert en liten pause).

Torsdag: 15 min styrketrening + 40 minutter crawlekurs + 2000 meter bryst på ny rekord - 54 minutter :D

Lørdag: 6,4 km gåtur på grusvei, ganske flatt/ 1 time og 23 minutter

Søndag: Tur i skogen opp på en fjelltopp, veldig bratt noen steder. Kosetur med soling og prating. 4,2 km/ 2 timer og 30 minutter inkludert solepauser og se-på-utsikten-pauser :rolleyes::)B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
19 timer siden, Lillemus skrev:

Starten på denne uka ble ikke som forventet ettersom det ble regn og surt og drittvær, men det tok seg opp til tross for været:

torsdag - 5,6 km / 39:50 joggetur med kjæresten

fredag - 2,6 km / 1 time rusletur med kamera

lørdag - 4,5 km / 2t 15 min rusletur med kamera og en venninne

søndag - 10,14 km / 1:17:46 joggetur alene! To nye perser på denne turen! Lengde løpt pr. time + tid på 10 km. Så i dag er jeg fornøyd! Og sliten. :) Sist jeg jogget denne strekningen, 6,5 mnd siden, klarte jeg ikke å jogge hele veien og jeg brukte 1t 32 min, så fremgangen er stor! :) 

WOW - er skikkelig imponert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 timer siden, Lillemus skrev:

På et løp hadde nok alle løpt raskere enn meg og noen 10 km er i alle fall ikke aktuelt! :) 

Det kommer an på. I mindre, lokale løp er det ofte høyt nivå. Jeg har kommet både sist og nesten sist flere ganger. Jeg må innrømme at så dårlige plasseringer ikke er så gøy, men jeg trøster meg med at jeg i alle fall hører til kategorien som i det hele tatt er med.

Hvis du derimot blir med på store, folkelige løp som Trondheim Maraton f.eks så er alle slags folk med, og du ville klart deg helt fint på 5km. Mange ville havnet bak deg

Det aller enkleste må være løp som "Jentebølgen" på 5 km, hvor halvparten stiller beruset og mange går hele veien.Der ville du gjort det ganske skarpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
1 minutt siden, Gargamel skrev:

Det aller enkleste må være løp som "Jentebølgen" på 5 km, hvor halvparten stiller beruset og mange går hele veien.Der ville du gjort det ganske skarpt.

Er det sånn?

Kanskje jeg også hadde hatt en sjanse for å unngå bunnplassering i et sånt løp... Hadde i alle fall klart å stille edru :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
15 minutter siden, påskelilje skrev:

Er det sånn?

Kanskje jeg også hadde hatt en sjanse for å unngå bunnplassering i et sånt løp... Hadde i alle fall klart å stille edru :D

Jeg smører kanskje litt tjukt på, men det var omtrent sånn jeg fikk det referert fra kona. Jeg tror det er morsomt. Noen kler seg ut, og mange i hennes gjeng ruslet mye av veien. De har en mann som "hare" som jentene løper etter. Tror det var Odin Jensenius som var hare i Trondheim i fjor. Tross alt så er det også et 5k løp, og en mulighet til å prøve seg på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
14 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Det ble bare 2 økter på treningstudioet denne uka. 

En liten rusletur på lørdag rundt omkring i en småby og ned og opp igjen Akerselva i dag. 

Vi gikk raskt oppover med litt løping innimellom, så tenker jeg kjenner det i rompemusklene i morgen. Pleier å gjøre det. Akerelva er bra rompetrening :D

Hvordan kunne jeg glemme at jeg også gikk en lang tur på tirsdag . Sikkert effektivt i 1 time når jeg trekker i fra fotograferinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gargamel skrev:

Det kommer an på. I mindre, lokale løp er det ofte høyt nivå. Jeg har kommet både sist og nesten sist flere ganger. Jeg må innrømme at så dårlige plasseringer ikke er så gøy, men jeg trøster meg med at jeg i alle fall hører til kategorien som i det hele tatt er med.

Hvis du derimot blir med på store, folkelige løp som Trondheim Maraton f.eks så er alle slags folk med, og du ville klart deg helt fint på 5km. Mange ville havnet bak deg

Det aller enkleste må være løp som "Jentebølgen" på 5 km, hvor halvparten stiller beruset og mange går hele veien.Der ville du gjort det ganske skarpt.

Joda, men Jentebølgen blir for mye kaos for meg, men jeg tror faktisk jeg deltok som fotgjenger på den aller første Jentebølgen i Trondheim for 25 år siden. :) Jeg har jo et annet løp i tankene da vet du, litt utenfor byen utpå sensommeren, men der tror jeg aller løper mye raskere enn meg. *haha* Skjønt - det står ikke noen tid på de som deltok i mosjonistklassen, så kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 timer siden, Lillemus skrev:

Joda, men Jentebølgen blir for mye kaos for meg, men jeg tror faktisk jeg deltok som fotgjenger på den aller første Jentebølgen i Trondheim for 25 år siden. :) Jeg har jo et annet løp i tankene da vet du, litt utenfor byen utpå sensommeren, men der tror jeg aller løper mye raskere enn meg. *haha* Skjønt - det står ikke noen tid på de som deltok i mosjonistklassen, så kanskje...

Jeg løp Tordenskjoldløpet en gang i min pure ungdom. Jeg gikk på videregående og jogget mye den gangen sammen med ei klassevenninne. 

Hun var ikke med og løp Tordenskioldløpet, men vi hadde ei tredje venninne som var fryktelig stor i kjeften . 

Henne var det viktig for meg å slå :PHun venninnen som ikke var med sa til meg : - Du har med å slå henne, bare så du vet det ! 

Det gjorde jeg også med ca 10 min, men det hører med til historien at jeg kastet opp rett etter at jeg passerte målstreken :D

Jeg løp på noe over 50 min, men husker ikke nøyaktig hvor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...