Gå til innhold

Har du gjort noe i dag?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg var på dagsenteret en tur og snakket litt med de andre brukerne, så var meg og to av de andre å spiste middag. Får god mat til under hundrelappen på et eldresenter, de uføre kan også spise der. Så var jeg innom foreldrene mine på vei hjem, så noe har jeg gjort i dag :) Var ute i går og, var på dagsenteret og med kontakten min. Det kommer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra! :)

Nei, har ikke gjort noe.

Anonymkode: 0b9bc...8a2

Takk :) Blir vel ikke gjort så mye mer her heller. Har sett på netflix, dokumentar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt ut noe greier på finn.

Anonymkode: a143c...a6b

Det er da noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var først noen ærender sammen med minstejenta. Så dro vi opp til gården og hjalp resten av gjengen med vegarbeid.  Faktisk ganske trivelig å være ute, lukte fersk ved, jobbe med stokker og klubber og tenke på at en gjør noe nyttig 😊

To naboer kom bort for å skravle litt. Koselig med niste og kaffe på termos og skogstur. 

Nå har vi spist middag hos svigermor. En fin dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, påskelilje skrev:

Var først noen ærender sammen med minstejenta. Så dro vi opp til gården og hjalp resten av gjengen med vegarbeid.  Faktisk ganske trivelig å være ute, lukte fersk ved, jobbe med stokker og klubber og tenke på at en gjør noe nyttig 😊

To naboer kom bort for å skravle litt. Koselig med niste og kaffe på termos og skogstur. 

Nå har vi spist middag hos svigermor. En fin dag 😊

Hørtes kjekt ut det ja :) Fint å være ute når det ikke regner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, jeg har brukt dagen på å transkribere fra lyd og over til tekst. Etter et par intervjuer er jeg nå oppe i 18 tettskrevne datasider :blink: Får vel brukt rundt 2 av de, men slik er det med intervjuer.

Har nå tatt meg et glass vin og leser mer om ledelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutes ago, stjernestøv said:

Bilderesultat for visdomsord om styrke

 

Er det fra en svada-generator? Hvis man tar disse ordene:

- soul

-spiritual

- grow

- on the inside

og setter sammen tilfeldig så kan man få mange fine postere.

Anonymkode: 0b9bc...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått tur med bikkja, drukket kaffe, vært hos frisøren, drukket mer kaffe, retta fire  diktanalyser, gått mer tur med bikkja, spist lunsj og delt ei flaske vin med kjæresten min i sola, gått tur med bikkja igjen, spist pizza, gått kveldstur med bikkja. 

Fin dag! Nå skal jeg egentlig ta fatt på flere diktanalyser, men er trøtt og sløver på sofaen. Har 15.000 skritt på skrittelleren i dag, da! Det er ikke så ofte. Fint med ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto opp, ga bikkjene frokost, spiste frokost selv, gikk tur med bikkjene i ca 1,5 time. De somla skikkelig i dag. Helte i meg litt kaffe før jeg var på tiltak i to timer. Gredde den ene hunden mens den andre løp rundt med en ball, gikk inn, tok en powernap, ga bikkjene mat, spiste midddag, gikk tur, trente bittelitt lydighet, dro hjem og har ligget på sofaen med vondt i bena og sliten i hue resten av kvelden. Nå er det natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
21 minutter siden, Trine skrev:

Jeg sto opp, ga bikkjene frokost, spiste frokost selv, gikk tur med bikkjene i ca 1,5 time. De somla skikkelig i dag. Helte i meg litt kaffe før jeg var på tiltak i to timer. Gredde den ene hunden mens den andre løp rundt med en ball, gikk inn, tok en powernap, ga bikkjene mat, spiste midddag, gikk tur, trente bittelitt lydighet, dro hjem og har ligget på sofaen med vondt i bena og sliten i hue resten av kvelden. Nå er det natta!

Tiltak i Påsken? Makan!

Anonymkode: a143c...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakket og sjekket ut der vi har overnattet siden lørdag

Dratt til en slektnings nye leilighet, hjulpet til med utpakking og montering av møbler

Levert emballasjen på gjenvinningsstasjonen, noe vi rakk med et nødsskrik fordi den stengte tidlig i dag

Vært med slektningen på handlerunde for å få den nye leiligheten litt hyggeligere før helligdagene

Kjørt 50 mil hjem (som passasjer / kartleser)

Sett påskekrim i stedet for å pakke ut, det kan sikkert vente litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, mariaflyfly skrev:

Gått tur med bikkja, drukket kaffe, vært hos frisøren, drukket mer kaffe, retta fire  diktanalyser, gått mer tur med bikkja, spist lunsj og delt ei flaske vin med kjæresten min i sola, gått tur med bikkja igjen, spist pizza, gått kveldstur med bikkja. 

Fin dag! Nå skal jeg egentlig ta fatt på flere diktanalyser, men er trøtt og sløver på sofaen. Har 15.000 skritt på skrittelleren i dag, da! Det er ikke så ofte. Fint med ferie! :)

Fått gjort mye du da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 timer siden, Trine skrev:

Jeg sto opp, ga bikkjene frokost, spiste frokost selv, gikk tur med bikkjene i ca 1,5 time. De somla skikkelig i dag. Helte i meg litt kaffe før jeg var på tiltak i to timer. Gredde den ene hunden mens den andre løp rundt med en ball, gikk inn, tok en powernap, ga bikkjene mat, spiste midddag, gikk tur, trente bittelitt lydighet, dro hjem og har ligget på sofaen med vondt i bena og sliten i hue resten av kvelden. Nå er det natta!

Håper du fikk en god natt uten smerter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 timer siden, laban skrev:

Pakket og sjekket ut der vi har overnattet siden lørdag

Dratt til en slektnings nye leilighet, hjulpet til med utpakking og montering av møbler

Levert emballasjen på gjenvinningsstasjonen, noe vi rakk med et nødsskrik fordi den stengte tidlig i dag

Vært med slektningen på handlerunde for å få den nye leiligheten litt hyggeligere før helligdagene

Kjørt 50 mil hjem (som passasjer / kartleser)

Sett påskekrim i stedet for å pakke ut, det kan sikkert vente litt

Hørtes litt slitsomt ut å kjøre 50 mil etter alt det men men :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hørtes litt slitsomt ut å kjøre 50 mil etter alt det men men :) 

Jeg var heldigvis bare passasjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, laban skrev:

Jeg var heldigvis bare passasjer ;)

Ok. Blit sliten av å være passasjer og jeg på lange turer, min mann kan kjøre i evigheter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...