Gå til innhold

Trening uke 15


påskelilje

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
15 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg kom meg ut på en liten tur i skogen til slutt (36 min). Regn og sludd og klissvåt og glatt, men det var deilig med frisk luft. Resten av kvelden har jeg klippet den ene kaninen. 

Nå er det kveldsmat med vafler. Tok opp en melkekartonger fra frysen og trodde det var melk (skulle ha i brøddeigen), men så var det vaffelrøre :D Så nå er det siste timen av ferien med utskeielser 😊

 

Så bra da :) Jeg har nettopp kommet hjem fra Evo. Jeg somlet ( på dol ) alt for lenge før jeg kom meg avgårde og måtte gi meg selv et tupp i ræva også :rolleyes:

Vel, det ble en kort treningsøkt. 15 min i raskt tempo i oppoverbakke på tredemølla. Så styrketrening fremsiden av lårene og deretter 3 forskjellige styrketreningsapparater for armer, rygg og skuldre. Jeg bruker litt svakere vekter nå for tiden, da jeg er så redd for å forverre den stive nakken. Har blitt mye bedre i løpet av påsken, men er fortsatt litt stiv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...