Jump to content
Lillemus

Meningsmålingene

Recommended Posts

Lillemus

Innimellom er det noen som lager meningsmålinger her inne og noen ganger velger jeg å svare på dem, men er det bare jeg som deretter må gå til "siste innlegg" og så gå inn på innlegget på nytt for å se resultatet? Kommer ikke opp noe mer ang. målingen bortsett fra evt. svar i tråden hos meg. Kan tenkes jeg har en eller annen pop-up-blokkering på, kan det være derfor om så er?

Jeg mener at det tidligere kom opp øverst i tråden en oversikt over hvor mange som hadde svart hva.

Fortsetter under...

emilie321
18 timer siden, Lillemus skrev:

Innimellom er det noen som lager meningsmålinger her inne og noen ganger velger jeg å svare på dem, men er det bare jeg som deretter må gå til "siste innlegg" og så gå inn på innlegget på nytt for å se resultatet? Kommer ikke opp noe mer ang. målingen bortsett fra evt. svar i tråden hos meg. Kan tenkes jeg har en eller annen pop-up-blokkering på, kan det være derfor om så er?

Jeg mener at det tidligere kom opp øverst i tråden en oversikt over hvor mange som hadde svart hva.

Jeg må også gjøre det på samme måte for å se resultatet. Mener også at resultatet pleide å komme opp øverst i tråden.

AnonymBruker
5 timer siden, Lillemus skrev:

Innimellom er det noen som lager meningsmålinger her inne og noen ganger velger jeg å svare på dem, men er det bare jeg som deretter må gå til "siste innlegg" og så gå inn på innlegget på nytt for å se resultatet?

Bare klikk Refresh, eller trykk F5.

Anonymkode: 89098...eb9

Andreaswell

Samme skjer her, i hverfall på mobil.