Gå til innhold

Komme i gang -igjen


 cilie

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, cilie skrev:

4 uker til ferie, så jeg hadde vært fornøyd m 5 kg!! Men satser nå på å spise vanlig sunn mat og komme i gang m bevegelse. Jeg vet jo at trening gjør meg glad. Så får jeg heller innse at det nå ikke er løping men gåing🤢

Gåing er skikkelig undervurdert som trim! Ikke sånn småtusling da, men når man tar litt så man blir svett og får opp pulsen - super trening! Jeg holder på å lese den siste boka til Johan Kaggestad, "Gå!" - interessant! Gå i vei du - det er finfin trim det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, Lillemus skrev:

Gåing er skikkelig undervurdert som trim! Ikke sånn småtusling da, men når man tar litt så man blir svett og får opp pulsen - super trening! Jeg holder på å lese den siste boka til Johan Kaggestad, "Gå!" - interessant! Gå i vei du - det er finfin trim det!

Det er jo helt riktig, og jeg vet det godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, cilie skrev:

Det er jo helt riktig, og jeg vet det godt! 

Og husk at når du er ute og går tur så er du mye sprekere enn de som ligger i godstolen og ikke gidder! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...