Gå til innhold

Så lei, finnes ingen løsning?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Trodde det var noe annet enn ambivalens, men mulig det er det. Ja ambivalens til medisiner har jeg, og det er utrolig slitsomt. Men det føles som min samboer har flere samboere...altså meg som utspiller ulike meninger/personligheter. Han sier ofte jeg er helt forvirra. 

Jeg tenkte på ambivalens til medisiner, -den forvirringen du nevner kan jo være noe annet- men jeg knytter det hovedsakelig til din diagnose. Har du fått opplæring i hvordan du kan håndtere diagnosen din eller har det aldri vært snakk om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
4 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg tenkte på ambivalens til medisiner, -den forvirringen du nevner kan jo være noe annet- men jeg knytter det hovedsakelig til din diagnose. Har du fått opplæring i hvordan du kan håndtere diagnosen din eller har det aldri vært snakk om det?

Tror ikke det har vært så mye snakk om det, annet enn at jeg måtte realitesorientere meg. "Stemmer dette eller er det for usannsynlig". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Tror ikke det har vært så mye snakk om det, annet enn at jeg måtte realitesorientere meg. "Stemmer dette eller er det for usannsynlig". 

Ja, det kan være en av mange måter å forsøke håndtere symptomene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Ja, det kan være en av mange måter å forsøke håndtere symptomene på.

Ja. Jeg følte meg positiv sist han var her, skulle leve her og nå og se fremover osv. Men så ble jeg dritdårlig etter han var gått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...