Gå til innhold

Hva ser du i speilet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

stjernestøv
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ser du i speilet når du ser deg selv? kan du sette ord på det?

Jeg mener jeg ser veldig trist og sliten ut når jeg ser meg selv i speilet, jeg føler det er vanskelig og gjøre noe med det og ha kontroll på det, selv om jeg skulle ønske jeg kunne.

Anonymkode: 760c1...369

Jeg ser ikke meg der, det er helt sikkert. Det er en sliten dame etter mange år med tull og tøys, og overvektig og mindre pen. Før pleide jeg ihvertfall å ta vare på meg selv og sminke meg, ser ikke vitsen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen

jeg ser i tillegg til det jeg skrev tidligere her, trynet til ei alvorlig feit dame med hakefett som få, og en "ræl-fitte" med stygg appelsinhud som blir kommentert at jeg har appelsinhud av Psykisk Utviklingshemmede folk (som sier det de tenker og mener rett ut). jeg kaller meg for sviska. leggene mine ser ut som kyllingbein (skjellete og fæle) og låra mine har åreknuter og fedmeappelsinhud som få har nåtildags i en alder av 31 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
15 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg ser i tillegg til det jeg skrev tidligere her, trynet til ei alvorlig feit dame med hakefett som få, og en "ræl-fitte" med stygg appelsinhud som blir kommentert at jeg har appelsinhud av Psykisk Utviklingshemmede folk (som sier det de tenker og mener rett ut). jeg kaller meg for sviska. leggene mine ser ut som kyllingbein (skjellete og fæle) og låra mine har åreknuter og fedmeappelsinhud som få har nåtildags i en alder av 31 år.

Må du slutte å rakke ned på deg selv da. Du ser helt sikkert ikke så fæl ut som du innbiller deg :)

Har du lagt merke til at folk som smiler og har et positivt  syn på seg selv er mye penere enn de som ser missfornøyde og sure ut ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Må du slutte å rakke ned på deg selv da. Du ser helt sikkert ikke så fæl ut som du innbiller deg :)

Har du lagt merke til at folk som smiler og har et positivt  syn på seg selv er mye penere enn de som ser missfornøyde og sure ut ?

 

ok. jeg har sett det ja. men når de som smiler ser meg, blir de sure med en gang. det ser jeg når jeg spør dem om noe jeg lurer på. men jeg smiler når jeg er med pinnedyrene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hjelper å vite at jeg er elsket .... Dessuten er det vel ingen som slutter å elske venner og familie fordi de blir eldre , mer dradd  eller tykkere??

min bestemor var nydelig .  Rynkete og krokbøyd men full av omsorg og kjærlighet ...

Anonymkode: 8938d...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alkurat i kveld ser jeg et menneske som bare eksisterer

et menneske som har hørt formue på politikernes eventyr

et menneske skyld i sin egen skjebne

Akkurat i kveld føler jeg vi lever alle over hele verden i en ekstrem verden

Det er selvsagt grader av alt men den eksistensielle følelse er at en ny grunntone er nådd oss alle også vår del av verden

 

 

Anonymkode: 64bae...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil, men jeg tror det jeg ser henger mindre sammen med det jeg føler enn det jeg får inntrykk av at det gjør hos dere andre som har svart :) Jeg tror mye godt at jeg ser det et kamera ville fanget, feks at jeg er sliten etter harde arbeidsdager, lykkelig etter deilig frihelg med godt vær, trøtt etter for lite søvn etc. Jeg føler meg egentlig hverken yngre eller eldre som konsekvens av dette, faktisk tenker jeg skjelden på alder i det hele tatt. 

Jeg ser selvfølgelig også at jeg er sliten innimellom, at jeg absolutt har vært fastere i fisken i yngre dager enn jeg er nå, at det har kommet noen nye linjer i ansiktet de siste årene, men jeg driver ikke og s e r veldig etter dette - helt ærlig- og tenker ikke at jeg ser så mye gamlere ut på dager som har krevd mer enn andre heller :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter

Ser og ser. Jeg ser i alle fall at jeg burde vært til frisøren for flere uker siden. Har aldri tid. Ellers bryr jeg meg ikke så veldig, så lenge jeg ser noenlunde velstelt ut. Pen har jeg aldri vært, men det har vært mitt minste problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Hm... jeg tenker egentlig ikke så ofte over hvordan jeg ser ut, men hvis jeg nå skal gjøre det, ser jeg følgende:

  • Ser ei dame på 46 år som på en måte føler alderen er helt grei, på en annen måte føler jeg meg veldig ung til sinns og kjenner meg veldig godt igjen i det ungdommene mine sier og er opptatt av - slik faktisk min mor på 80 også sier at hun føler seg :D
  • Jeg er mye ute når jeg har mulighet, og har derfor fått ganske godt med farge i ansikt, på armene og på brystet - og synes det gir huden en glød og at jeg ser friskere og mer opplagt ut da. Dattera mi på 16 som egentlig blir fort brun er mye bleikere enn meg, fordi hun ikke er så mye ute.
  • Jeg kan jo fokusere på tynt hår, litt poser under øynene og total mangel på evne til å sminke meg - men jeg har på en måte akseptert at dette er meg, og med litt hårskum "fluffer" jeg opp håret når jeg har det løst, eller har det i hestehale. Skal forresten til frisøren snart og klippe det og ta nye striper. Når jeg skal pynte meg, skeier jeg ut med mascara og lebestift :lol:
  • Jeg prøver å bevege meg mye og trene en del, og synes at kroppen er grei og OK, selv om jeg er så langt fra en modellkropp som er mulig...! Har store brede føtter som ikke er noe feminine, men de funker! Og med litt neglelakk, kommer de seg noen hakk :o:P
  • Jeg har vært heldig med at jeg stort sett er frisk, sover godt, og har familie rundt meg. Tenker ikke mye på hvordan andre oppfatter meg, jeg prøver å være hyggelig og grei mot andre, og opplever at de fleste er hyggelige og greie mot meg. Og da ser jeg vel ei dame i speilet som funker greit i hverdagen, og som håper på mange gode år på andre siden av 50-tallet også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...