Gå til innhold

Er det virkelig verdt det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ei lita frøken som tøffer bortover da?

Anonymkode: 46d33...082

Jepp. :) Sånn er det når man har så korte bein - de fleste går nok raskere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

*hehe* Men la oss nå få lese i morgen utpå dagen at du har gått både frem og tilbake. :) Mulig du føler deg utslitt etterpå, men du dør ikke  av det.

Nei gjør vel ikke det ;) Det er klokken ett og det syns jeg var litt sent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men den ipoden er gammel..

Æpp-æpp-æpp! Ikke! Legg inn musikk på mobilen da om ipoden ikke funker. Finn løsninger - ikke let etter unnskyldninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei gjør vel ikke det ;) Det er klokken ett og det syns jeg var litt sent. 

Sent ? 

He he, nå må jeg le litt også. 

Du må da se hvor mye rart du finner på for å få slippe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Æpp-æpp-æpp! Ikke! Legg inn musikk på mobilen da om ipoden ikke funker. Finn løsninger - ikke let etter unnskyldninger!

Fikk ikke til å lade den. Og mobilen er dårlig og, men god nok for mitt bruk. Får høre på trafikken da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei gjør vel ikke det ;) Det er klokken ett og det syns jeg var litt sent. 

Sent?! Du pleier da ikke å stå opp før da omtrent? Vi gir deg god tid og sier at du bruker 20 min, så er du der en time og bruker 20 min hjem igjen. Da er du hjemme før 14:30.... Jeg jobber til kl. 19 i morra og er ikke hjemme før en times tid senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Sent ? 

He he, nå må jeg le litt også. 

Du må da se hvor mye rart du finner på for å få slippe :)

Jeg skal lage kyllinggryte til sønnen min slutter på jobb halv tre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg skal lage kyllinggryte til sønnen min slutter på jobb halv tre. 

Det er fint, men da lager du den på forhånd og varmer den opp når han kommer hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Sent?! Du pleier da ikke å stå opp før da omtrent? Vi gir deg god tid og sier at du bruker 20 min, så er du der en time og bruker 20 min hjem igjen. Da er du hjemme før 14:30.... Jeg jobber til kl. 19 i morra og er ikke hjemme før en times tid senere.

Tolv passer meg bedre, men men. Jeg har en sønn som slutter halv tre og vil ha middag da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Det er fint, men da lager du den på forhånd og varmer den opp når han kommer hjem. 

Jo det går jo det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Tolv passer meg bedre, men men. Jeg har en sønn som slutter halv tre og vil ha middag da. 

Gi deg - han er voksen og om han MÅ ha middag da så kan han utmerket godt lage seg noe selv! At mor kommer seg til behandling er mye viktigere enn at hun lager middag til en voksen sønn! Ærlig talt, Stjernestøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Gi deg - han er voksen og om han MÅ ha middag da så kan han utmerket godt lage seg noe selv! At mor kommer seg til behandling er mye viktigere enn at hun lager middag til en voksen sønn! Ærlig talt, Stjernestøv!

Jeg ser det bare positivt at Stjernestøv bidrar hjemme og har noen plikter i løpet av en dag, men her er det mulig å få til.begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Jeg ser det bare positivt at Stjernestøv bidrar hjemme og har noen plikter i løpet av en dag, men her er det mulig å få til.begge deler. 

Joda, men å lage middag til en voksen sønn går på ingen måte foran hennes egen behandling. Han klarer fint å lage seg noe selv, varme opp noe Stjernestøv lager på forhånd eller spise middag en time senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Gi deg - han er voksen og om han MÅ ha middag da så kan han utmerket godt lage seg noe selv! At mor kommer seg til behandling er mye viktigere enn at hun lager middag til en voksen sønn! Ærlig talt, Stjernestøv!

Men jeg liker å ha mat klar til han etter jobb :) 

Men kan jo lage den før hvis jeg står opp i skapelig tid da. Og nå har jeg ideer om energier fra det ytre rom, leser i ei bok og kjenner meg igjen. Det er ikke bare energier fra mennesker jeg kjenner, og de jobber med meg om nettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg ser det bare positivt at Stjernestøv bidrar hjemme og har noen plikter i løpet av en dag, men her er det mulig å få til.begge deler. 

Ja å lage middag er en fast plikt, selv om de noen dager blir svært enkle :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja å lage middag er en fast plikt, selv om de noen dager blir svært enkle :)

Vi har også enkle middager innimellom, stekt egg på brød f.eks. :) Trenger ikke være så avansert hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk 40 min ned til byen og 40 min tilbake , det funket. Det skal jeg starte med igjen når jeg får flyttet hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Å ta medisiner og være overvektig? 

Det må vel være verd det hvis alternativet er å bli alvorlig psykisk syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Lillemus skrev:

Vi har også enkle middager innimellom, stekt egg på brød f.eks. :) Trenger ikke være så avansert hver dag.

Det har vi også, og et hver sitt kyllinglår med potetsalat noen ganger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, kovakova skrev:

Jeg gikk 40 min ned til byen og 40 min tilbake , det funket. Det skal jeg starte med igjen når jeg får flyttet hjem

Oi, det var lenge :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...