Gå til innhold

Sliten av positive skryteinnlegg innlegg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Blir du sliten, ja rett og slett nedstemt, av alle positive skryteinnlegg på DOL?

Anonymkode: 69f21...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du sliten, ja rett og slett nedstemt, av alle positive skryteinnlegg på DOL?

Anonymkode: 69f21...51e

Nei overhode ikke. Jeg blir lei av alle surmaga , nedlatende  og ondsinnede innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutes ago, Nicklusheletida said:

Nei overhode ikke. Jeg blir lei av alle surmaga , nedlatende  og ondsinnede innlegg. 

Hvordan kan jeg gjøre det godt igjen? ;)

Anonymkode: f9447...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg gjøre det godt igjen? ;)

Anonymkode: f9447...ba6

Jobbe med deg selv.

Vær mot andre som du ønsker at andre skal være mot deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Just now, Nicklusheletida said:

Jobbe med deg selv.

Vær mot andre som du ønsker at andre skal være mot deg. 

Men jeg vil være god mot deg. :)

Anonymkode: f9447...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei overhode ikke. Jeg blir lei av alle surmaga , nedlatende  og ondsinnede innlegg. 

Med bedritent liv selv blir man provosert og nedbrutt av stadig å få andres lykke og perfekthet tredd ned over ørene.

Anonymkode: 69f21...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men jeg vil være god mot deg. :)

Anonymkode: f9447...ba6

Jeg tror du skjønner hva jeg mener. Det handler ikke om meg. 

God natt ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med bedritent liv selv blir man provosert og nedbrutt av stadig å få andres lykke og perfekthet tredd ned over ørene.

Anonymkode: 69f21...51e

Jeg tenker at det å svare på denne måten innebærer at du drar deg selv ned i søla. Det å ikke unne andre gode ting er like ille som å se ned på folk som sliter. Det er noe med å ikke la sine egne vansker gå uhemmet ut over andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du sliten, ja rett og slett nedstemt, av alle positive skryteinnlegg på DOL?

Anonymkode: 69f21...51e

Nei.

Det kan variere hvor interessant jeg synes en tråd er, men jeg blir verken sliten eller nedstemt av at noen ønsker å skrive om ting de er glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med bedritent liv selv blir man provosert og nedbrutt av stadig å få andres lykke og perfekthet tredd ned over ørene.

Anonymkode: 69f21...51e

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med bedritent liv selv blir man provosert og nedbrutt av stadig å få andres lykke og perfekthet tredd ned over ørene.

Anonymkode: 69f21...51e

Noen er nødt til å komme med motvekt til alt det negative på dette forumet. Ellers vlir det ikke noe hyggelig her lenger.

Sånn sett bidrar du selv. Du stiller spørsmålene. Vi kommer med det positive og « skrytet» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutes ago, frosken said:

Jeg tenker at det å svare på denne måten innebærer at du drar deg selv ned i søla. Det å ikke unne andre gode ting er like ille som å se ned på folk som sliter. Det er noe med å ikke la sine egne vansker gå uhemmet ut over andre.

Det er jeg ikke enig i, faktisk mener jeg det er helt motsatt. Hvis man lar det gå ut over de som har det verre enn en selv, så får de det verre samtidig som du får det verre, og det øker distansen mellom, og da bidrar man til å øke forskjellene i verden. Men hvis man lar det gå ut over noen som har det bedre, så senker man dem mot en selv, noe som gjør forskjellene mindre. Så jeg mener det er noe nobelt i denne kampen, jeg vil ikke kalle det sosialisme, men det er definitivt noe "robin hoodsk" over det.

Anonymkode: f9447...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg ikke enig i, faktisk mener jeg det er helt motsatt. Hvis man lar det gå ut over de som har det verre enn en selv, så får de det verre samtidig som du får det verre, og det øker distansen mellom, og da bidrar man til å øke forskjellene i verden. Men hvis man lar det gå ut over noen som har det bedre, så senker man dem mot en selv, noe som gjør forskjellene mindre. Så jeg mener det er noe nobelt i denne kampen, jeg vil ikke kalle det sosialisme, men det er definitivt noe "robin hoodsk" over det.

Anonymkode: f9447...ba6

Du glemmer en ting. Du kan ikke vite hvordan folk her inne har det til enhver tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutes ago, Nicklusheletida said:

Du glemmer en ting. Du kan ikke vite hvordan folk her inne har det til enhver tid. 

Robin Hood kunne heller ikke vite hva slags gjeld de rike hadde. Og ang. sosialisme så er det også urettferdig i mange tilfeller, blant annet dekker ikke reglene f.eks. narkogjeld.

Anonymkode: f9447...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg ikke enig i, faktisk mener jeg det er helt motsatt. Hvis man lar det gå ut over de som har det verre enn en selv, så får de det verre samtidig som du får det verre, og det øker distansen mellom, og da bidrar man til å øke forskjellene i verden. Men hvis man lar det gå ut over noen som har det bedre, så senker man dem mot en selv, noe som gjør forskjellene mindre. Så jeg mener det er noe nobelt i denne kampen, jeg vil ikke kalle det sosialisme, men det er definitivt noe "robin hoodsk" over det.

Anonymkode: f9447...ba6

Jeg synes kun det er smålig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir du sliten, ja rett og slett nedstemt, av alle positive skryteinnlegg på DOL?

Anonymkode: 69f21...51e

Jeg er nedstemt og deprimert fra før av . Men jeg blir enda mer nedstemt av negative innlegg. Jeg har av og til fått inntrykk av at noen overdriver litt med positivt " skryt" for å demonstrer mot akkurat slike uttaleser som du kommer med. Akkurat det har jeg også reagert litt på . Det at andre har det så bra blir en kontrast og påminner til hvor vanskelig livet mitt er i perioder. Men de fleste er har ingen skjult agenda og deler bare av livet sitt på både godt og vondt . Men det er jo en utrolig primitiv  løsning å dra de andre ned i søla for at jeg skal føle meg bedre. 

 

Anonymkode: 848bf...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg ikke enig i, faktisk mener jeg det er helt motsatt. Hvis man lar det gå ut over de som har det verre enn en selv, så får de det verre samtidig som du får det verre, og det øker distansen mellom, og da bidrar man til å øke forskjellene i verden. Men hvis man lar det gå ut over noen som har det bedre, så senker man dem mot en selv, noe som gjør forskjellene mindre. Så jeg mener det er noe nobelt i denne kampen, jeg vil ikke kalle det sosialisme, men det er definitivt noe "robin hoodsk" over det.

Anonymkode: f9447...ba6

Så hvis man er sur bør man sørge for å spre det til de som er glade. Da blir alle sure, og det blir rettferdig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Ja det er som politikk Så mange livsfarlige verdier...

Husker snart ikke hvor mye medisin jeg har tatt sålangt i dag...

Men tør ikke helt å slutte heller..

Slik er min stemning. om temaet✍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Gargamel skrev:

Så hvis man er sur bør man sørge for å spre det til de som er glade. Da blir alle sure, og det blir rettferdig.

 

Du skal ikke undervurdere gleden noen får av å pisse i naboens brønn... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...