Gå til innhold

Forsøker å være på nettdating, men


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg forsøker etter mye nedturer, å delta på nettdating igjen. Jeg ser på meg selv. Kan virke som om alle mennesker er fornøyd med seg selv. Men jeg har både et ansikt preget av en liten skade fra jeg var liten. Jeg har store hengepupper. Men er det da riktig av meg å utsette menn for meg selv ? Jeg har jo blitt dumpet flere ganger før. Psyker meg ned at mulig utseende mitt har skylda. Og at jeg er sjanseløs. 

Hva sier dere ? Er det lov å forsøke ? Og er det ikke litt rart om en mann aksepterer meg i lang tid for så å dumpe meg pga utseende og kropp? Jeg får håpe jeg ikke opplever det samme som før. Jeg lar profilen ligge men jeg stresser ikke. Viktigste er å forsøke. Se om det dukker noe interessant opp :)

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsøker etter mye nedturer, å delta på nettdating igjen. Jeg ser på meg selv. Kan virke som om alle mennesker er fornøyd med seg selv. Men jeg har både et ansikt preget av en liten skade fra jeg var liten. Jeg har store hengepupper. Men er det da riktig av meg å utsette menn for meg selv ? Jeg har jo blitt dumpet flere ganger før. Psyker meg ned at mulig utseende mitt har skylda. Og at jeg er sjanseløs. 

Hva sier dere ? Er det lov å forsøke ? Og er det ikke litt rart om en mann aksepterer meg i lang tid for så å dumpe meg pga utseende og kropp? Jeg får håpe jeg ikke opplever det samme som før. Jeg lar profilen ligge men jeg stresser ikke. Viktigste er å forsøke. Se om det dukker noe interessant opp :)

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Legger du bort den "beklager så mye at jeg finnes"-holdningen din kan sjansene dine øke ganske betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mitt inntrykk er att det er noen for "alle" bare man er noenlunde utadvendt.

 

Feks er jeg blitt tykk. Jeg kunne finne meg en tykk dame. En veldig pen dame kunne jeg ikke fått. 

 

Anonymkode: 854cc...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, XbellaX skrev:

Legger du bort den "beklager så mye at jeg finnes"-holdningen din kan sjansene dine øke ganske betraktelig.

Enig i den. Jeg har en tendens til å lete etter mine egne feil. Alle har feil og mangler. Foreks når det gjelder utseende : Jeg vil si at de mennene som jeg har forelsket i slett ikke har vært perfekte å se på. Selvsagt : de har klart å sjarmere meg, men jeg kunne se feil hos de og. Foreks: spesiell nese... , arr , mage, alt mulig. Men for meg var de perfekte uansett. Mens jeg la fokus på meg selv... at jeg var for stygg pga pupper som henger, en liten skade i ansiktet pga fall da jeg var barn. Men når jeg tenker på det : Jeg må slutte å fokusere på det. For ingen er perfekte. :)

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt inntrykk er att det er noen for "alle" bare man er noenlunde utadvendt.

 

Feks er jeg blitt tykk. Jeg kunne finne meg en tykk dame. En veldig pen dame kunne jeg ikke fått. 

 

Anonymkode: 854cc...b7c

Jeg er sjenert type. Men jeg er ikke redd for å prate med folk når jeg kommer i prat. Jeg ser pene menn få stygge damer. Og motsatt. Det viktigste er å være seg selv og forsøke så godt en kan :). Jeg vet ikke om jeg er pen, middels eller stygg  ;). Jeg er populær på datingssider. Får bare bra respons der. Men så er det i virkeligheten da... : da vet jeg ikke helt hvordan jeg ligger ann når det gjelder utseende :)

Viktigste er å ha gode indre verdier. 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg har lite peiling på sjekking, men mistenker at mange i voksen alder har litt for mange krav. Jeg vil ikke si for *store* krav, men at det blir en litt for lang ønskeliste. Kanskje det forsterkes av sjekke - apper hvor man får et falskt inntrykk av at man kan velge og vrake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
45 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg har lite peiling på sjekking, men mistenker at mange i voksen alder har litt for mange krav. Jeg vil ikke si for *store* krav, men at det blir en litt for lang ønskeliste. Kanskje det forsterkes av sjekke - apper hvor man får et falskt inntrykk av at man kan velge og vrake. 

Jeg blir bare psykisk stresset av sjekking så vurderer å bare gi det opp . Merker det på psyken bare ved å være på et dating forum.  Hater å date ;)

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
På 17.7.2017 den 1.39, AnonymBruker skrev:

Jeg blir bare psykisk stresset av sjekking så vurderer å bare gi det opp . Merker det på psyken bare ved å være på et dating forum.  Hater å date ;)

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Kanskje bedre å få en hobby hvor du kan bli kjent med folk før dere blir sammen. Kor, korps, dans e.l.

På 14.7.2017 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Jeg har store hengepupper. Men er det da riktig av meg å utsette menn for meg selv ? 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Ja. 

På 14.7.2017 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo blitt dumpet flere ganger før. 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Menn har altså valgt å bli sammen med deg flere ganger før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2017 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Jeg har store hengepupper. Men er det da riktig av meg å utsette menn for meg selv ?

Nå sier jeg som Prosak som var her inne for mange år siden sa, han var en mann i 30-årene den gangen, "Menn bryr seg stort sett ikke om størrelsen eller utseendet på pupper så lenge de får kose med dem". :) Hvis en mann dumper deg fordi han synes puppene dine henger for mye, da er han da ærlig talt ingenting å samle på selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
59 minutter siden, Lillemus skrev:

Nå sier jeg som Prosak som var her inne for mange år siden sa, han var en mann i 30-årene den gangen, "Menn bryr seg stort sett ikke om størrelsen eller utseendet på pupper så lenge de får kose med dem". :) Hvis en mann dumper deg fordi han synes puppene dine henger for mye, da er han da ærlig talt ingenting å samle på selv?

Enig. Jeg kjenner på det siste bruddet. Men har kommet frem til at han var ingenting å samle på siden han krevde å møte ekssamboer som bodde i hjembygda hver 2 måned alene. I mine øyne var de ikke ferdige i det hele tatt. Så han er ikke tap. Om han dumpet meg pga hengepupper eller utseende så var han ikke noe å samle på uansett. Jeg er flinkere å tenke videre enn før. Men sliter litt fortsatt med minnene og hvordan det endte. 

Jeg skriver med menn fra tinder. Men beste er å bare skrive .. ikke haste også ser jeg om en av de blir forlokkende å treffe. Eller om det plutselig dukker opp en annen. Jeg er ikke nødt å ha en mann. Jeg har det faktisk fint uten. Så jeg sier til meg selv at dette skal være gøy og ikke lastverk ;).

Takker for oppmuntrende svar :)

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell

Hva er "stygt" og hva er "pent"? Jeg kan synes en person er pen, sjarmerende mens du syns det motsatte. Oppegående- her menn bryr seg ikke om hengepupper eller strekkmerker. 

Nettdating er kanskje et fint utgangspunkt, men det er svært mange som "bare" ønsker et "nett-forhold" eller et raskt ligg. Om du finner tonen med en, møt han ganske raskt. Eller så drar du ut på byen. Finnes menn som ikke kun er ute etter en ting der også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Gargamel skrev:

Kanskje bedre å få en hobby hvor du kan bli kjent med folk før dere blir sammen. Kor, korps, dans e.l.

Ja. 

Menn har altså valgt å bli sammen med deg flere ganger før.

Takk dette var positive oppløftende ord. Hjelper på 😊. 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Andreaswell skrev:

Hva er "stygt" og hva er "pent"? Jeg kan synes en person er pen, sjarmerende mens du syns det motsatte. Oppegående- her menn bryr seg ikke om hengepupper eller strekkmerker. 

Nettdating er kanskje et fint utgangspunkt, men det er svært mange som "bare" ønsker et "nett-forhold" eller et raskt ligg. Om du finner tonen med en, møt han ganske raskt. Eller så drar du ut på byen. Finnes menn som ikke kun er ute etter en ting der også :) 

Det er hva jeg tror. Jeg tror at jeg har blitt dumpet fordi jeg ville ha det seriøst mens noen kun egentlig søkte ligg. Men det er ikke alle som innrømmer sannheten om hva de var ute etter. Jeg husker at det sto : mann søker nye bekjentskaper i distriktet. Også sto det gjerne at han bare var kommet hit pga jobb. Jeg treffer de. Det kommer innhold frem som tyder på at de søker bare ligg men de sier noe annet. Når jeg blir for involvert i deres liv blir jeg da dumpet. Da vil de ha meg bort. Så jepp jeg tror jeg har blitt dumpet av noen pga de ikke søkte forhold. 

 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2017 den 0.52, Gargamel skrev:

Jeg har lite peiling på sjekking, men mistenker at mange i voksen alder har litt for mange krav. Jeg vil ikke si for *store* krav, men at det blir en litt for lang ønskeliste. Kanskje det forsterkes av sjekke - apper hvor man får et falskt inntrykk av at man kan velge og vrake. 

Det tror jeg nok er riktig. Dvs - jeg synes ingen skal "settle for less", eller "ta den de kan få". Men jeg synes mange kunne åpne opp litt mer for hvilke "kategorier" det kan være verdt å se etter mulig partner i. 

Eks: en venninne har sagt at det er uaktuelt for henne å date menn under 180. Hun er vel ca 167-168 høy. Men selv ikke jeg (177) satte noe så kategorisk krav! Hva om drømmemannen viser seg å være 178? 

Dette høydeeksemplet er veldig konkret og lett å vise til. Men jeg tror nok som du sier at det blir litt for lett å utelukke mulige kandidater i startgropa bare pga uviktige bagateller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En ting som jeg kom på å tenke på : er det unormalt at en kvinne å bli avvist av en mann for alt... altså ikke bare forhold .. men sex .. og vennskap og ? 

Jeg var på en chat der det var mange mennesker som diskuterte alt mulig. Og der påsto de at ingen damer ble avvist for alt av en mann. Men jeg har blitt avvist . Har jo fått høre at noen menn ikke vil ha med meg å gjøre før. Har opplevd litt av hvert. Men mener dere at jeg bør gi opp av den årsak eller stå på videre? Jeg tror innerst inne at jeg ikke er alene om å bli avvist. 

På nettdating er jeg derimot veldig populær. Men det å møte de i virkeligheten har gått litt opp og ned. Jeg er redd å begi meg ut på date pga dårlig tro på meg selv etter erfaringene mine. 

Vil heller ikke ta til takke med alt. 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting som jeg kom på å tenke på : er det unormalt at en kvinne å bli avvist av en mann for alt... altså ikke bare forhold .. men sex .. og vennskap og ? 

Jeg var på en chat der det var mange mennesker som diskuterte alt mulig. Og der påsto de at ingen damer ble avvist for alt av en mann. Men jeg har blitt avvist . Har jo fått høre at noen menn ikke vil ha med meg å gjøre før. Har opplevd litt av hvert. Men mener dere at jeg bør gi opp av den årsak eller stå på videre? Jeg tror innerst inne at jeg ikke er alene om å bli avvist. 

På nettdating er jeg derimot veldig populær. Men det å møte de i virkeligheten har gått litt opp og ned. Jeg er redd å begi meg ut på date pga dårlig tro på meg selv etter erfaringene mine. 

Vil heller ikke ta til takke med alt. 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Det er jo ikke alle menn jeg kunne tenkt meg å hoppe til sengs med og jeg er 110% sikker på at det er mange menn som ikke kunne tenkt seg å hoppe til sengs med meg heller. :) 

Kanskje du virker litt desperat når dere møtes? Jeg vet ikke. Jeg får bare mer og mer inntrykk av at du skal droppe denne nettdatingen en god stund og roe helt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2017 den 0.52, Gargamel skrev:

Jeg har lite peiling på sjekking, men mistenker at mange i voksen alder har litt for mange krav. Jeg vil ikke si for *store* krav, men at det blir en litt for lang ønskeliste. Kanskje det forsterkes av sjekke - apper hvor man får et falskt inntrykk av at man kan velge og vrake. 

Jeg føler heller at det er omvendt for min del. :) Jeg hadde jo noen absolutte krav (ikke-røyk, ikke noe voldsomt alkoholinntak eller utagerende festing og kontroll på økonomien), men utover det var jeg rimelig avslappet på kravene - var en fordel om han var ganske hendig da, en mann som ikke kan slå i en spiker er ikke noe for meg. Men utseendemessig? Nah - har aldri vært interessert i de fotomodellpene gutta, de er i en helt annen liga enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Lillemus skrev:

Det er jo ikke alle menn jeg kunne tenkt meg å hoppe til sengs med og jeg er 110% sikker på at det er mange menn som ikke kunne tenkt seg å hoppe til sengs med meg heller. :) 

Kanskje du virker litt desperat når dere møtes? Jeg vet ikke. Jeg får bare mer og mer inntrykk av at du skal droppe denne nettdatingen en god stund og roe helt ned.

Jeg tar dette med menn veldig rolig. Jeg bare skriver med dem. Og kommer kun til å møte en mann om han virkelig er interessant. 

Det som er problemet mitt har ikke noe med dating å gjøre i seg selv. Det som jeg opplevde ved bruddet fra forrige forhold (altså en forbindelse som hadde vart i cirka 2 år) har satt sine spor i meg. Jeg følte meg som noe til å føle meg som ingenting. Han kuttet meg helt ut. Dating er noe annet. Der risikerer man å bli kuttet ut. Man kjenner hveandre ikke. Og man forsøker å bli kjent. Men å bli kuttet tvert av en man hadde en lang forbindelse med er tungt og noe annet. Det er et "sår" i sjelen min etter det fortsatt. Det ligger der og jeg har litt problemer med tanken på å våge å åpne meg igjen. 

Det kan være tidlig for meg å date pga det. Jeg vet at jeg mestrer avvisninger men det er noe i meg som gjør meg mer motvillig i nettdating til å åpne meg. 

Jeg er nok ganske usikker. Usikker på om det er bare meg som opplever det jeg har opplevd. Om noe er galt med meg. Og det er ikke bra. Jeg leser jo at det fins andre som også har både blitt avvist, såret , og dumpet. 

Jeg forsøker å skrive litt. Men hopper kun på date om mannen er virkelig interessant. 

Det flotte er at det er flere menn der inne som tar seg tid til å skrive uten å spørre om date med det første. Man finner litt ut med skrivingen og. Jeg synes det er viktig at de skriver en del for da vet man litt mer om den man eventuelt møter :). 

Takker for svar og råd :). 

 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg føler heller at det er omvendt for min del. :) Jeg hadde jo noen absolutte krav (ikke-røyk, ikke noe voldsomt alkoholinntak eller utagerende festing og kontroll på økonomien), men utover det var jeg rimelig avslappet på kravene - var en fordel om han var ganske hendig da, en mann som ikke kan slå i en spiker er ikke noe for meg. Men utseendemessig? Nah - har aldri vært interessert i de fotomodellpene gutta, de er i en helt annen liga enn meg.

Jeg har aldri interessert meg for fotomodellgutta heller :). Da er vi flere. Men jeg har hatt noen som trodde at de var bedre enn de var ;). De trodde de var altfor bra tross at de ikke så ut som en fotomodell i det hele tatt ;) hehe. 

 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri interessert meg for fotomodellgutta heller :). Da er vi flere. Men jeg har hatt noen som trodde at de var bedre enn de var ;). De trodde de var altfor bra tross at de ikke så ut som en fotomodell i det hele tatt ;) hehe. 

 

Anonymkode: 2aa6a...9d9

*hehe* Herremin - jeg traff på noen raringer på den tiden jeg nettdatet ja! Men klarte stort sett å styre unna å treffe dem heldigvis. En ville vite om jeg hadde til hensikt å satse seriøst på ham før han ville bruke tid på å møte meg - jeg har mine tvil om at han virkelig mente det, men dog... Og en droppet kontakten med meg da jeg ikke ville bli med på date rett etter en hyttetur, men ville gjerne utsette det en dag så jeg fikk dusjet og ordnet meg først. :rolleyes: For ikke å snakke om han som var i et forhold, det var han helt åpen om, men kunne ikke bryte ut for han drev firma sammen med kona/samboeren og da ville firmaet gå konkurs. Trodde han virkelig at jeg ville ha en sånn fyr?! Men jeg traff flere som var trivelige og ordentlige karer også altså, det sa bare ikke pang, men det var ikke noe galt med dem. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

*hehe* Herremin - jeg traff på noen raringer på den tiden jeg nettdatet ja! Men klarte stort sett å styre unna å treffe dem heldigvis. En ville vite om jeg hadde til hensikt å satse seriøst på ham før han ville bruke tid på å møte meg - jeg har mine tvil om at han virkelig mente det, men dog... Og en droppet kontakten med meg da jeg ikke ville bli med på date rett etter en hyttetur, men ville gjerne utsette det en dag så jeg fikk dusjet og ordnet meg først. :rolleyes: For ikke å snakke om han som var i et forhold, det var han helt åpen om, men kunne ikke bryte ut for han drev firma sammen med kona/samboeren og da ville firmaet gå konkurs. Trodde han virkelig at jeg ville ha en sånn fyr?! Men jeg traff flere som var trivelige og ordentlige karer også altså, det sa bare ikke pang, men det var ikke noe galt med dem. :) 

Jeg har møtt på ufattelig mange rare fra nettet også. Hehe kan nevne noen av dem:

1. En som bodde langt unna. Jeg var hos han. Han hos meg. Han pratet nesten ikke. Trodde han var uinteressert. Han sa tilslutt at han ønsket å bli kjæresten min men jeg trodde at han bare var desperat. Stakkars mulig at han var bare ganske stum. 

2. En som jeg havnet tidlig i seng med. Han var sjarmerende men ikke perfekt. Han sa til meg at han med stor sannsynlighet kom til å såre meg fordi han aldri har blitt dumpet før og han har såret mange hjerter. Jeg var idiot og fortsatte å møte han. Det endte med at en dag vi hadde hatt sex så skulle han kjøre meg på jobb. Dumpet meg rett utenfor jobben i bilen og sier : jeg er ikke forelsket i deg. Føler ingen rus. Jeg holdt på å svime av da jeg gikk inn på jobben etter det. Hørte aldri fra han igjen. 

3. En som alltid skulle ha datteren på 17 år med på date. Datteren sa : pappa så kleint .. dette er andre damen du har datet i dag. Jeg så igjennom fingrene på alt og hva skjedde? Jeg ble dumpet og han ville ikke prate med meg igjen. 

4. Jeg møtte en som inviterte meg med på en konsert. Vi bestillte fly og alt. Etter at jeg hadde ligget over hos han så ringer han meg og sier : du så mulig at jeg ble oppringt den kvelden. Det var en eks. Jeg elsker henne fortsatt og må avlyse. 

5. Jeg møtte en som hadde snørr i nesen på date. Jeg orket det ikke mer hehe huff. 

6. Jeg møtte en som flyttet inn til meg ute og tømte kjøleskapet. Han var snill med meg men frekk mot et av barna. Jeh orket det ikke mer. 

7. Jeg møtte en som var altfor lav i forhold til meg. Jeg følte det ble feil. Sa det jo ikke men jeg sluttet å treffe han. 

8. Jeg møtte en haug med andre også .. var ofte slik at enten ville de kun ha sex eller så ville de ikke ha meg for noe. 

9. Det tyngste er dette med min såkalte eks som jeg møtte i nesten 2 år. Han hadde en annen dame som han møtte i tilegg. Ekssamboeren hans. Han lovet at møtene deres var uskyldige og han dro dit bare hver 2 måned siden han jobbet her og hun bodde i hjembygda hans. De var bestevenner og mer venner enn de kunne ingen bli sa de. Han sa at han aldri var hjemme hos henne og at de kun møttes ute eller hjemme hos moren hans. Det viste seg å være feil for det sto på hennes facebook at han var hjemme hos henne og lå på sofaen osv. Han dumpet meg tilslutt og rett etter det dro han på ferie til Egypt med henne. Han virker til å leve et åpent forhold med henne. I mine øyne så gjør han det. Tror at han treffer en dame i byen og så er han med henne når han er i hjembygda. 

Mye rart her også ser du. Haha det er mye rart der ute. :)

Anonymkode: 2aa6a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...