Gå til innhold

Tråden for oss som skal ned mye


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Startvekt: 115,1 kg

1, mål under 110 kg

2. Mål under 100 kg

3. Mål under 90 kg

4. Mål under 80 kg

5. Mål under 70 kg - mål oppnådd! 

 

Hvordan? Spise færre kalorier, ta sunnere valg, trene når jeg orker. 

Anonymkode: 27946...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ned mye, men jeg velger å fokusere på trening og tråder som omfatter det. For meg er det viktigste å komme meg i form og å ha en sakte vektnedgang. Har en spiseforstyrrelse så fokuset på trening må gå foran fokuset på vekta. Pluss det å prøve og holde psyken mer stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denfinekatten

Hei. Jeg gikk skikkelig opp i vekt etter at jeg ble syk. Nå skal jeg begynne med både fotball og svømming. Har slutta å drikke brus i ukedagene og unner meg bare brus på lørdager. Selvbildet fikk seg en knekk når jeg så hvor tjukk jeg hadde blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg skal ned mye! 

Startvekt (for 6 uker siden): 128,5
Vekt i dag: 121,8
 

1. mål, under 120 kg:

2. mål, under 110 kg:

3. mål, under 100 kg:

4. mål, under 95 kg:

5. mål, under 90 kg:

6. mål, under 85 kg:

 

Dette har jeg oppnådd, og skal jeg oppnå, ved å spise mer riktig sammensatt mat, mer proteiner, bytte ut noen måltider med shake, og trene to ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på alle. Jeg liker målene til Svimsevims. Det er viktig å sette mindre mål og føle en mestringsfølelse hver gang man har nådd målet. Å skulle gå ned 10 kg av gangen kan føles mye ut, men 5 kg føles litt mer overkommelig ut. Dette er selvsagt opp til hver enkelt.

Men, og dette er viktig, tallene på vekten er i og for seg en indikator, men målebånd er det som virkelig viser resultatene. Mål deg over overarmer, lår, livvidje og bryst og gjør det med jevne mellomrom (ikke for hyppig). Om du veier deg, bør du disiplinere deg til å ikke veie deg oftere enn en fast dag i uken og på samme tidspunkt.

Uansett ønsker jeg alle lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

48 minutter siden, elina777 skrev:

Vekt 87

mål 60

 

bestilt Thors kostplan 1B

Jeg har kjøpt og lest 2+. Å starte er visst verre... Har hatt 1 år med minimalt med trening og altfor mye karbo og dertil vektoppgang + 15kg😱 Hatt godteristopp i mange uker, men hjelper jo ikke når jeg erstatter det med øvrig karbo. Er virkelig fortvilet over hvor lite handlingsdyktig og standhaftig jeg er. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å skjerpe meg... Det var enkelt å betale for kostplan(selv om jeg egentlig ikke ønsker noe sånt opplegg) - desto verre å starte... Lett å tenke «etter jul». 

Hva er planen din? Starte nå før jul? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
11 minutter siden, cilie skrev:

Jeg har kjøpt og lest 2+. Å starte er visst verre... Har hatt 1 år med minimalt med trening og altfor mye karbo og dertil vektoppgang + 15kg😱 Hatt godteristopp i mange uker, men hjelper jo ikke når jeg erstatter det med øvrig karbo. Er virkelig fortvilet over hvor lite handlingsdyktig og standhaftig jeg er. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å skjerpe meg... Det var enkelt å betale for kostplan(selv om jeg egentlig ikke ønsker noe sånt opplegg) - desto verre å starte... Lett å tenke «etter jul». 

Hva er planen din? Starte nå før jul? 

Starter om ca to uker, er innlagt akkurat nå

skal klare dette 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, elina777 skrev:

Starter om ca to uker, er innlagt akkurat nå

skal klare dette 

 

Masse lykke til 💪 Jeg tror ikke jeg klarer slavisk før jul, men bør prøve litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
AnonymBruker

Det er veldig vanskelig å forstå hvorfor noen legger på seg av det minste mens andre tvertimot ikke legger på seg uansett. Har ikke disse skjønt dette med " sparebluss i trange tider"? Så mye mer aktive er mange ikke.

Det er visst på samme måte som at noen fryser lett og andre ikke.

Min status: 113 kg

Anonymkode: e0ee6...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med stadig over hundre kg i målestand føler jeg bare av og til som nå at det er veldig rart at jeg fortsatt spiser og tenker så mye på mat og drikke som jeg fortsatt gjør. Sånn er det bare og hva er egentlig alternativet i et litt "istykkerslått liv."??

Anonymkode: e0ee6...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Mat er trøst for meg. Det heter emosjonell spising. Jeg har det ikke bra. Vet ikke om jeg greier å slanke meg, men trente tre ganger forrige uke. Ts

Anonymkode: 27946...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...