Gå til innhold
AnonymBruker

Tråden for oss som skal ned mye

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Startvekt: 115,1 kg

1, mål under 110 kg

2. Mål under 100 kg

3. Mål under 90 kg

4. Mål under 80 kg

5. Mål under 70 kg - mål oppnådd! 

 

Hvordan? Spise færre kalorier, ta sunnere valg, trene når jeg orker. 

Anonymkode: 27946...0e4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er visst ikke mange som skal ned mye her. 

Anonymkode: 27946...0e4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
emilie321

Jeg skal ned mye, men jeg velger å fokusere på trening og tråder som omfatter det. For meg er det viktigste å komme meg i form og å ha en sakte vektnedgang. Har en spiseforstyrrelse så fokuset på trening må gå foran fokuset på vekta. Pluss det å prøve og holde psyken mer stabil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
denfinekatten

Hei. Jeg gikk skikkelig opp i vekt etter at jeg ble syk. Nå skal jeg begynne med både fotball og svømming. Har slutta å drikke brus i ukedagene og unner meg bare brus på lørdager. Selvbildet fikk seg en knekk når jeg så hvor tjukk jeg hadde blitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
svimsevims

Jeg skal ned mye! 

Startvekt (for 6 uker siden): 128,5
Vekt i dag: 121,8
 

1. mål, under 120 kg:

2. mål, under 110 kg:

3. mål, under 100 kg:

4. mål, under 95 kg:

5. mål, under 90 kg:

6. mål, under 85 kg:

 

Dette har jeg oppnådd, og skal jeg oppnå, ved å spise mer riktig sammensatt mat, mer proteiner, bytte ut noen måltider med shake, og trene to ganger i uken.

  • Like 3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eva Sofie

Stå på alle. Jeg liker målene til Svimsevims. Det er viktig å sette mindre mål og føle en mestringsfølelse hver gang man har nådd målet. Å skulle gå ned 10 kg av gangen kan føles mye ut, men 5 kg føles litt mer overkommelig ut. Dette er selvsagt opp til hver enkelt.

Men, og dette er viktig, tallene på vekten er i og for seg en indikator, men målebånd er det som virkelig viser resultatene. Mål deg over overarmer, lår, livvidje og bryst og gjør det med jevne mellomrom (ikke for hyppig). Om du veier deg, bør du disiplinere deg til å ikke veie deg oftere enn en fast dag i uken og på samme tidspunkt.

Uansett ønsker jeg alle lykke til! :)

  • Like 1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

 cilie
48 minutter siden, elina777 skrev:

Vekt 87

mål 60

 

bestilt Thors kostplan 1B

Jeg har kjøpt og lest 2+. Å starte er visst verre... Har hatt 1 år med minimalt med trening og altfor mye karbo og dertil vektoppgang + 15kg😱 Hatt godteristopp i mange uker, men hjelper jo ikke når jeg erstatter det med øvrig karbo. Er virkelig fortvilet over hvor lite handlingsdyktig og standhaftig jeg er. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å skjerpe meg... Det var enkelt å betale for kostplan(selv om jeg egentlig ikke ønsker noe sånt opplegg) - desto verre å starte... Lett å tenke «etter jul». 

Hva er planen din? Starte nå før jul? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
elina777
11 minutter siden, cilie skrev:

Jeg har kjøpt og lest 2+. Å starte er visst verre... Har hatt 1 år med minimalt med trening og altfor mye karbo og dertil vektoppgang + 15kg😱 Hatt godteristopp i mange uker, men hjelper jo ikke når jeg erstatter det med øvrig karbo. Er virkelig fortvilet over hvor lite handlingsdyktig og standhaftig jeg er. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å skjerpe meg... Det var enkelt å betale for kostplan(selv om jeg egentlig ikke ønsker noe sånt opplegg) - desto verre å starte... Lett å tenke «etter jul». 

Hva er planen din? Starte nå før jul? 

Starter om ca to uker, er innlagt akkurat nå

skal klare dette 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
 cilie
12 timer siden, elina777 skrev:

Starter om ca to uker, er innlagt akkurat nå

skal klare dette 

 

Masse lykke til 💪 Jeg tror ikke jeg klarer slavisk før jul, men bør prøve litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er veldig vanskelig å forstå hvorfor noen legger på seg av det minste mens andre tvertimot ikke legger på seg uansett. Har ikke disse skjønt dette med " sparebluss i trange tider"? Så mye mer aktive er mange ikke.

Det er visst på samme måte som at noen fryser lett og andre ikke.

Min status: 113 kg

Anonymkode: e0ee6...39e

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Med stadig over hundre kg i målestand føler jeg bare av og til som nå at det er veldig rart at jeg fortsatt spiser og tenker så mye på mat og drikke som jeg fortsatt gjør. Sånn er det bare og hva er egentlig alternativet i et litt "istykkerslått liv."??

Anonymkode: e0ee6...39e

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mat er trøst for meg. Det heter emosjonell spising. Jeg har det ikke bra. Vet ikke om jeg greier å slanke meg, men trente tre ganger forrige uke. Ts

Anonymkode: 27946...0e4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her