Gå til innhold

Trening uke 32


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
9 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg er fornøyd! Syklet frem og tilbake til jobb (14,4 km tilsammen) mandag, torsdag og fredag. Løp som sagt 10 km for første gang i mitt liv på onsdag, og nå i kveld har jeg akkurat løpt 5,5 km 😊😊😊

Wow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg har ramlet helt av løpe-rutinen i sommer selv, men i morgen er det tilbake til strilefsa og havreskjorta som min eks sier og jeg må få på plass løpingen igjen. :) 

Ja, tenker ny uke nye muligheter selv. Hadde det ikke vært for den jobben bare:ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, umakenverdt skrev:

Det er blitt noen turer denne uken også. Det har blitt rundt tre turer i gjennomsnitt de siste ukene og jeg skal si meg fornøyd med det. Jeg har nå gått ned rundt 15 kilo, og det er slik jeg ser det den økte aktiviteten sin fortjeneste :) Aktiviteten har gjort det lettere å holde seg borte fra store overspisingsperioder. Det er jeg ganske fornøyd med. Så takk for hjelp til motivasjon alle sammen :)

Tirsdag: 10,59 km på 2 timer og 17 minutter

Onsdag: 9,76 km på 2 timer og 7 minutter

Lørdag: 10,70 km på 2 timer og 24 minutter

 

 

Imponerende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, umakenverdt skrev:

Det er blitt noen turer denne uken også. Det har blitt rundt tre turer i gjennomsnitt de siste ukene og jeg skal si meg fornøyd med det. Jeg har nå gått ned rundt 15 kilo, og det er slik jeg ser det den økte aktiviteten sin fortjeneste :) Aktiviteten har gjort det lettere å holde seg borte fra store overspisingsperioder. Det er jeg ganske fornøyd med. Så takk for hjelp til motivasjon alle sammen :)

Så gøy at du ser resultater nå :)

Applaus for god innsats!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Gargamel skrev:

Ok. Noe må man jo fordrive fritiden med:P

Neida, jeg skjønner hva du mener. Jobben er nok en kjent arena som du mestrer

😁 ja min hobby på fritiden er å ha sosial angst. Haha tuller. Men jeg føler meg trygg på jobb blant mange folk men ikke privat. Veldig rart. Men samtidig så kan jeg ha dager der jeg føler for å være sosial i fritiden og. Gode dager som jeg kaller det :) . Men er egentlig en litt sjenert type person. 

Synes dere er veldig flinke å trene folkens :). Jeg vurderer å ta en treningstur nå men har litt vondt i beina etter gårsdagen ;) . Så får se hva det blir til ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2017 den 22.54, cilie skrev:

Ja, tenker ny uke nye muligheter selv. Hadde det ikke vært for den jobben bare:ph34r:

Ny uke, og nye muligheter! Det er sant. Det er aldri for sent å begynne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.8.2017 den 19.07, Lillemus skrev:

Men fyttikatta så bratt det er på Lillehammer!

Ja, det er bratt mange steder i selve byen og i marka, men langs Mjøsa går det en flott og flat grusvei/sti som er ypperlig for tur og løping. Det finnes flere innfallsporter til denne, det enkleste hvis man ikke er kjent er parkområdet nedenfor det store kjøpesenteret Strandtorget.

Endret av Babette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Babette skrev:

Ja, det er bratt mange steder i selve byen og i marka, men langs Mjøsa går det en flott og flat grusvei/sti som er ypperlig for tur og løping. Det finnes flere innfallsporter til denne, det enkleste hvis man ikke er kjent er parkområdet nedenfor det store kjøpesenteret Strandtorget.

Godt å vite hvis vi skal dit ved en senere anledning. Vi bodde helt oppe i Olympiaparken så det var faktisk et stykke ned til Mjøsa derfra fant vi ut. :) Strandtorget var vi innom så dit vet vi å finne frem nå i alle fall. Men det var søren ikke enkelt å finne en vei over jernbanen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til søndag og oppdatering på treningsuka ;) . Kan innrømme at jeg bare har trent en gang denne uken, men jeg er veldig bra fornøyd med å trene to ganger i uken jeg :D hahaha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎15‎.‎08‎.‎2017 den 14.16, Mina1 skrev:

Ny uke, og nye muligheter! Det er sant. Det er aldri for sent å begynne :) 

Nei, sant det. Form er jo ferskvare. Ikke stresset en gang med trening denne uken pga hektisk jobbstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, cilie skrev:

Nei, sant det. Form er jo ferskvare. Ikke stresset en gang med trening denne uken pga hektisk jobbstart.

ja , samme her: jobben tar tid , og tar energi. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg gleder meg til søndag og oppdatering på treningsuka ;) . Kan innrømme at jeg bare har trent en gang denne uken, men jeg er veldig bra fornøyd med å trene to ganger i uken jeg :D hahaha. 

Jeg gleder meg også til søndagens oppdatering :)  Har fått trent  to ganger. Hadde planer om å trene på søndag, men skal på stor venner venners fest imorgen og da skal jeg drikke litt. Spørs om jeg da greier en økt på søndag :wacko:  Skal prøve da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emilie321 skrev:

Jeg gleder meg også til søndagens oppdatering :)  Har fått trent  to ganger. Hadde planer om å trene på søndag, men skal på stor venner venners fest imorgen og da skal jeg drikke litt. Spørs om jeg da greier en økt på søndag :wacko:  Skal prøve da :rolleyes:

Du er flink !!! 😀. Dyktige deg som har trent to ganger denne uken. Jeg har bare trent en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.8.2017 den 6.28, Mina1 skrev:

Du er flink !!! 😀. Dyktige deg som har trent to ganger denne uken. Jeg har bare trent en. 

Takk. Det er jo så utrolig godt etterpå, allikevel er dørstokkmila høy.  

En gang et bedre enn ingen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, emilie321 skrev:

Takk. Det er jo så utrolig godt etterpå, allikevel er dørstokkmila høy.  

En gang et bedre enn ingen:)

Enig :) . Det gir velfølelse å trene. Det er som å kjøre i seg gledesrus. Som medisin. Man føler seg bedre både fysisk og psykisk :) . Stå på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...