Gå til innhold

Jente ifra Humla (en øy) ,Student i Oslo, Oslo for første gang,


Magda ifra øya

Anbefalte innlegg

Magda ifra øya

Det er ikke lett og være førsteårstudent i Oslo, Spesielt for meg jente 19 år født og oppvokst på Humla, som er en værhard øy

i Ålesund komune ;Møre og Romsdal alle kjenner alle da befolningen er på 160 med en befolkningstetthet på 177 stk Ja jeg ser hva du tenker

men Øya er kun 0,9 Km2 og 2 kilometer lang . Hvorfor jeg er så detaljert i beskrivelsen av mitt fødested og øya jeg elsker er for egentelig si: Her kjenner alle alle bokstavelig talt. litt slitsomt for meg blei det på slutten for min del, jente 19 år og eventyrlysten. og må innrømme at pappa som er leder i det lokale fiskarlaget, var lei av at alle de fedre som altid fikk flettet inn i alle de samtaler at no blir vi jo familie, for nu har jo storgutten knut og Magda slått i lag"  Den var grei for fatter'n og stå innafor Men dette var i 2011!!   Og det er ikke så mye og finne på i vintertia enn og henge hos venner, og her kommer pappas evige komentar: kan du ikke finne deg jente venninder på din egen alder da jenta mi"? Pappa de baksnakker, tar typen din, og JEG  klarer ikke og henge med på et moteshow 365 dager i året. og dette årets beskrivelse om Magda ifra øya. Promiskuøs ja dere har helt rett. Men det er alle i en viss tid av livet på denne øya og jeg med under femtitallet i Tot. Antal sex partnere 19 År blir nok " små jenta nå som jeg er i Storbyen første gang på 19 år! Jippi Denne hittil vakre byen er jo enorm! dette blir Året hvor jeg får bruk for min livshemmlighet. Jeg heter ikke Magda  mitt navn er Magdalena og det vet Bare presten og nærmeste Fam. for Ordføreren her bor nærmest jobben. i Ålesund. Får og si det sånn: Hadde føre'n bodd på Humla Og har litt overgjennomsnittet kjekk sønn og møtt Magda ifra øya. så hadde jeg måttet droppa "Magda ifra øya" ha meg unskyldt fo xantal privefeil (kødda) vet jo at det staves drivefeil er ikke dum i huet sel om man har dysleksi. Kong Olav Hadde det og som pappa sier han var ikke dum, men Laffen hadde det på feil tidsår." og dere: jeg kødda igjen skrivefeil" Men noe jeg ikke kødda med er Dysleksi: Det har jeg.

Mvh Magda ifra øya Heretter Magdalena. vi snakkes" blir jo i byen śåfremt det snart biter noe sted og bo. men fisker jenta kjører" dorg i leiemarkedet så det dukker nok opp noe. Oslo!!  Når Oslo?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...