Gå til innhold

Godtestopp


emilie321

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, emilie321 skrev:

Uff, ikke godt. Jeg har fått dilla på hjemmelaget iskaffe, synes det hjelper på suget.

Godtestopp..... ? ja det burde jeg absolutt tenke på. Føler magen min har blitt så tung i det siste. Skylder på alderen men men... det er nok ikke bare alderen min for jeg vet at jeg driver å drikker konstant brus, og så har jeg blitt så veldig glad i sjokolade med karamell i, pluss chips. Helt intenst. Og slett ikke bra!. Jeg burde henge meg med i gruppen om å slutte, men .. klarer jeg det? ahhhh ..... Og er viljen tilstede? sier bare ahhhhh ufff.... :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha hatt flere mega sprekker så har jeg funnet ut at jeg skal ha lørdagsgodt. Tror det fungerer bedre. Sliter også litt med humøret etter jeg har tatt bort Brintellix. (Måtte det for å få beholde førerkortet) Tror jeg trenger noe å se fram til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, emilie321 skrev:

Etter å ha hatt flere mega sprekker så har jeg funnet ut at jeg skal ha lørdagsgodt. Tror det fungerer bedre. Sliter også litt med humøret etter jeg har tatt bort Brintellix. (Måtte det for å få beholde førerkortet) Tror jeg trenger noe å se fram til. 

Jeg er sånn at jeg sliter veldig med humøret om jeg ikke får i meg en sjokolade eller litt brus iblant ;) . Det er årsaken til at jeg ikke er motivert til godtestopp! ;):D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg er sånn at jeg sliter veldig med humøret om jeg ikke får i meg en sjokolade eller litt brus iblant ;) . Det er årsaken til at jeg ikke er motivert til godtestopp! ;):D 

Kan skjønne den;) men nå har vel ikke du noe særlig for mye sånn som meg. Jeg veier jo 20+ for mye:( ....enn så lenge...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2017 den 15.33, emilie321 skrev:

Kan skjønne den;) men nå har vel ikke du noe særlig for mye sånn som meg. Jeg veier jo 20+ for mye:( ....enn så lenge...:P

Jeg ser noenlunde slank ut synes jeg, men jeg har litt på magen da ...... Og jeg har bryster. Jeg veier ikke mer enn rundt 56-58 kg, er 166 høy, men allikevel har jeg litt mammafigur på magen min ..... 

Men jeg sier : bedre å ha litt på kroppen, emilie321, enn om du var helt radmager. Bare du trener og står på, så må du få unne deg litt godt iblant :) . Vi lever bare en gang, og vi blir ikke alltid mer attraktive om vi er så mye tynnere heller ;) . Men det viktigste er å trene, og være fysisk aktiv for da regulerer kroppen seg mye etter det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye mer attraktiv når jeg veier mindre😰 

Har dessverre vært en uke m utskeielser både i form av unnskyldning for å feire noe hyggelig og pga stress. 

Men jeg gir jo ikke opp heller😬 Vurderer å bruke masse 💰 på en treningspk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...