Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sett noen gode filmer i det siste? Jeg har sett litt på netflix i det siste. Så en veldig bra film i går som het : The house at the end of the street. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • gråstein

    1

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Den er kjempebra :). Jeg har sett den før. Jeg likte den filmen. 

Likte filmen du og la ut :) Føler jeg har sett dt beste på netflix nå, masse tull der også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Likte filmen du og la ut :) Føler jeg har sett dt beste på netflix nå, masse tull der også. 

Ja det er så mye tull der og. Noen filmer er gripende helt fra start men mye dårlig.... 

Tenkte å lete etter en film å se i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja det er så mye tull der og. Noen filmer er gripende helt fra start men mye dårlig.... 

Tenkte å lete etter en film å se i kveld :)

Har sett de beste thrillerene tror jeg, liker sånt. Nei jeg er så på bunn, tror jeg legger meg. God natt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har sett de beste thrillerene tror jeg, liker sånt. Nei jeg er så på bunn, tror jeg legger meg. God natt :) 

Huffda.... er du på bunn i dag... Jeg håper på at du kommer deg fort. Jeg har også slike dager. I dag har jeg hatt en bedre dag faktisk. Men jeg har litt tankekjør , men jeg er allikevel mer glad enn i går. I går var jeg veldig tung i tankene. 

Ønsker deg god bedring :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mina1 skrev:

Huffda.... er du på bunn i dag... Jeg håper på at du kommer deg fort. Jeg har også slike dager. I dag har jeg hatt en bedre dag faktisk. Men jeg har litt tankekjør , men jeg er allikevel mer glad enn i går. I går var jeg veldig tung i tankene. 

Ønsker deg god bedring :) 

Takk for det :) Har sett the boy jeg og, bra film det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Takk for det :) Har sett the boy jeg og, bra film det. 

Vet du om noen andre lignende bra filmer, slik som de filmene som er nevnt i tråden? 

Jeg tenker på å se en film i kveld også. ;) . Var kjekt å slappe av med en film om kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Denne er spennende..

 

Tusen takk for tipset. Skal se på denne i kveld. Den har jeg ikke sett :). 

Kan anbefale deg the messanger in the bottle, the wow - elsk meg igjen , love Rosie, The best of me, ... og en du bør se er lion. Jeg synes også den norske filmen bølgen er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Mina1 skrev:

Tusen takk for tipset. Skal se på denne i kveld. Den har jeg ikke sett :). 

Kan anbefale deg the messanger in the bottle, the wow - elsk meg igjen , love Rosie, The best of me, ... og en du bør se er lion. Jeg synes også den norske filmen bølgen er bra :)

Kos deg :) 

De er vel ikke på netfix de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Kos deg :) 

De er vel ikke på netfix de?

Takk :)  vet ikke. Det er noen filmer som kun er på andre kanaler på nettet. Hadde en bra kanal før men har glemt hva den het.  Kos deg du og 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Takk :)  vet ikke. Det er noen filmer som kun er på andre kanaler på nettet. Hadde en bra kanal før men har glemt hva den het.  Kos deg du og 😊

Takk :)

Hadde en der jeg leide filmer, men den ble plutselig svensk. Filmtohome,masse bra filmer der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Takk :)

Hadde en der jeg leide filmer, men den ble plutselig svensk. Filmtohome,masse bra filmer der. 

Takk :) Skal se om jeg finner den jeg hadde. Det var en filmkanal hvor man fikk inn nyeste filmer som gikk på kino. Hvis jeg finner den så skal du få linken. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Takk :) Skal se om jeg finner den jeg hadde. Det var en filmkanal hvor man fikk inn nyeste filmer som gikk på kino. Hvis jeg finner den så skal du få linken. 

 

 

Ok, flott :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, flott :) 

Jeg skal forsøke å huske hva den filmkanalen het. Kommer jeg på det skal du få vite. Var på den jeg så filmen lion :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...