Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Virker ikke som de var ferdige med hverandre nei.

Takk, må ha en god natt og sov godt du og :) 

Jeg har samme følelsen. Jeg tror ikke han og eksen var ferdige med hveandre, og jeg reagerte på det egentlig fra før vi møttes: betingelsen for å møtes var at jeg måtte akseptere at han og eksen var bestebestevenner og at de aldri ville miste hveandre. Hvis jeg ikke aksepterte deres kontakt så ville han ikke møtes. Jeg var i tvil, men jeg gikk ut å møtte han, og så opplever jeg hele tiden at hun poster på facebook hvor mye hun savner han, og han poster på hennes facebook, og de møtes hver 2 måned.. og jeg leser at han ligger på sofaen hennes i leiligheten hennes, og at de tilbringer en del tid sammen alene... Jeg får faktisk inntrykk at det ligger noe i det. Det virker jo helt opplagt som om de ikke var ferdige. Og så dro de til Egypt sammen alene  de to for en uke, etter at han brøt kontakten med meg. Veldig merkelig situasjon mellom de iallefall... Er mulig ikke rart jeg ble helt forvirret... 

Du må ha en god natt og sove godt :) . 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • emilie321

    1

7 timer siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Jeg tror at dette er han, og ikke meg. Han er på en måte sint i det han avslutter, og synes det er veldig rart men jeg tenker at han kan jo være sint fordi han sliter med seg selv på en eller annen måte, og at det er noe jeg ikke skal ta innover meg selv. Det er lett å skylde på seg selv.. hva kunne jeg gjort anderledes osv? men er ikke mye jeg kunne gjort når han ikke vil prate. 

Nei ikke mye du kunne gjort da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei ikke mye du kunne gjort da. 

Håper på å finne en bra film etter jobb i dag :) . Kjekt å høre at du likte "lion". Den filmen var veldig rørende og bra synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Håper på å finne en bra film etter jobb i dag :) . Kjekt å høre at du likte "lion". Den filmen var veldig rørende og bra synes jeg. 

Ja det var den :) Lykke til med å finne en bra film, det er ikke så mange av dem. Grimm er bra. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det var den :) Lykke til med å finne en bra film, det er ikke så mange av dem. 

Takk for det!!!! Jeg begynte å se noen filmer i går, men måtte bare slutte å se på dem for det var så mange dårlige. Vet du om noen gode : så håper jeg at du kan tipse meg om dem ;) . Jeg ser at det er utrolig mange kjedelige på netflix også nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det var den :) Lykke til med å finne en bra film, det er ikke så mange av dem. Grimm er bra. 

Da skal jeg søke opp Grimm på netflix etter jobben i kveld :) . Takker for tips !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk for det!!!! Jeg begynte å se noen filmer i går, men måtte bare slutte å se på dem for det var så mange dårlige. Vet du om noen gode : så håper jeg at du kan tipse meg om dem ;) . Jeg ser at det er utrolig mange kjedelige på netflix også nå :) 

Ja mye dritt også! Uff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Da skal jeg søke opp Grimm på netflix etter jobben i kveld :) . Takker for tips !

Men det er en serie da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja mye dritt også! Uff. 

Ja, det er det absolutt. Jeg begynte å se på en 3 filmer i går, og alt var dritt, og jeg logget meg da rett og slett bare av hele netflix ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Men det er en serie da :) 

Okey :) . Jeg skal surfe litt i kveld å se om jeg finner noe. Men er helt ufattelig mye gamle filmer der inne og. De skulle hatt litt nyere filmer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Mina1 skrev:

Okey :) . Jeg skal surfe litt i kveld å se om jeg finner noe. Men er helt ufattelig mye gamle filmer der inne og. De skulle hatt litt nyere filmer :) 

Denne var ikke så verst...

Og denne var fantastisk. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg har lite penger, og det er årsaken til at jeg er forsiktig med det å bruke penger på psykolog. Det koster sikkert mye..... Jeg håper på at sårene skal reparere seg selv etterhvert. Jeg har hatt kjærlighetssorg før som jeg taklet vel så hardt. Og jeg kom meg ut av det tilslutt, men det tok sin tid... Det er det som er kjedelig: det tar så lang tid.... 

Hvis du kommer til en psykolog med driftsavtale mina så koster det deg ikke mer enn egenandelen på 2000 kroner, og den kommer en jo ofte opp i i løpet av et år uansett. Uansett 2000 kroner er ikke mye penger hvis du ser på det stort i forhold til hvor mye dette gnager på deg. Det er en god investering i liv og helse både for deg og de rundt deg. Du må snakke med fastlegen din og forklare han problemet, og samtidig fokusere litt på angstproblemer og andre ting du sliter med psykisk slik at du har litt å gå på når de skal vurdere behovet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tilstede skrev:

Hvis du kommer til en psykolog med driftsavtale mina så koster det deg ikke mer enn egenandelen på 2000 kroner, og den kommer en jo ofte opp i i løpet av et år uansett. Uansett 2000 kroner er ikke mye penger hvis du ser på det stort i forhold til hvor mye dette gnager på deg. Det er en god investering i liv og helse både for deg og de rundt deg. Du må snakke med fastlegen din og forklare han problemet, og samtidig fokusere litt på angstproblemer og andre ting du sliter med psykisk slik at du har litt å gå på når de skal vurdere behovet ditt. 

Jeg mener at dette burde jeg klare å kvitte meg med selv på null komma svisj..... Jeg bør klare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg mener at dette burde jeg klare å kvitte meg med selv på null komma svisj..... Jeg bør klare det. 

Men det spiller ingen rolle hva du egentlig burde klare. Av en eller annen grunn sliter du nå engang voldsomt med dette, og sitter på en måte fast i gjørma nå. Og bare kverner og kverner og lider. Det er mange som går til psykolog som kunne tenkt det samme, at det de sliter med burde de hanskes med selv. Men det er nå en gang slik at av og til klarer vi det ikke likevel. Årsaken finner en kanskje ut av sammen med psykologen. 

Jeg tror ikke du kommer deg så raskt ut av dette på egen hånd dessverre, så dypt som du sitter i dette. Du sitter på en måte fast i en gjørme, og da er det vanskelig å trekke seg ut av den på egen hånd, en trenger noen som er der for å hjelpe en å trekke en ut. Det er det en psykolog er der for å gjøre. Det er ikke noe nederlag å gå til en psykolog, tvert i mot. Tenk på alle de tusener som går til psykolog i Norge i dag. Det er ikke svake mennesker, men sterke mennesker mener jeg som prøver å gjøre noe konstruktivt ut av en vanskelig situasjon. Mange av de føler også de burde klare å komme seg ut av dette alene, men av en eller annen grunn klarer de nå en gang ikke det. Slik er livet i blant, og da må en bare forholde seg til det på en best mulig måte.

 Du kan sikkert klare å tilslutt komme deg ut av dette på egen hånd, men så dypt som det virker som du sitter fast i det akkurat nå, så tror jeg det kan ta ganske lang tid, og da er spørsmålet om du virkelig vil bruke dyrebar tid på dette. Tiden vår er dyrebar, du får ikke førtiåra igjen, og det er kjipt å bruke den bort på noe slikt som dette her, derfor ville jeg søkt profesjonell hjelp. Du har ingen tid å miste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, tilstede skrev:

Men det spiller ingen rolle hva du egentlig burde klare. Av en eller annen grunn sliter du nå engang voldsomt med dette, og sitter på en måte fast i gjørma nå. Og bare kverner og kverner og lider. Det er mange som går til psykolog som kunne tenkt det samme, at det de sliter med burde de hanskes med selv. Men det er nå en gang slik at av og til klarer vi det ikke likevel. Årsaken finner en kanskje ut av sammen med psykologen. 

Jeg tror ikke du kommer deg så raskt ut av dette på egen hånd dessverre, så dypt som du sitter i dette. Du sitter på en måte fast i en gjørme, og da er det vanskelig å trekke seg ut av den på egen hånd, en trenger noen som er der for å hjelpe en å trekke en ut. Det er det en psykolog er der for å gjøre. Det er ikke noe nederlag å gå til en psykolog, tvert i mot. Tenk på alle de tusener som går til psykolog i Norge i dag. Det er ikke svake mennesker, men sterke mennesker mener jeg som prøver å gjøre noe konstruktivt ut av en vanskelig situasjon. Mange av de føler også de burde klare å komme seg ut av dette alene, men av en eller annen grunn klarer de nå en gang ikke det. Slik er livet i blant, og da må en bare forholde seg til det på en best mulig måte.

 Du kan sikkert klare å tilslutt komme deg ut av dette på egen hånd, men så dypt som det virker som du sitter fast i det akkurat nå, så tror jeg det kan ta ganske lang tid, og da er spørsmålet om du virkelig vil bruke dyrebar tid på dette. Tiden vår er dyrebar, du får ikke førtiåra igjen, og det er kjipt å bruke den bort på noe slikt som dette her, derfor ville jeg søkt profesjonell hjelp. Du har ingen tid å miste.

Takk for tipsene dine og rådene dine. Hvis dette fortsetter slik så må jeg søke hjelp. Jeg skal forsøke litt til, men jeg er enig med det : jeg har ingen tid å miste. Og hvis dette fortsetter så må jeg ha hjelp. Jeg sitter å føler at selvtilliten min er helt ødelagt og knust ... pga måten han gjorde alt på. Og det er det som får meg til å søke han opp... Jeg fikk en trang isted.. Er som narkotika.. Må se ... for jeg lurer på hvorfor han avsluttet så surt og sint.. Må se hvordan ståa er med han, må se om jeg får et svar på om han var seriøs eller om han er en useriøs type... Må se om svaret på ekseforholdet hans... må se hvilke damer han trykker på liker på bildene til.. Må se om de er kloke og virker bedre ut enn meg... Men svaret har hele tiden vært det samme: Jeg ser at han sitter å trykker liker på 5 damer sine bilder inkludert eksen, og ingen av dem virker kloke ut. Alle virker til å ha problemer med livet sitt. Alle virker til å være ute å kjøre ut i det de skriver, og inntrykket jeg får av dem generellt, men nå får det være nok. Jeg kan ikke sitte å søke dette opp i det uendelige. Jeg er sterk som innrømmer det for dere at jeg gjorde det og hvorfor. Men jeg skal slutte med det. Jeg får et dragsug etter å gjøre det. Men jeg motstår om jeg så skal binde hendene mine fast fra å gjøre det. 

Jeg orker ikke å prate om dette mer nå. Og takker deg for tips om å søke hjelp. Jeg vet at det kan være at jeg ikke klarer dette alene. Jeg har forsøkt lenge, men jeg gir meg selv en sjanse til og ser om jeg stopper med dvelingen og surret, og å søke han opp. Om ikke alt sammen stopper så må jeg søke hjelp så fort som mulig. For dette går ikke lenger. Er enig med deg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...