Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk for tipsene dine og rådene dine. Hvis dette fortsetter slik så må jeg søke hjelp. Jeg skal forsøke litt til, men jeg er enig med det : jeg har ingen tid å miste. Og hvis dette fortsetter så må jeg ha hjelp. Jeg sitter å føler at selvtilliten min er helt ødelagt og knust ... pga måten han gjorde alt på. Og det er det som får meg til å søke han opp... Jeg fikk en trang isted.. Er som narkotika.. Må se ... for jeg lurer på hvorfor han avsluttet så surt og sint.. Må se hvordan ståa er med han, må se om jeg får et svar på om han var seriøs eller om han er en useriøs type... Må se om svaret på ekseforholdet hans... må se hvilke damer han trykker på liker på bildene til.. Må se om de er kloke og virker bedre ut enn meg... Men svaret har hele tiden vært det samme: Jeg ser at han sitter å trykker liker på 5 damer sine bilder inkludert eksen, og ingen av dem virker kloke ut. Alle virker til å ha problemer med livet sitt. Alle virker til å være ute å kjøre ut i det de skriver, og inntrykket jeg får av dem generellt, men nå får det være nok. Jeg kan ikke sitte å søke dette opp i det uendelige. Jeg er sterk som innrømmer det for dere at jeg gjorde det og hvorfor. Men jeg skal slutte med det. Jeg får et dragsug etter å gjøre det. Men jeg motstår om jeg så skal binde hendene mine fast fra å gjøre det. 

Jeg orker ikke å prate om dette mer nå. Og takker deg for tips om å søke hjelp. Jeg vet at det kan være at jeg ikke klarer dette alene. Jeg har forsøkt lenge, men jeg gir meg selv en sjanse til og ser om jeg stopper med dvelingen og surret, og å søke han opp. Om ikke alt sammen stopper så må jeg søke hjelp så fort som mulig. For dette går ikke lenger. Er enig med deg. 

Ja, og ventelistene kan være lange, så egentlig hadde det lureste vært å sette seg på venteliste med en gang. Og hvis du klarer å komme deg ut av det på egn hånd, trenger du ikke ta imot tilbudet om psykologhjelp likevel. Men ville satt meg på venteliste om  jeg var deg, i og med ventetiden som ofte er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • gråstein

    1

45 minutter siden, tilstede skrev:

Ja, og ventelistene kan være lange, så egentlig hadde det lureste vært å sette seg på venteliste med en gang. Og hvis du klarer å komme deg ut av det på egn hånd, trenger du ikke ta imot tilbudet om psykologhjelp likevel. Men ville satt meg på venteliste om  jeg var deg, i og med ventetiden som ofte er.

Ja suget kom igjen om å gå inn å sjekke og forsøke å finne ut hvorfor han måtte behandle meg på denne måten.... Men jeg må ikke gi etter for det... Og jeg må ikke ta skylden for at han gikk på fiendtlig måte... Jeg tror enhver ville tatt seg nær av at typen eller damen hadde sex med de, for så å få en mail etterpå at vedkommende ønsker deg til helvete men du fikk ikke svare på mailen... Jeg snudde meg bare tilbake hele tiden pga det.... Jeg lurte på hvorfor det ble sånn... Lurte på hvorfor han var sur... 

Jeg må ha hjelp til dette om jeg ikke klarer dette selv. Jeg går med tunge tanker pga det, og jeg vet ikke om det er fordi jeg er sårbar eller om det er naturlig at jeg kan føle dette her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Mina1 skrev:

Den filmen er på netflix :). En ganske bra og rørende film. Anbefales! 

Ok flott, takk for tips :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok flott, takk for tips :) 

Versegod :). Kos deg!. God film. Litt treg i starten men utrolig innholdsrik rørende film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Den virker spennende :) Hva heter den ?

Den heter P1. Tror den nettopp er ny på netflix. Jeg synes at den filmen var kjempegod!!!. En typisk sånn spenningsfilm.. med psykopat etter en dame.. men utrolig spennende film. Anbefaler deg å se den for jeg tror du vil like den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mina1 skrev:

Den heter P1. Tror den nettopp er ny på netflix. Jeg synes at den filmen var kjempegod!!!. En typisk sånn spenningsfilm.. med psykopat etter en dame.. men utrolig spennende film. Anbefaler deg å se den for jeg tror du vil like den :) 

Ja spenning liker jeg :) Fant den ikke jeg da jeg søkte på p1. P2 het den :) 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja spenning liker jeg :) Fant den ikke jeg da jeg søkte på p1. P2 het den :) 

Bra du fant ut av det :) . Ja da het den P2. :) Jeg tror dette er en sånn typisk film som du liker!. Tenkte på det da jeg så den. Så denne bør du se. Veldig spenningsfilm. Den var så spennende at jeg klarte nesten ikke å våge å se på..... hehe. Måtte sette den på pause noen ganger fordi jeg ble så nervøs for hva som skjedde i filmen, og alt gikk så fort ofte. Altså pause for å roe ned pusten ;) hehe. . Men en virkelig god film er det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Bra du fant ut av det :) . Ja da het den P2. :) Jeg tror dette er en sånn typisk film som du liker!. Tenkte på det da jeg så den. Så denne bør du se. Veldig spenningsfilm. Den var så spennende at jeg klarte nesten ikke å våge å se på..... hehe. Måtte sette den på pause noen ganger fordi jeg ble så nervøs for hva som skjedde i filmen, og alt gikk så fort ofte. Altså pause for å roe ned pusten ;) hehe. . Men en virkelig god film er det! 

Ja jeg må ha spenning, takk for tipset :) Begynte å se den andre du la ut, men syns den var litt kjedelig hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja jeg må ha spenning, takk for tipset :) Begynte å se den andre du la ut, men syns den var litt kjedelig hehe :D 

Denne er mer din stil tror jeg :) . Den andre er veldig treg.... og der må man være tålmodig .. nesten som drama ( det er mulig en dramafilm og) . helt annen type film. Men denne er kjapp og veldig god!!!! Beste filmen jeg har sett på lenge. Jeg trodde at det skulle bli lite action i den, men du verden: action til de grader. Kjempegod!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mina1 skrev:

Denne er mer din stil tror jeg :) . Den andre er veldig treg.... og der må man være tålmodig .. nesten som drama ( det er mulig en dramafilm og) . helt annen type film. Men denne er kjapp og veldig god!!!! Beste filmen jeg har sett på lenge. Jeg trodde at det skulle bli lite action i den, men du verden: action til de grader. Kjempegod!!!! 

Ja da må jeg se den :D Love it!! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja da må jeg se den :D Love it!! ;) 

Den var så god at jeg kunne sett den om igjen. :D . Ja du vil nok elske den for det er så spenning og fart i den at jeg måtte jo sette filmen på pause fordi det ble for spennende og nervepirrende for meg ;) . Jeg skal ikke røpe hva som skjer i filmen. Jeg har en tendens til å begynne å fortelle når jeg har sett en spennende film om hva som skjedde.... haha. :D 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mina1 skrev:

Den var så god at jeg kunne sett den om igjen. :D . Ja du vil nok elske den for det er så spenning og fart i den at jeg måtte jo sette filmen på pause fordi det ble for spennende og nervepirrende for meg ;) . Jeg skal ikke røpe hva som skjer i filmen. Jeg har en tendens til å begynne å fortelle når jeg har sett en spennende film om hva som skjedde.... haha. :D 

Jeg og pleier å sette det på pause når det blir for mye spenning hehe :D Girer meg opp noe voldsomt ;) Nei du må ikke fortelle noe ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg og pleier å sette det på pause når det blir for mye spenning hehe :D Girer meg opp noe voldsomt ;) Nei du må ikke fortelle noe ;) 

Skal love, for det var nesten som om jeg skulle begynne å fortelle noe når vi pratet om filmen nå. Så jepp jeg skal passe meg for å ikke fortelle noe, for ellers ødelegger jeg hele spenningen for deg ;)  :D . Beste film jeg har sett på lang tid dette. Jeg satt jo å nærmest hoppet i sofaen av spenning ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Skal love, for det var nesten som om jeg skulle begynne å fortelle noe når vi pratet om filmen nå. Så jepp jeg skal passe meg for å ikke fortelle noe, for ellers ødelegger jeg hele spenningen for deg ;)  :D . Beste film jeg har sett på lang tid dette. Jeg satt jo å nærmest hoppet i sofaen av spenning ;) . 

Hehe gleder meg til å se den :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...