Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • gråstein

    1

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk :) 

Har vært innlagt noen ganger men bare frivillig,jeg føler jo at det er annerledes denne gangen...at det går bra. Stod noe om at det kunne ende med tvangsinnleggelse? Ble bare sjokkert jeg da, og at jeg ikke har sykdomsinnsikt. Nei,mine tanker er ikke syke, det er mange som tror på det jeg tror på. Konspirasjonsteorier osv. Føler meg ikke syk nå nei, de overdriver noe voldsomt. Eller rettere sagt psykiateren, sykepleieren skriver på en annen måte :) Ja det er håp om å bli helt frisk :) Jeg må jobbe med meg selv, hvem må ikke det? 

Ja, alle har problemer på sett og vis. Alle mennesker. Samme om de har en diagnose eler ikke så har alle sine ting de sliter med. Tror ikke det fins en eneste person som går rundt uten å slite litt med noe som helst. Men målet må være å ha det best mulig. :) . 

Datteren ga meg en bra kommentar om dagen. Hun er voksen, og hun har alltid hatt noen bra kommentarer på lur. Veldig klok jente. Hun fortalte at før så forsto hun ikke dette med følelser. Altså at det kunne være så vanskelig. Og så sa hun: Følelser er akkurat som å drikke alkohol.. man blir helt rusa av dem og så begynner man lett å oppføre seg etter den rusen, uten å følge hele fornuften oppi det hele, men følelsene kan ta ganske kontroll over en. Og det er sant. Da fortalte jeg en del historier hvor jeg har følt meg fullstendig overkjørt av mine egne følelser. Man kan foreks oppføre seg som man er helt rusa pga følelsene. . Og hvis jeg begynner å dvele om ting og tang så sier jeg til meg selv: aldri klandre seg selv for alt for følelser er ikke lett. Det kan herje som "rus" i kroppen, og dumme en fullstendig ut. hehe. Så ja datteren min har rett i den kommentaren hennes om dette med følelser. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja, alle har problemer på sett og vis. Alle mennesker. Samme om de har en diagnose eler ikke så har alle sine ting de sliter med. Tror ikke det fins en eneste person som går rundt uten å slite litt med noe som helst. Men målet må være å ha det best mulig. :) . 

Datteren ga meg en bra kommentar om dagen. Hun er voksen, og hun har alltid hatt noen bra kommentarer på lur. Veldig klok jente. Hun fortalte at før så forsto hun ikke dette med følelser. Altså at det kunne være så vanskelig. Og så sa hun: Følelser er akkurat som å drikke alkohol.. man blir helt rusa av dem og så begynner man lett å oppføre seg etter den rusen, uten å følge hele fornuften oppi det hele, men følelsene kan ta ganske kontroll over en. Og det er sant. Da fortalte jeg en del historier hvor jeg har følt meg fullstendig overkjørt av mine egne følelser. Man kan foreks oppføre seg som man er helt rusa pga følelsene. . Og hvis jeg begynner å dvele om ting og tang så sier jeg til meg selv: aldri klandre seg selv for alt for følelser er ikke lett. Det kan herje som "rus" i kroppen, og dumme en fullstendig ut. hehe. Så ja datteren min har rett i den kommentaren hennes om dette med følelser. 

 

Jeg ble så urolig av det jeg leste i journalen :( 

Så du filmene jeg la ut? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Denne er bra.

 

Den må jeg søke opp :) Takker for tips. Da har jeg en film å se på i kveld :D . Takk så mye!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Eller denne?

 

Der var en til :) Takk , stjernestøv. Det er så godt å få filmtips nå når jeg sliter med å finne filmer. Da har jeg noe jeg kan se på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Den må jeg søke opp :) Takker for tips. Da har jeg en film å se på i kveld :D . Takk så mye!!!! 

Bare hyggelig :) Spenning i den, han der var helt psyko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Har du sett denne?

 

Den har jeg ikke sett :) Den ser spennende ut også :) . Gøy med filmtips. Har fri fra jobben denne helgen, og da blir det litt film!!!!! Yesss!!! . Takk!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Den har jeg ikke sett :) Den ser spennende ut også :) . Gøy med filmtips. Har fri fra jobben denne helgen, og da blir det litt film!!!!! Yesss!!! . Takk!!!! 

Kos deg masse :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Kos deg masse :) 

Takk skal du ha :) . Kos deg masse du også! . Ble kjempeglad for filmtipsene dine. Skal søke dem opp på netflix!!!. .Snill du, som gir meg så bra tips om filmer! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Takk skal du ha :) . Kos deg masse du også! . Ble kjempeglad for filmtipsene dine. Skal søke dem opp på netflix!!!. .Snill du, som gir meg så bra tips om filmer! :) 

Bare hyggelig :) Snill du også gode deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@stjernestøv : jeg ser på Captive :) . Kjempespennende film. Takker igjen så mye for filmtipset!!!. Du har virkelig god smak på filmer!!! :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Mina1 skrev:

Har du vært i Roma , stjernestøv? eller drømmer du om å dra dit? Da er dette filmen for deg :) Jeg elsket den: 

 

Jeg traff en gutt fra Roma en gang i min ungdom, kalte han bare "roma gutten". Husker ikke navnet. Men Roma blir for stort for meg ;) Virker så tett der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg traff en gutt fra Roma en gang i min ungdom, kalte han bare "roma gutten". Husker ikke navnet. Men Roma blir for stort for meg ;) Virker så tett der. 

wow... Jeg elsker italienske menn ;) :wub: . De var så åpne, smlende og sjarmerende. Heldige deg som traff en kjekkas fra Roma ;) 

Jeg husker at jeg og datteren satt på en flott og eksklusiv bar utenfor hotellet i Roma. Det kom en italiensk servitør og skulle servere drink til oss. Og glemmer aldri hans ord: han sa at vi var de vakreste damene han hadde sett noensinne i byen sin. :D. Og så sier vi : tusen takk. Og så kommer han plutselig tilbake og spør om vi er søsken. Datteren sier: Nei, hun er min mor. Han sto og holdt seg for hjerte og sa wowwwww... Og fortalte at jeg så ganske ung ut... og så sto han og laget et sjokket blikk med øynene sine... og sa igjen wooooow... Og holdt seg på hjerte... og jeg sa til datteren: wow jeg elsker italienere sine kommentarer :D.  .  . 


 
Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

wow... Jeg elsker italienske menn ;) :wub: . De var så åpne, smlende og sjarmerende. 

Jeg husker at jeg og datteren satt på en flott og eksklusiv bar utenfor hotellet i Roma. Det kom en italiensk servitør og skulle servere drink til oss. Og glemmer aldri hans ord: han sa at vi var de vakreste damene han hadde sett noensinne i byen sin. :D. Og så sier vi : tusen takk. Og så kommer han plutselig tilbake og spør om vi er søsken. Datteren sier: Nei, hun er min mor. Han sto og holdt seg for hjerte og sa wowwwww... Og fortalte at jeg så ganske ung ut... og så sto han og laget et sjokket blikk med øynene sine... og sa igjen wooooow... Og holdt seg på hjerte... og jeg sa til datteren: wow jeg elsker italienere sine kommentarer :D .  . 



 

Ja han var bare skjønn han gutten, var eldre enn meg da. :) 

Å så koselig, sjarmerende menn der ja da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja han var bare skjønn han gutten, var eldre enn meg da. :) 

Å så koselig, sjarmerende menn der ja da ;) 

Ja, det er om å gjøre å få tak i disse italienerne vettdu ;) haha. Det er ikke mange av de i Norge, for de holder seg der nede tror jeg :D . 

Ja, de var veldig søte, og ikke minst hjelpsomme. De var veldig å ville hjelpe oss for de forsto etter å ha innsett at jeg var moren, at jeg var en forvirret alenemor på reise med to tenåringer i et land som var fremmed og stort for meg :D . Glemmer aldri på toget i Italia. Ungene lo og terget meg.. : mamma nå kommer du til å få en sidemann. Ungene satt ved siden av meg, og jeg satt alene. Og det var et tomt sete ved siden av meg. Og jeg har jo helt angst for å få en fremmed person ved siden av meg. Og så kom det inn en fyr på toget .. Den kjekke italienske fyren... jeg holdt på å dåne der jeg satt.... Han gikk av på stoppested før oss, og takket så mye for at jeg reiste meg da han skulle av, og ga meg et stort smil jeg bare kunne dåne av....til meg... Ungene ser på meg, og sier : Mamma: for en kjekk mann du hadde ved siden av deg og ler.. tror at du storkoste deg mamma. Og ja det gjorde jeg. :D . Italienere : ohhh dån.... de er til å dåne av  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja han var bare skjønn han gutten, var eldre enn meg da. :) 

Å så koselig, sjarmerende menn der ja da ;) 

Denne mannen er italiensk: Eros Ramazotti :) . Han er fra Roma. Og jeg synes at han lignet på en del menn jeg ser i Roma så jeg kunne se hvor "slektningene" hans var fra . :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, det er om å gjøre å få tak i disse italienerne vettdu ;) haha. Det er ikke mange av de i Norge, for de holder seg der nede tror jeg :D . 

Ja, de var veldig søte, og ikke minst hjelpsomme. De var veldig å ville hjelpe oss for de forsto etter å ha innsett at jeg var moren, at jeg var en forvirret alenemor på reise med to tenåringer i et land som var fremmed og stort for meg :D . Glemmer aldri på toget i Italia. Ungene lo og terget meg.. : mamma nå kommer du til å få en sidemann. Ungene satt ved siden av meg, og jeg satt alene. Og det var et tomt sete ved siden av meg. Og jeg har jo helt angst for å få en fremmed person ved siden av meg. Og så kom det inn en fyr på toget .. Den kjekke italienske fyren... jeg holdt på å dåne der jeg satt.... Han gikk av på stoppested før oss, og takket så mye for at jeg reiste meg da han skulle av, og ga meg et stort smil jeg bare kunne dåne av....til meg... Ungene ser på meg, og sier : Mamma: for en kjekk mann du hadde ved siden av deg og ler.. tror at du storkoste deg mamma. Og ja det gjorde jeg. :D . Italienere : ohhh dån.... de er til å dåne av  :wub:

Ja det er kjekke mannfolk å se på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...