Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Denne mannen er italiensk: Eros Ramazotti :) . Han er fra Roma. Og jeg synes at han lignet på en del menn jeg ser i Roma så jeg kunne se hvor "slektningene" hans var fra . :wub:

Ok :) Den sangen er fin :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • gråstein

    1

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det er kjekke mannfolk å se på :) 

Enig med deg :wub:. De er så søte. Og husker at sønnen min var på rommet i det vi gikk ut på kvelden utenfor hotellet på en bar og drakk en drink hver. Sønnen er nesten myndig. Han ble på rommet, men det som vi gjorde feil var å ikke ta nøkkel med. Det endte med at når vi skulle inn på rommet så hadde han sovnet og vi kom oss ikke inn. Vi måtte prate med en kjekk italiensk fyr i resepsjonen ;) . Han begynte å le og sa: er det en liten unge? . Nei sa vi..... Det er en nesten myndig tenåring. ;) . Han løp og fant en reservenøkkel, og ga den til oss. Vi fikk den fortsatt ikke opp og løp tilbake til han. Han sa at da måtte sønnen ha låst den fra innsiden, men han skulle ringe han.. sa han og lo... Han ringte han men han tok selvsagt ikke telefonen... Hehe men tilslutt etter mye roping utenfor døren så lukket han opp ;) . Han hadde sovnet . Han italienske fyren i resepsjonen holdt på å le seg ihjel. Og vi takket han så mye for god hjelp. Han sa at det var bare kjekt å hjelpe oss. Den smilende skjønne fyren ... wow.... Ja de er virkelig kjekke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Enig med deg :wub:. De er så søte. Og husker at sønnen min var på rommet i det vi gikk ut på kvelden utenfor hotellet på en bar og drakk en drink hver. Sønnen er nesten myndig. Han ble på rommet, men det som vi gjorde feil var å ikke ta nøkkel med. Det endte med at når vi skulle inn på rommet så hadde han sovnet og vi kom oss ikke inn. Vi måtte prate med en kjekk italiensk fyr i resepsjonen ;) . Han begynte å le og sa: er det en liten unge? . Nei sa vi..... Det er en nesten myndig tenåring. ;) . Han løp og fant en reservenøkkel, og ga den til oss. Vi fikk den fortsatt ikke opp og løp tilbake til han. Han sa at da måtte sønnen ha låst den fra innsiden, men han skulle ringe han.. sa han og lo... Han ringte han men han tok selvsagt ikke telefonen... Hehe men tilslutt etter mye roping utenfor døren så lukket han opp ;) . Han hadde sovnet . Han italienske fyren i resepsjonen holdt på å le seg ihjel. Og vi takket han så mye for god hjelp. Han sa at det var bare kjekt å hjelpe oss. Den smilende skjønne fyren ... wow.... Ja de er virkelig kjekke. 

Morsom historie :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Den sangen er fin :) 

Ja, Eros Ramazotti er en av de største kjente popstjernene i Italia :) . Han er fra Roma. Og det kunne jeg lett se utseendemessig. Var mange som hadde de helt samme trekkene. De så jo ut som han ;) :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Morsom historie :D 

:D ja glemmer aldri det som skjedde på hotellet da vi var låst ute av hotellet ;) . Jeg kom på det da vi satt nede på baren utenfor hotellet. Husker at jeg sa til datteren: ånei... nå kommer broren din til å sovne ..... ånei.. og da kommer vi ikke oss inn... Og ja det skjedde, og en kjekk smilende ung flott italiener hjalp oss. Åhhh han var søt. Datteren synes det samme ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Morsom historie :D 

Og denne låten spillte de da vi kom inn på hotellet første gangen i Roma: Dermed følte vi oss veldig velkommen ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mina1 skrev:

Og denne låten spillte de da vi kom inn på hotellet første gangen i Roma: Dermed følte vi oss veldig velkommen ;) 

 

Koselig det da :) Har ikke vært utenlands jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Koselig det da :) Har ikke vært utenlands jeg da. 

Det er ganske dyrt å reise. Jeg holder fortsatt på å betale ned på to av utenlandsreisene jeg har vært på. ;) . Det som overrasket meg var at jeg følte meg så trygg i Italia. Det var millitær og politi med gevær på hvert et hjørne i Roma. Jernbanestasjonen var fyllt opp med millitær til alle kanter også. Så jepp følte meg ganske safe for alt som het terror i Italia. :) 

Men det er fint i Norge også. Og det spørs om jeg kan reise noen plasser neste år... har tynn økonomi nå ;) . Norge er vakker også, stjernestøv. Men dersom du skal utenlands vil jeg absolutt anbefale Italia 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er ganske dyrt å reise. Jeg holder fortsatt på å betale ned på to av utenlandsreisene jeg har vært på. ;) . Det som overrasket meg var at jeg følte meg så trygg i Italia. Det var millitær og politi med gevær på hvert et hjørne i Roma. Jernbanestasjonen var fyllt opp med millitær til alle kanter også. Så jepp følte meg ganske safe for alt som het terror i Italia. :) 

Men det er fint i Norge også. Og det spørs om jeg kan reise noen plasser neste år... har tynn økonomi nå ;) . Norge er vakker også, stjernestøv. Men dersom du skal utenlands vil jeg absolutt anbefale Italia 

Hadde blitt redd jeg da, millitær og politi overalt :( Sånt skremmer meg. 

Ja det er fint i Norge også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok var den bra? Ferdig med Grimm nå, trist :( Vil se mer...

Er nesten ferdig å se den. Den minner om "skrik-filmene"... "fryktens sommer".... "vilt fritt"... Noe lignende det. Den er ganske god, men skummel og ekkel.. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Er nesten ferdig å se den. Den minner om "skrik-filmene"... "fryktens sommer".... "vilt fritt"... Noe lignende det. Den er ganske god, men skummel og ekkel.. ;) 

Åja, er ikke så glad i sånne filmer når man bare går rundt og dreper en etter en, må være litt handling og. Men likte jo sånt når jeg var ung, fredag 13 osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Åja, er ikke så glad i sånne filmer når man bare går rundt og dreper en etter en, må være litt handling og. Men likte jo sånt når jeg var ung, fredag 13 osv.

Det er en historie bak hvorfor vedkommende går rundt å dreper og dreper... Den var faktisk bra for å være en slik type film, pga man ser sammenhengen bak hvorfor vedkommende har blitt helt jævlig, for dette handler om et barn som ble grusomt behandlet fra han var født. Men huff... en slik type film er helt grusom... Så ja den var tragisk. Liker bedre andre typer filmer enn dette her. Her var det drap etter drap etter drap... huttetu... 

Den minner om skrik men det er samtidig en grunnhistorie bak hvorfor han ble en massemorder... Den var huff tragisk.. men samtidig så måtte jeg se hele, for jeg måtte se hvordan den endte selv om jeg fikk lyst å slå av noen ganger.. :) 

Mener å huske at fritt vilt, så var det en historie også bak hvorfor den gutten på fjellet ble galen? .. Mener å huske det... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det er en historie bak hvorfor vedkommende går rundt å dreper og dreper... Den var faktisk bra for å være en slik type film, pga man ser sammenhengen bak hvorfor vedkommende har blitt helt jævlig, for dette handler om et barn som ble grusomt behandlet fra han var født. Men huff... en slik type film er helt grusom... Så ja den var tragisk. Liker bedre andre typer filmer enn dette her. Her var det drap etter drap etter drap... huttetu... 

Den minner om skrik men det er samtidig en grunnhistorie bak hvorfor han ble en massemorder... Den var huff tragisk.. men samtidig så måtte jeg se hele, for jeg måtte se hvordan den endte selv om jeg fikk lyst å slå av noen ganger.. :) 

Ok. Ja du måtte vel se den ferdig når du først hadde begynt. Husker jeg begynte på en eller annen motorsag massakre, måtte bare slutte. Det var for groteskt! Veldig veldig ekkelt, nei sånne filmer er bare kvalmende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Ja du måtte vel se den ferdig når du først hadde begynt. Husker jeg begynte på en eller annen motorsag massakre, måtte bare slutte. Det var for groteskt! Veldig veldig ekkelt, nei sånne filmer er bare kvalmende. 

Ja, det var kvalmende film, der han trekker ut innvollene til folk og spiser de... så jeg ble ganske kvalm av å se på... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja du måtte vel se den ferdig når du først hadde begynt. Husker jeg begynte på en eller annen motorsag massakre, måtte bare slutte. Det var for groteskt! Veldig veldig ekkelt, nei sånne filmer er bare kvalmende. 

Liker du ikke blodige mssedrapsfilmer, der personen kun er ute etter å drepe, så anbefaler jeg deg å ikke se den ;) . Den var ekkel. Jeg måtte se den ferdig, men den var faktisk ganske kvalm med tanke på at han spiste innvollene til folk... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...