Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg ble tydelig for opptatt med VM denne uken, så ingen film på meg, men kanskje det blir en film i kveld ;) . I går satt jeg å så på VM hele dagen omtrent. Hektet.... Hektet i det som om det er en serie. 

Er vel ikke det verste du kan bli hektet på det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • gråstein

    1

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Er vel ikke det verste du kan bli hektet på det ;) 

Nei, det er nok ikke det. Nå skal jeg ut i løypa i morgen å heie på VMs siste dag ;) . Hører at det er mange som er blitt hekta. Nesten alle jeg kjenner sier at de skal ut i VM-løypa i morgen, og heie!.... :D . Blir helt villt! . Blir rart å ikke høre helikoptere over huset her snart. Har vært så mye helikopterlyder over her under VM. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men filmen "Fjols til fjells" er mye på " netthinnen" min om dagen

Kanskje kommer Tante Pose på besøk neste påske. Den filmen har en egen stemning.Bare gjennomkoselig og bare påske.

Ellers er det jo Dr. Zchivago da. Underliggende god stemningsfull natur og en "boklig film "synes jeg.

Anonymkode: 3bddc...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, tilstede skrev:

I går så jeg en koselig og morsom film som het This means war. Den anbefaler jeg til dere.

Går på Tv 3 senere i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2017 den 12.04, tilstede skrev:

I går så jeg en koselig og morsom film som het This means war. Den anbefaler jeg til dere.

Takk så mye for anbefalingen :) . Nå når Vm i syklingen er over så blir det noen filmer å se. Er rart å ikke høre helikoptere fra VM over luften her, så nå savner jeg litt action... så da skal det bli noen filmer!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Spennende den. Produsert av Mel Gibson. :) 

Takker så mye for bra filmtips :) Har du sett denne? Fant denne på viaplay... handler om noe med psykopater.. Fikk tipset i en blogg jeg følger med i som heter psykopati og kjærlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen the girl om the train virker spennende... Jeg synes det er ganske spennende med litt psykologiske filmer... Men iblant er de litt for triste å se på og. Men denne var iallefall en film som grep tak i meg fra starten av :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mina1 skrev:

Filmen the girl om the train virker spennende... Jeg synes det er ganske spennende med litt psykologiske filmer... Men iblant er de litt for triste å se på og. Men denne var iallefall en film som grep tak i meg fra starten av :) 

Ser bra ut den :) Men jeg har ikke viaplay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Ser bra ut den :) Men jeg har ikke viaplay. 

En veldig god film: The girl on the train... Men også ganske forvirrende. Jeg ble veldig forvirret flere ganger om alt om skjedde i filmen, men den var bra laget. 

Den skildrer så mange elementer av psykopaten i nære relasjoner. Hovedpersonen er Rachel som er et alkoholisert vrak og jeg må si at man får virkelig lyst til å riste henne fordi hun virker både besatt og uten evne til å få orden på livet sitt. Men det  en meget god skildring av hva som skjer med objektet etter en psykopatisk forkastning. Rachel ble nemlig forkastet av sin psykopatiske ektemann, Tom, og hurtig erstattet med en ny partner. Rachel fikk alvorlige problemer med å forstå hvorfor hun ble byttet ut så fort og på den måten det ble gjort på.  Hun klarer ikke å legge relasjonen til Tom bak seg, og hver dag tar hun toget forbi hennes tidligere hjem - huset hun delte med Tom men som nå den nye partneren har flyttet inn i. Tom har dessuten fått et barn med den nye kvinnen. Hver dag utsetter Rachel seg for den tortur det er å se mannen hun trodde hun skulle dele livet med, nå har gitt hennes fremtid til en annen kvinne, men Rachel klarer ikke å gi slipp. Hun er blitt bitter. Det kommer dessuten frem i filmen at hun ofte kontakter sin eks og hans nye familie i jakt på svar, inntil hun trues med besøksforbud og anmeldelse. På utsiden ser det selvfølgelig ut som om Rachel er en ustabil forfølger og langt inn i filmen heller sympatien mot Tom og hans nye familie. Filmen fokuserer på psykopatisk tåkelegging manipulert opp av en psykopat. 

Den er utrolig spennende.... Mulig den kommer på netflix...... Hvis du kommer over den en gang så bør du se den. :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2017 den 14.13, stjernestøv skrev:

Er vel ikke det verste du kan bli hektet på det ;) 

Stjernestøv: denne filmen virker god. Har begynt å se på den: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Stjernestøv: denne filmen virker god. Har begynt å se på den: 

 

Så litt av den men kjedet meg litt :o Frontera på netflixså jeg i dag, den var bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Så litt av den men kjedet meg litt :o Frontera på netflixså jeg i dag, den var bra :) 

Ja av og til så hender det at man ser litt av en film og begynner å kjede seg, og så orker man ikke mer :) . Har det på samme måte iblant. 

Jeg synes filmen : i know who killed me... var en ganske bra film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja av og til så hender det at man ser litt av en film og begynner å kjede seg, og så orker man ikke mer :) . Har det på samme måte iblant. 

Jeg synes filmen : i know who killed me... var en ganske bra film. 

Ok. Husker ikke hvor langt inn i filmen jeg så. Sett på Dexter nå, skikkelig spenning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok. Husker ikke hvor langt inn i filmen jeg så. Sett på Dexter nå, skikkelig spenning :) 

Jeg tror jeg må se Dexter en dag jeg og. Det høres ut som om den er veldig spennende ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2017 den 21.46, stjernestøv skrev:

Spennende den. Produsert av Mel Gibson. :) 

Kan anbefale deg en film om du ikke har sett den @stjernestøv, og alle dere andre som liker thrillere... og spenningsfilmer: Jeg så denne på Netflix i kveld: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mina1 skrev:

Kan anbefale deg en film om du ikke har sett den @stjernestøv, og alle dere andre som liker thrillere... og spenningsfilmer: Jeg så denne på Netflix i kveld: 

 

Sett den, knallbra den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...