Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)

Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

153

• AnonymBruker

7

• tilstede

5

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Denne er veldig bra.  

Gjest Mina1
55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk likeså :) 

Takk :) . Jeg skulle egentlig slutte med netflix for å spare penger, men klarte det ikke. Jeg elsker å se en film iblant og det er ikke så dyrt. Jeg valgte derfor å fortsette med netflix en måned til iallefall, for det er en del gode filmer der :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
1 time siden, Mina1 skrev:

Takk :) . Jeg skulle egentlig slutte med netflix for å spare penger, men klarte det ikke. Jeg elsker å se en film iblant og det er ikke så dyrt. Jeg valgte derfor å fortsette med netflix en måned til iallefall, for det er en del gode filmer der :) 

Ja det er godt å ha netflix :) Jeg tenkte å kutte ut hbo, men nå vil samboeren se noe der. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mina1
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det er godt å ha netflix :) Jeg tenkte å kutte ut hbo, men nå vil samboeren se noe der. 

Kjekt med netflix. Og veldig koselig å se en film i blant :)

Jeg så denne i kveld. Skummel.. Skikkelig psykofilm: 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
9 timer siden, Mina1 skrev:

Kjekt med netflix. Og veldig koselig å se en film i blant :)

Jeg så denne i kveld. Skummel.. Skikkelig psykofilm: 

Den er bra, sånne filmer er midt i blinken :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
12 timer siden, Mina1 skrev:

Ser på denne i kveld...... psykofilm igjen... 

Den likte jeg ikke, var kjedelig at de var i samme rommet hele tiden. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mina1
34 minutter siden, stjernestøv skrev:

Den likte jeg ikke, var kjedelig at de var i samme rommet hele tiden. 

Jeg holdt på å stoppe den fordi de var for mye i samme rom. Men etterhvert så synes jeg at den ble spennende allikevel. Er glad jeg fortsatte med netflix. Det er en del filmer der som jeg vil se. Elsker thrillere :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
3 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg holdt på å stoppe den fordi de var for mye i samme rom. Men etterhvert så synes jeg at den ble spennende allikevel. Er glad jeg fortsatte med netflix. Det er en del filmer der som jeg vil se. Elsker thrillere :) 

Ja det elsker jeg og, mye spenning :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mina1
8 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja må ha spenning. 

Ser denne filmen i dag: Shame heter den, men utrolig treg, og nå stoppet den opp ... Vet ikke om det er nettet eller noe med netflix å gjøre... Men utrolig treg, men samtidig litt spennende innhold. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, Mina1 skrev:

Ser denne filmen i dag: Shame heter den, men utrolig treg, og nå stoppet den opp ... Vet ikke om det er nettet eller noe med netflix å gjøre... Men utrolig treg, men samtidig litt spennende innhold. :) 

Romantisk film? ;)

Blir for kjedelig for meg, men likte "I seng med fienden" da :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mina1
51 minutter siden, stjernestøv skrev:

Romantisk film? ;)

Blir for kjedelig for meg, men likte "I seng med fienden" da :) 

Hehe litt sexy film, men det handler faktisk om en som er en rundbrennertype som går rundt å ligger med alt han kommer over. Men han oppdager fort at det livet er ensomt. Han føler seg veldig ensom. Var faktisk en spennende film, men den var treg ;) En skjønn skuespillermann i filmen ;) . 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Hehe litt sexy film, men det handler faktisk om en som er en rundbrennertype som går rundt å ligger med alt han kommer over. Men han oppdager fort at det livet er ensomt. Han føler seg veldig ensom. Var faktisk en spennende film, men den var treg ;) En skjønn skuespillermann i filmen ;) . 

Ok hehe ;) Her har det gått i Dexter i dag, er ganske barsk han og, og ikke minst genial :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mina1
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok hehe ;) Her har det gått i Dexter i dag, er ganske barsk han og, og ikke minst genial :) 

Ja er noen kjekkaser i filmer som er ganske barske kjekkaser :wub: ;) . Blir jo nesten inlove år man ser på noen av de. Jeg må ærlig talt: jeg begynte faktisk å gråte i denne filmen, og jeg faktisk elsker å gråte når jeg ser på film. Det er ikke alltid jeg gjør. Men det er så godt å få gråtet litt. Er så sjelden jeg gråter. Jeg ble så rørt i løpet av filmen at tårene begynte å strirenne slik at ene linsen min ramlet ut haha :D . 

Endret av Mina1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
14 timer siden, Mina1 skrev:

Ja er noen kjekkaser i filmer som er ganske barske kjekkaser :wub: ;) . Blir jo nesten inlove år man ser på noen av de. Jeg må ærlig talt: jeg begynte faktisk å gråte i denne filmen, og jeg faktisk elsker å gråte når jeg ser på film. Det er ikke alltid jeg gjør. Men det er så godt å få gråtet litt. Er så sjelden jeg gråter. Jeg ble så rørt i løpet av filmen at tårene begynte å strirenne slik at ene linsen min ramlet ut haha :D . 

Ja men det er en god egenskap, å bli rørt :) Det pleier jeg og uten medisiner. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mina1
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja men det er en god egenskap, å bli rørt :) Det pleier jeg og uten medisiner. 

Det er herlig å kunne kjenne at en har følelser og blir rørt. Jeg synes det var godt i går å få gråte noen tårer. :) . 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
1 time siden, Mina1 skrev:

Det er herlig å kunne kjenne at en har følelser og blir rørt. Jeg synes det var godt i går å få gråte noen tårer. :) . 

Ja det er det :) Gleder meg til jeg får til å gråte :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...