Gå til innhold

Trening uke 37


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

6 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg har fått høre at jeg svømmer veldig pent.:) Synes det er gøy å høre det, men blir litt brydd også, kan ikke helt skjønne det. Men jeg mangler farta da.:P  Farta blir nok bedre når jeg får mer styrke og utholdenhet.

Jeg ser for meg at du er kjempeflink å svømme :) . Jeg er imponert over dine svømmeøkter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg ser for meg at du er kjempeflink å svømme :) . Jeg er imponert over dine svømmeøkter!!!

Takk:)  

Og jeg er imponert hvor mye du løper:) Jeg kan ikke løpe pga en hofteprotese, skulle gjerne gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, emilie321 skrev:

Takk:)  

Og jeg er imponert hvor mye du løper:) Jeg kan ikke løpe pga en hofteprotese, skulle gjerne gjort det.

Takk :) Da er vi imponert over hveandre ! Og ingenting er bedre enn det. Jeg er imponert over svømmingen din og du løpingen min. Sport er gøy! ;) . 

Jeg løp i går ca 10 km. med mye motbakke. I morgen Har kun hatt en løpetur denne uken, men har gått en tur i tillegg. Jeg har jobbet en del. Det har gjort meg for trøtt til å løpe. 

Hadde jeg hatt en svømmehall i nærheten så skulle jeg gått å svømt litt jeg også. En fin sport det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har siste uke fått trent 2 ganger, men idag trenger jeg virkelig et spark bak for å komme meg på trening. Er så tung i kroppen (min egen skyld) så idag bør jeg virkelig ta en økt. Har aldri før hørt at noen har angret på at de har trent, så det gjelder nok meg idag også.

Har fått en muskelstrekk i ryggen, og da er det jo viktig å få igang blodsirkulasjonen. Må ta en lett økt, dvs lette vekter, men viktig å være litt igang. 

Når kroppen er blytung, hva gjør dere da? (Jeg er tung fordi jeg har overspist i flere dager)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emilie321 skrev:

Har siste uke fått trent 2 ganger, men idag trenger jeg virkelig et spark bak for å komme meg på trening. Er så tung i kroppen (min egen skyld) så idag bør jeg virkelig ta en økt. Har aldri før hørt at noen har angret på at de har trent, så det gjelder nok meg idag også.

Har fått en muskelstrekk i ryggen, og da er det jo viktig å få igang blodsirkulasjonen. Må ta en lett økt, dvs lette vekter, men viktig å være litt igang. 

Når kroppen er blytung, hva gjør dere da? (Jeg er tung fordi jeg har overspist i flere dager)

 

Jeg føler meg blytung om dagen... Jeg har kun trent en gang denne uken. Jo jeg har gått 2 turer i tillegg, men de regner jeg ikke som skikkelig trening. Så jeg bør virkelig komme meg ut å trene nå, men kroppen min har punktert og er blytung... Hva gjør man ja... Det gjelder å presse seg selv litt, forsøker å lade opp på sofaen ... bli varm i kroppen... og forsøker alt jeg kan å hente inspirasjon til å trene :D Men ikke lett :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...